خانه / پیشنهاد سردبیر / کدام رستوران‌ تهران خوشمزه‌ترین و بهترین سوپ را دارد؟
بهترین سوپ

کدام رستوران‌ تهران خوشمزه‌ترین و بهترین سوپ را دارد؟

سوپ یکی از پیش غذاهایی است که در منو بیشتر رستوران‌ها وجود دارد و خصوصا در فصل سرد بیشتر مشتری‌ها ترجیح می‌دهند غذای خود را با خوردن یک کاسه سوپ گرم شروع کنند.

از طرفی پاییز و زمستان که می‌آید سرماخوردگی‌های پی‌در‌پی را هم با خود می‌آورد. دوای سرماخوردگی هم که سوپ است. اما گاهی نمی‌توان این غذا را درست کرد و برای تهیه آن باید دست به دامان رستوران‌ها شد.

اما خیلی‌ها فکر می‌کنند که خوردن سوپ در رستوران کار اشتباهی است چون این پیش غذا کمتر از دیگر غذاها سفارش داده می‌شود و ممکن است چند روزی از آماده کردنش گذشته باشد. یا می‌گویند بعضی رستوران‌ها سوپ را با باقی مانده غذاها درست می‌کنند که البته هر دو این فرضیه‌ها اشتباه است. چرا که هر نظارتی روی مواد و غذاهای دیگر می‌شود روی سوپ هم می‌شود و دلیلی ندارد با این شایعات کیفیت غذای رستوران‌ها را زیر سوال ببریم.

در عین حال بعضی رستوران‌ها هم هستند که سوپ‌های معروف و مفصلی آماده می‌کنند و برای آن تدارک خاصی می‌بینند.همه این مواردی که مطرح شد باعث شد تا در اینستاگرام فیدیلیو از کاربران بپرسیم بهترین سوپ تهران را در کدام رستوران خورده‌اند و نتیجه آن را مثل تمام پیشنهادهای قبلی در این گزارش از مجله فیدیلیو برایتان بنویسیم که در ادامه می‌خوانید.

بهترین سوپ

البرز و بهترین سوپ تهران

رستوران البرز که از شناخته شده ترین و قدیمی ترین سالن‌های چلوکبابی تهران است در خیابان سهروردی قرار دارد. این رستوران در نظر سنجی بهترین کباب برگ تهران هم رای آورده بود و حالا نوبت به سوپ‌های آن رسیده است.

از آنجایی که البرز یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران است از جهت تازگی و کیفیت مواد مصرفی خیال همه مشتری‌ها را راحت کرده و همین موضوع باعث شهرت آن شده است. کمتر کسی است که در تهران باشد و کباب‌های ۵۰ سانتی در دیس استیل البرز را نوش جان نکرده باشد.

البرز برای خیلی‌ها هم نوستالژی دارد و البته سطح قیمت آن هم بالاست. منو پیش غذا و سالادهای البرز منو مفصلی است و در بین پیش غذاها دو نوع سوپ به چشم می‌خورد که قیمت هر دو ۱۱ هزارتومان است. این دو نوع سوپ سوپ‌های قارچ و جو هستند که هر دو از سوپ‌های رایج و پرطرفدار بین همه مردم‌اند.

سوپ‌های خوشمزه و پر ملات که مانند برخی رستوران‌ها فقط کاسه‌تان از مایعی رقیق و بی‌مزه پر نشده است. همه این عوامل هم باعث شده تا کاربران فیدیلیو بالاترین رای را به سوپ رستوران البرز به عنوان بهترین سوپ تهران بدهند.

منو، آدرس و نظرات درباره البرز را اینجا بخوانید

بهترین سوپ

اس پی یو

یکی دیگر از رستوران‌های تهران که بسیار هم محبوب و شلوغ است رستوران اس پی یو در درکه است. با اینکه سال‌های زیادی از تاسیس اینجا نگذشته و در دسته رستوران‌های قدیمی تهران محسوب نمی‌شود اما یکی از معروف‌ترین‌ها است.

اس پی یو چند ویژگی خاص دارد که آن را محبوب کرده است.  اولین ویژگی این است که در محیط سبز و خوش آب و هوا درکه قرار گرفته که لذت خوردن غذا در فضای باز را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند. دومین ویژگی کیفیت و خوشمزگی غذاهایش است. اس پی یو در چند نظر سنجی درباره جوجه کباب، کباب برگ و بهترین باغ رستوران که قبلا در اینستاگرام فیدیلیو پرسیده‌ایم هم رای آورده که همه این‌ها نشان می‌دهد مردم اینجا را دوست دارند و از سرویس دهی آن رضایت دارند.

