خانه / پیشنهادهای ویژه / با جاست فرش مواد غذایی تازه بخورید، سلامت بمانید.
جاست فرش

با جاست فرش مواد غذایی تازه بخورید، سلامت بمانید.

مدت زمان مطالعه این مقاله : ۳ دقیقه

 استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم میباشد . آنها حاوی ویتامین های ضروری، مواد معدنی، فیبر و سایر مواد مغذی می باشند که برای سلامتی ضروری هستند. تحقیقات نشان داده است که یک رژیم غذایی سالم و غنی از میوه ها و سبزیجات، با بالا بردن سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به سرطان و سایر بیماری های مزمن را کاهش می دهد.  

    

 

 از طرفی در دنیای پرمشغله امروز، خرید و آماده سازی وعده های غذایی از میوه ها و سبزیجات و مواد اولیه تازه ،کاری بسیار زمانبر و سخت خواهد بود. پس چه باید کرد؟

 

 جاست فرش

مجموعه غذایی جاست فرش راه حل عالی برای این مشکل است.  

برند غذایی جاست فرش در سال ۱۳۹۸ در کشور گرجستان آغاز به فعالیت نمود و اولین شعبه آن بعد از تقریبا یک سال یعنی در تیرماه سال ۱۳۹۹ در ایران-تهران افتتاح شد. 

این برند غذایی در رده بندی غذاهای سالم  و تازه مصرف قرار می‌گیرد. این دسته از فست فودها، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند زیرا در تهیه آنها تازگی و سلامت در اولویت قرار گرفته  و کیفیت حرف اول را در تهیه محصولات جاست فرش میزند. جالب است بدانید مجموعه غذایی جاست فرش متشکل از بانوان با سلیقه ای است که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در آشپزخانه مرکزی فعالیت دارند. این مجموعه با منوی بسیار جذاب و خوشمزه آماده سرویس دهی به دانش آموزان با منو پیشنهادی خود میباشد.

جاست فرش

صبحانه دلچسب جاست فرش

منوی صبحانه هر روز از ساعت ۶:۳۰ با انواع ساندویچ های سالم ‌دوست داشتنی و نوشیدنی های گرم مطابق با هر سلیقه ای آماده ارائه سرویس  می‌باشد. 

شیرینی و‌دسرهای متنوع مجموعه جاست فرش روزانه بصورت گرم و تازه سرو می‌شود. 

پیشنهاد ویژه

 انتخاب کلاب ها ، باگت ها یا رول ها پیشنهادی خاصی است که می توان به عنوان میان وعده یا ناهار دلچسب و مقوی در نظر گرفت. البته سالادهای سبز و تازه جاست فرش هم جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خودش دارد . 

شربت ها و آبمیوه های تازه هم که پاسخگوی هر سلیقه ایست و با حضور رنگارنگ خود در ویترین نوشیدنی های جاست فرش میدرخشد.

 

کرونا و رعایت پروتکل ها در جاست فرش

جاست فرش به سلامت مشتریان اهمیت می‌دهد. در این راستا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و استفاده از لباس و کفش های مخصوص  اقدام به تهیه وعده های خوراکی می نمایند. پس با خیال راحت ، از وعده غذایی تازه و خوشمزه خود لذت ببرید.

 

 

نحوه سفارش :

نحوه سفارش بسیار ساده و سریع است. فقط کافیست به صورت حضوری،  تلفنی یا از طریق اسنپ فود اقدام کنید و یک وعده غذایی سالم و خوشمزه را نوش جان نمایید.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر جاست فرش رو در سایت فیدیلیو جستجو کنید یا اینجا را کلیک نمایید.

آدرس : میدان آرژانتین، ابتدای عماد مغنیه، مجتمع تجاری بهاران، جاست فرش

تلفن تماس: ۸۸۸۸۷۲۲۲

درباره safoora makhmalbaf