خانه / پیشنهادهای ویژه / بهترین جوجه کباب تهران متعلق به کدام رستوران و کبابی است؟

بهترین جوجه کباب تهران متعلق به کدام رستوران و کبابی است؟

چند وقتی از نظرسنجی بهترین کباب برگ تهران در اینستاگرام فیدیلیو و انتشار نتایج آن در مجله فیدیلیو گذشت که تصمیم گرفتیم درباره دیگر کباب‌ها از جمله جوجه کباب هم این نظرسنجی را تکرار کنیم.

جدا از اینکه خیلی‌ها ادعا در درست کردن جوجه کباب دارند و در مهمانی‌ها همه منتظر کباب‌های خوشمزه‌شان هستند، بد نیست بدانیم بهترین و خوشزه‌ترین جوجه کباب را در کدام رستوران یا کبابی می‌توانیم بخوریم.

در عین حال با اینکه همه کباب‌های ایرانی خوشمزه هستند و گاهی انتخاب بین آن‌ها سخت است، اما برخی‌ها هستند که منع مصرف گوشت قرمز دارند و همیشه سفارش‌شان جوجه کباب است. برخی هم نمی‌توانند از خوشمزگی این کباب نرم مخصوصا جوجه کباب با استخوان بگذرند و هر دو نوع کباب کوبیده و جوجه کباب را سفارش می‌دهند.

با همه این توصیف‌ها در صفحه اینستاگرام فیدیلیو هم با توجه به نظرهای کاربران به نتایج خوبی درباره بهترین جوجه کباب تهران رسیدیم که در این گزارش از مجله فیدیلیو آن را می‌خوانید.

بعدی قبلی

جوجه کباب

جوجه کباب شکری

اینجا سالن چلوکبابی قدیمی است که در میدان سئول و جنب تالار و رستوران استخر ونک قرار دارد. به همین دلیل هم خیلی‌‌ها آن را به نام استخر ونک می‌شناسند، اما نام اصلی‌اش چلوکباب شکری است.

باید گفت که شکری متخصص در ارائه جوجه کباب است و به همین دلیل هم اولین رتبه را در نظرسنجی فیدیلیو کسب کرده است.شکری یک سالن چلوکبابی است که از زمان تاسیس اصالت خود را حفظ کرده و میزها و صندلی‌های قدیمی‌اش را نگه داشته است. میزهایی که با رومیزی پارچه‌ای به سبک تالارهای پذیرایی پوشیده شده‌اند.

علاوه بر اون به دلیل فضای باز و سرسبزی که دارد خصوصا در شب‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما منو محدودی دارد و فقط شمال سه نوع کباب بره، لقمه و جوجه است؛ به علاوه حلیم بادمجان و چلو کره. بنابراین در شکری انتخاب‌های متنوعی ندارید و حتما باید کباب بخورید.

اما جوجه‌های اینجا چرا محبوب و خوشمزه است؟‌ دلیل اول استفاده از موادی است که به اصلاح جوجه را در آن خوابانده و مزه دار می‌کنند. این ماده فرمول مخصوص سرآشپز شکری را دارد و در رستوران‌های دیگر دیده نمی‌شود. دلیل دوم هم نوع برش جوجه‌ها اندازه آن است. که این باعث می‌شود هم پخت خوبی داشته باشد و هم همه قسمت‌های جوجه کباب به یک اندازه طعم دار شده باشد.

منو، آدرس و نطرات درباره چلوکباب شکری را اینجا بخوانید

جوجه کباب

اروند کنار

یکی از رستوران‌های قدیمی خیابان ولیعصر رستوران اروند کنار است. رستورانی چند طبقه در محدوده پارک ساعی که به موازات کبابی منصور و نایب ساعی قرار دارد، اما این رقابت باعث افزایش هر روزه کیفیت آن شده و به همین دلیل هم جوجه کباب آن رتبه دوم نظرسنجی فیدیلیو را به خود اختصاص داده است.

در اروند کنار همه چیز ساده است و به اصالت این رستوران اشاره می‌کند. خیالتان راحت است که یک غذای اصیل ایرانی نوش جان می‌کنید و پیشنهاد ما به شما هم جوجه کباب استخوانی و باقالی پلو است. جوجه کباب با استخوانی که ابدار و خوش طعم است.

