خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / بهترین رستوران های ترکی تهران

بهترین رستوران های ترکی تهران

بهترین رستوران های ترکی تهران

همانطور که می دانید می‌خواهیم درباره‌ی بهترین رستوران های ترکی در تهران صحبت کنیم. وقتی به کشورهای همسایه سفر می کنیم و غذاهای آن ها را مزه می کنیم این نکته را درمی یابیم که هر کشوری که در همسایگی ما قرار دارد به نوعی غذاهایشان هم شباهت هایی دارد و این نشان دهنده‌ی ذائقه های نزدیک به هم در یک منطقه است. ترکیه نیز یکی از کشورهای همسایه ی ما است که علاوه بر نزدیک بودن فرهنگ و رسوم، غذاهایی باب طعم ما را دارد. به همین سبب است که رستوران های ترکی در ایران همواره طرفداران زیادی دارند. در چند سال اخیر تعداد رستوران های ترکیه ای در تهران رو به افزایش بوده است و ما در این مطلب سعی داریم تعدادی از بهترین های آن ها را به شما معرفی کنیم

رستوران ترکی یه ها یه

غذای ترکی

یه ها یه یکی از بهترین رستوران های ترکی تهران است که تمام تلاش خود را می کند تا غذایی واقعا ترکیه ای را به مشتریان خود عرضه کند. یه ها یه ترفندهای آشپزی ایران را در خوراک های خود استفاده نمی کند تا غذا به واقع غذای ترکی باشد. این رستوران در خیابان اشرفی اصفهانی واقع شده است. شما با چشیدن طعم غذاهای یه ها یه می توانید مطمئن باشید که خوردن غذاهای واقعی ترکی را تجربه کرده اید.

 

برای مشاهده منو قیمت، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران ترکی یه ها یه بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران آپستروف

فضای داخلی رستوران ترکی اپستروف

این رستوران یکی از رستوران های لوکس و بهترین رستوران های ترکی محسوب می شود. شما در این رستوران در فضایی کاملا ترکی قرار دارید زیرا کارکنان رستوران به زبان ترکی صحبت می کنند و تمام فضاسازی به گونه ای است انگار در رستورانی در قلب استانبول نشسته اید. آپستروف در خیابان حسن سیف محله ی شهرک غرب واقه شده است.

 

برای مشاهده منو قیمت، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران آپستروف بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران پیده سرا

نمای رستوران ترکی سارای

پیده سرا علاوه بر آن که یکی از بهترین رستوران ترکی محسوب می شود، حال و هوایی ویژه نیز دارد که امتحان کردن آن بسیار لذت بخش است. شما می توانید انواع پیده های ترکی را در این رستوران امتحان کرده و سپس با چای و قلیان عربی این رستوران، لذت خود را تکمیل کنید. پیده سرا در خیابان ولیعصر و نزدیکی پارک ساعی قرار گرفته است.

 

برای مشاهده منو قیمت، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران پیده سرا بر روی نام رستوران کلیک کنید

 

رستوران لانیا

رستوران ترکی

یکی دیگر از بهترین رستوران های ترکی تهران رستوران ترکیهای معروف به نام لانیا است. لانیا برای کسانی که غذاهای ترکی را دوست دارند و یا می خواهند برای اولین بار آن را امتحان کنند پیشنهاد بسیار خوبی می تواند باشد. این رستوران در خیابان سهروردی قرار دارد.

 

رستوران ترکی سارای

فضای داخلی رستوران ترکی سارای

این رستوران نیز اخیرا با افتتاح خود بسیاری از مشتریان غذاهای ترکی را به سوی خود کشانده است. رستوران سارای اکنون یکی از بهترین رستوران های ترکی شهر تهران است که قطعا از گزینه های پیشنهادی هر غذای ترکی خوری می تواند باشد. سارای در محله ی ضرابخانه نزدیکی پاسداران واقع شده است و با فضایی شیک و دلچسب پذیرای مشتریان خود است.

 

رستوران ترکی اووا

فضای داخلی رستوران ترکی اوا

رستوران اووا که اخیرا گوی سبقت را از بهترین رستوران های ترکی تهران ربوده در سعادت آباد تهران قرار دارد. این رستوران در واقع رستورانی لوکس است که غذاهای ترکیه ای را با همان سبک و سیاق رستوران های کشور ترکیه و در ظروفی زیبا و ویژه سرو می کند. می توان گفت که این رستوران بی اغراق از بهترین ها در زمینه ی غذاهای ترکی است.

 

رستوران احمد بی

غذای ترکی (رستوران احمد بی)

احمد را می توان از نخستین رستوران های ترکی دانست که به صورت زنجیره ای وارد ایران شد. این رستوران همواره یکی از بهترین رستوران های ترکی بوده و دلیل آن نیز شاید آشپزهای ترک حاذق و خبره باشد که غذاهای این مجموعه را می پزند. احمد بی در ستارخان و مجیدیه ی تهران دارای شعباتی است که می تواند برای غذای ترکی دوستان گزینه ای مناسب محسوب شود.

 

رستوران پولن تنتونی

رستوران پولن تنتونی

رستوران پول تنتونی یک رستوران زنجیره ای است که در برخی از کشورهای جهان اشعبه دارد. این رستوران اولین بارسال ۲۰۰۹ میلادی در شهر آنتالیای ترکیه شروع به کار کرد. پولن تنتونی در شرق تهران (محله ی نظام آباد) نیز شعبه ای دارد که توانسته همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.

درباره sadaf peykami