البته شاید کمی سطح قیمت آن بالا باشد اما این قیمت هم باعث نشده تا مشتری‌های اس پی یو به آن اعتراضی داشته باشند. در منو اس پی یو دو نوع سوپ سبزیجات و قارچ دیده می‌شود که هر دو هم از طرف مشتری‌ها امتیاز بالایی گرفته اما سوپ قارچ آن طرفدارهای بیشتری دارد و مزه خوبش خصوصا در سرمای زمستان درکه زیر زبان می‌ماند.

منو، آدرس و نظرات درباره اس پی یو را اینجا بخوانید

بهترین کیک

جو گریل فود

اگر توقع ندارید که در یک فست فود سوپ خوشمزه میل کنید باید بدانید که جو گریل فود با فست فودهای دیگر فرق دارد. البته جو گریل فود حتی در ارایه پیتزا و برگرها هم متفاوت از فست فودهای دیگر است و حالا سوپ اینجا به عنوان بهترین سوپ و خوشمزه‌ترین سوپ تهران از طرف کاربران فیدیلیو انتخاب شده است.

سوپ اسفناج که داخل نان سرو می‌شود و قیمت آن ۱۲ هزارتومان است. ایده سرو سوپ در نان هم ایده جالبی است که هر چند متعلق به ما ایرانی‌ها نیست اما با استقبال رو به رو شده و ظاهر جذابی هم دارد که باعث می‌شود مشتری‌ها با برای یک بار هم که شده به امتحان کردن آن تشویق شوند. اگر به جو رفتید پیتزا استیک و سالاد سزار آن را هم در بین سفارش‌هایتان فراموش نکنید.

منو، آدرس و نظرات درباره جو گریل فود را اینجا بخوانید

بهترین سوپ

مرغابی زیبا

یکی دیگر از فست فودهایی که سوپ های معروفی دارد رستوران‌های زنجیره‌ای مرغابی زیبا است. مرغابی زیبا  منو شلوغی دارد که نمی‌شود فهمید فست فود است یا نوع دیگری از رستوران. در عین حال غذاهایی هم ارائه می‌کند که جذاب و متفاوت است.

منویی که غذای خانم‌ها و آقایان را جدا کرده و برای هرکدام هم دسته بندی وزنی قرار داده تا بر اساس کالری متناسب با وزن شان غذا سفارش دهند. یا در منو از اسم‌های عجیب و غریبی مثل موج مکزیکی، روبرتو باجو، کاچاتوره و … استفاده کرده.

سوپ‌های مرغابی زیبا هم در نان سرو می‌شود که البته انواع مختلفی دارد و به تنهایی یک وعده غذایی محسوب می‌شود. سوپ جو با فیله مرغابی، سوپ جو با میگو، سوپ گوجه فرنگی و سوپی که با مغز ران گوساله آماده می‌شود چهار نوع سوپی است که در شعبه‌های مختلف مرغابی زیبا می‌توانید سفارش دهید.

منو، آدرس و نظرات درباره مرغابی زیبا را اینجا بخوانید

بهترین سوپ

سوپ پسته مستوران

مستوران یکی از رستوران‌های ایرانی متفاوت در نیاوران است که با ایده زنده کردن غذاهای قجری و سرو آن‌ها در ظروف مسی سر و صدای زیادی بر پا کرد. غذاهایی مثل مسینه بره، پلو پرده‌ای، شاه پسند و جوجه طهرانی از موارد منو مستوران است که احتمالا مشابه آن را در هیچ رستوران دیگری نمی‌بینید.

این ایده‌ها که این روزها هر رستورانی به سبک خودش آن را اجرا می‌کند در عین متفاوت و جذاب بودن برای مشتری بازار رقابتی داغی را هم به وجود آورده که کار رستوران‌دارها را سخت‌تر می‌کند. البته مستوران چند سالی است که افتتاح شده و یکی از نوآورها و اولین‌ها در این زمینه است.

علاوه بر منو مجلل و خاصی که به آن اشاره شد، دو نوع سوپ در بین پیش غذاهای مستوران دیده می‌شود که یکی سوپ روز است و دیگری سوپ پسته. این سوپ پسته همان است که کاربران فیدیلیو  در نظر سنجی بهترین سوپ به آن رای داده‌اند و از طعم جدید و جالب آن گفته‌اند.

سوپی که مخصوص مستوران است و البته ریشه در غذاهای کرمانی دارد. سوپ پسته در مستوران به قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته بخاطر مواد اولیه به کار رفته در آن این قیمت قابل قبول است. اما نسبت به سوپ‌های دیگر گران محسوب می‌شود.

منو، آدرس و نظرات درباره مستوران را اینجا بخوانید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.