طعم آن هیچوقت از یادتان نمی‌رود و از همه مهتر آن قدر نرم و خوش خوراک است که شاید وسوسه شوید یک بار دیگر ظرفتان را پر از جوجه کباب کنید. به این خاطر که جوجه کباب اینجا واقعا جوجه است و مرغ کوچک یا خروس یا مرغ‌های تقلبی که رستوران‌های دیگر به اسم جوجه کباب به دست مشتری می‌دهند نیست.

پس وقتی به اروند کنار رفتید دل به سالاد شیرازی و ماست و خیار و جوجه کباب با استخوان دهید تا یک بزم ایرانی درجه یک را برای خودتان و مهمانان‌تان رقم زده باشید.

منو، آدرس و نطرات درباره اروند کنار را اینجا بخوانید

جوجه کباب

حاتم

حاتم یک رستوران با سابقه در خیابان ولیعصر است که در سال های اول افتتاح سر و صدای زیادی به پا کرد. آن زمان بسیار لوکس محسوب می‌شد و محل رفت و آمد افراد سطح بالا بود. خیلی‌ها برای مهمانی‌هایشان در حاتم میز رزرو می‌کردند و خیالشان راحت بود که همه چیز به بهترین وجه ممکن پیش می‌رود.

با گذشت زمان و پیدایش رستوران‌های متفاوت دیگر، حاتم کمی از مشتری‌های خود را از دست داد. شاید این روزها حاتم همان حاتم دهه ۸۰ نباشد، اما هنوز هم طرفداران و مشتری‌های ثابت خود را دارد که طعم غذای انجا را با هیچ رستوران دیگری عوش نمی‌کنند.

خصوصا این که در نظرسنجی فیدیلیو درباره بهترین جوجه کباب تهران هم خیلی‌ها نام حاتم را در کامنت‌ها نوشتند تا نشان دهند که دود هنوز هم از کنده بلند می‌شود و باعث شوند بار دیگر نام حاتم بر سر زبان‌ها بیفتد. پس اگر شما هم از مشتری‌های قدیمی حاتم بودید اما زمان زیادی است که به آنجا نرفته‌اید، بد نیست به بهانه خوردن یکی از بهترین جوجه کباب‌های تهران هم که شده دوباره به رستوران قدیمی خودتان سر بزنید.

منو، آدرس و نطرات درباره چلوکباب حاتم را اینجا بخوانید

جوجه کباب

کبابی بهار

یک محله هفت تیر و بهار شیراز است و یک کبابی بهار. همان مغازه قدیمی که روزهای تعطیل و جمعه‌ها صف طولانی حتی به کیلومتر هم می‌رسد. همان که در روزهای تعطیل از نقاط مختلف تهران مشتری‌ها را به انتهای خیابان بهار می‌کشاند تا یکی از بهترین کباب‌ها و جوجه کباب‌های تهران را خریداری کرده باشند.

کبابی بهار یک کباب فروشی به تمام معناست. جای کوچکی برای صرف غذا در طبقه بالا دارد که به دلیل شلوغی زمان زیادی هم برای خوردن غذایتان نخواهید داشت. منو آن هم فقط شامل کوبیده، جوجه و چنجه است. کباب‌ها با نان سنگک و گوجه و همه مخلفات رایج سرو می‌شود و برای یک بزم عاشقانه برای دوستداران کباب بهترین گزینه است.

منو، آدرس و نطرات درباره کبابی بهار را اینجا بخوانید

جوجه کباب

اس پی یو

دربند و درکه به دلیل موقعیت مکانی و تفریحی که دارند پر از رستوران، سفره‌خانه و دیزی‌سرا هستند. به طوری که در هر بار مراجعه به اینجا می‌توانیم انتخاب جدیدی برای صرف غذا داشته باشیم. حالا در بین این همه رقیب و انتخاب چه اتفاقی برای یک رستوران می‌افتد که آوازه آن در همه‌جا می‌پیچد و حتی کسانی که قصد کوه‌نوردی ندارند را فقط با هدف خوردن غذا به خود جذب می‌کند؟

غذای باکیفت در یک فضای خوب و همینطور سرویس‌دهی مناسب از ویژگی هایی است که اس پی یو را از رستوران های دیگر متمایز می‌کند. علاوه بر کباب برگ که در نظرسنجی فیدیلیو رای آورد، جوجه کباب آن هم از بقیه ایتم های منو پرطرفدارتر است.

نرم است و با طعم خاصی که دارد لذت خوردن یک جوجه کباب واقعی را برایتان رقم می‌زند. پس اگر به درکه رفتید و تصمیم به صرف ناهار در رستوران اس پی یو داشتید حتما جوجه کباب آن هم جزو سفارشاتتان باشد تا شما هم طعم یکی از بهترین جوجه کباب‌های تهران را چشیده باشید.

منو، آدرس و نطرات درباره اس پی یو را اینجا بخوانید

جوجه کباب

شمرون کباب

شمرون کباب یک کبابی تازه تاسیس در میدان تجریش است. اما با کیفیتی که در ارائه غذاها و سرویس دهی به مشتری‌ها از خود نشان داده به یکی از بهترین کبابی‌های تهران تبدیل شده است.

این کبابی با بقیه کبابی‌ها فرق دارد. به این دلیل که علاوه بر غذای خوشمزه، به فکر سرویس دهی خوب به مشتری‌ها هم هست. اپلیکیش‌های ثبت سفارش مخصوص به خودش را دارد و با پیک‌های آموزش دیده و مجهز غذاها را ارسال می‌کند. همینطور در بسته بندی های شیک که مثل هیچ جای دیگر نیست.

جوجه کباب شمرون کباب هم یکی از جوجه‌ کباب‌هایی است که کاربران فیدیلیو نسبت به آن رضایت داشته و آن را از بهترین جوجه کباب‌های تهران دانسته‌اند. اما استقبال از کباب‌های شمرون کباب آنقدر بالا بوده که این مجموعه توانسته شعبه‌هایی را در اندرزگو و نیاوران هم تاسیس کند و در مجموع مشتری‌هایی از نقاط مختلف تهران داشته باشد.

همه رمزی که در خوشمزگی کباب‌های اینجا هست استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک است و همینطور سرآشپز کاربلدی که آشنا به طعم دار کردن کباب‌ها و پخت آن‌ها در بهترین و استانداردترین حالت است.

منو، آدرس و نطرات درباره شمرون کباب را اینجا بخوانید

جوجه کباب

منصور

منصور یک رستوران زنجیره‌ای با ارایه غذاهای ایرانی است. این رستوران دلیوری قوی دارد و معمولا در ساعت ناهار بیشترین حجم فاکتورهایش برای سرویس‌های تلفنی و بیرون بر است. کباب‌های منصور بیشتر از غذاهای دیگرش طرفدار دارد و بعد از آن هم زرشک پلو با مرغش معروف است.

علت این که کباب‌های منصور را مشتری‌ها دوست دارند یکی استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم و دیگری طعم خوب کباب‌هایی است که به طعم واقعی آن‌ها نزدیک است. اینطور نیست که بعد از خوردن کباب های منصور احساس سنگینی کنید یا با خودتان بگویید که کاش غذای دیگری سفارش داده بودم.

در بین کباب‌ها هم جوجه‌کباب اینجا پرطرفدار است و تعداد زیادی از کامنت‌های اینستاگرام فیدیلیو را به خود اختصاص داده است. پس اگر به منصور رفتید در کنار کباب لقمه و کوبیده، جوجه کباب هم سفارش دهید تا طعم یکی از بهترین جوجه‌های تهران را چشیده باشید.

منو، آدرس و نطرات درباره رستوان منصور را اینجا بخوانید

اما نظرسنجی فقط به این گزینه‌ها ختم نشد و رستوران‌های دیگری هم بودند که در کامنت‌ها به آن‌ها اشاره شد. این رستوران‌ها نسبتا آرای کمی داشتند اما از ویژگی‌های جالبی برخوردارند.

شاید بتوان اسم آن‌ها را کشف کاربران فیدیلیو گذاشت و برای کسانی که به دنبال تجربه‌های جدید هستند، مناسب باشد. یکی از این رستوران‌ها لقمه سرای سید در خیابان پانزده خرداد غربی جنب حسینیه کربلایی‌ها است که جوجه زعفرانی‌اش در آن محدوده خیلی معروف است.

دیگری هم رستوران شفیعی در خیابان دماوند ایستگاه وحیدیه است که متعلق به زمان قبل از انقلاب هست و جوجه کباب‌های آن خوشمزه و ناب است.

بعدی قبلی

 

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.