خانه / پیشنهاد سردبیر / بهترین باقالی‌ پلو با ماهیچه تهران را کجا بخوریم؟
باقالی‌ پلو با ماهیچه

بهترین باقالی‌ پلو با ماهیچه تهران را کجا بخوریم؟

باقالی‌ پلو با ماهیچه از غذاهای محبوب ایرانی است و به همین دلیل این غذا گل سرسبد بیشتر مراسم و میهمانی‌های ما ایرانی‌هاست.

می‌توان گفت که باقالی‌ پلو با ماهیچه از آن دسته غذاهایی است که به دلیل محبوبیت زیادش بیشتر خانم‌های خانه‌دار خود را در پخت آن بهترین و صاحب‌ سبک می‌دانند؛ با این حال این غذا از محبوب‌ترین غذاها در رستوران‌ها هم هست.

به همین دلیل در منوی ۹۰ درصد رستوران‌های ایرانی این غذا هم در بهترین قسمت منو خوش نشسته است. رستوران‌های بسیاری هم در سطح تهران به دلیل ارایه بهترین باقالی‌ پلو با ماهیچه‌ شان معروف شده‌اند. در این مطلب قرار است با رستوران هایی که بهترین باقالی پلو با ماهیچه های تهران را سرو می کنند آشنا شوید.

ذکر این نکته ضروری است که این رستوران‌ها بر اساس نظرسنجی که چندی پیش از طریق اینستاگرام فیدیلیو انجام شد، انتخاب شده‌اند. پس اگر از عاشقان سینه‌چاک این غذا هستید و به دنبال رستورانی هستید که بهترین باقالی پلو با ماهیچه عمرتان را در آن صرف کنید این مطلب بخش پیشنهادهای ویژه مجله فیدیلیو را بخوانید.

باقالی‌ پلو با ماهیچه اروندکنار

باقالی‌ پلو با ماهیچه اروندکنار

 

این رستوران ایرانی که در خیابان ولیعصر تهران واقع شده است از نظر طراحی داخلی و دکوراسیون یک رستوران کاملا معمولی به نظر می‌آید که در نگاه اول شوقی برای رفتن دوباره به آن در مشتریانش ایجاد نمی‌کند.

اما بیشتر شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده‌اند که بهترین باقالی‌پلو با ماهیچه عمرشان را در این رستوران خورده‌اند.

حقیقت این است که اروندکنار یک رستوران قدیمی است که به دلیل کیفیت خوب و حجم زیاد غذاهایش مورد توجه بسیاری از علاقمندان به غذاهای ایرانی قرار گرفته است.

برای مشتریان پروپاقرص این رستوران هیچ چیز حتی دکور قدیمی، رفتار نه چندان دوستانه پرسنل رستوران، ظروفی که اغلب لب پر شده و … نمی‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای مراجعه به اروندکنار باشد.

در این رستوران غذاهای ایرانی شامل انواع کباب، باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با گردن، باقالی‌پلو با مرغ، سبزی‌پلو با ماهی و … با کیفیت و البته حجم بالا سرو می‌شود. در مورد قیمت‌ها هم باید بگوییم که نسبت به کیفیت و حجم غذا، قیمت‌ها منصفانه است.

برای اطلاع از منو ، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

باقالی‌ پلو با ماهیچه شاندیز جردن

باقالی‌ پلو با ماهیچه شاندیز جردن

 

اگر چه بسیاری تصور می‌کنند که شاندیز تنها رستوران محبوب کباب‌دوست‌هاست؛ اما گویا باقالی‌پلو با ماهیچه رستوران شاندیز جردن آنقدر محبوب است که برخی تنها برای خوردن این غذا به این رستوران مراجعه می‌کنند؛ نه کباب.

در هر حال این رستوران فضای بزرگی دارد و برای برگزاری میهمانی محیط مناسبی است. با این حال اگر برای روزهای آخر هفته قصد مراجعه به این رستوران را دارید حتما میز خود را رزرو کنید. زیرا این رستوران آخر هفته‌های شلوغی را می‌گذارند. در منوی رستوران هم به غیر از ماهیچه و گردن، انواع کباب نیز آمده است. به هر حال شاندیز است و کبابش.

این رستوران در خیابان جردن، واقع شده است و باید بگوییم که اگر قصد مراجعه به شاندیز جردن را دارید باید خوش شانس باشید که جای پارک مناسب پیدا کنید. اما صرف وقت برای یافتن جای پارک به خوردن یک باقالی پلو ماهیچه خوشمزه می‌ارزد.

برای اطلاع از منو، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

 

باقالی‌ پلو با ماهیچه دهباشیان

باقالی‌ پلو با ماهیچه دهباشیان

رستوران ایرانی دهباشیان هم یکی از معروف‌ترین‌های تهران است که از قضا باقالی پلو با ماهیچه‌اش طرفداران زیادی دارد. دهباشیان که در خیابان سهروردی قرار دارد یک رستوران با طراحی و دکور قدیمی و بسیار معمولی است.

اما آنچه این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌های تهران قرار داده است کیفیت خوب غذاهایش است. در دهباشیان انواع کباب و البته باقالی پلو با ماهیچه و گردن سرو می‌شود که همین باقالی‌پلو با ماهیچه بسیاری از مشتریان آن را شیفته خود کرده است.

این رستوران فضای چندان بزرگی ندارد و بیشتر یک رستوران خانوادگی است. درنتیجه ظهرهای پنج‌شنبه و به ویژه جمعه بسیار شلوغ است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر در یک روز تعطیل قصد صرف غذا در این رستوران را دارید حتما از قبل میز خود را رزرو کنید.

برای اطلاع از منو و آدرس این رستوران اینجا را کلیک کنید

باقالی‌ پلو با ماهیچه مسلم

باقالی‌ پلو با ماهیچه مسلم

 

همه آنهایی که دست کم یکبار به بازار بزرگ تهران مراجعه کرده‌اند حتما در ساعت ناهار با صف طولانی که مقابل یکی از رستوران‌های معروف این محدوده که همان مسلم باشد، مواجه شده‌اند.

حقیقتش را بخواهید رستوران‌هایی با کیفیت غذای مسلم در محدوده بازار بزرگ تهران زیاد هستند؛ اما گویا مسلم اقبال بلندتری برای جلب نظر مشتری دارد.

به همین دلیل است که این رستوران همیشه خدا شلوغ است و حتی وقتی مشغول صرف غذا هستید ممکن است افرادی در انتظار خالی شدن میز بالای سرتان بایستند که این موضوع تا حد زیادی ناراحت‌ کننده است.

اما کیفیت خوب غذا در کنار سرویس دهی مطلوب شما را مجاب می‌کند که دست کم سالی یک‌بار به این رستوران مراجعه کنید. در هر حال در این رستوران انواع کباب در کنار غذاهایی مانند آلبالو پلو و البته باقالی پلو با ماهیچه سرو می‌شود که از حق نگذریم باقالی پلو با ماهیچه این رستوران جزو بهترین‌های تهران است.

پس اگر هوس یک باقالی پلو با ماهیچه خوشمزه پس از یک بازارگردی را داشتید، به مسلم بروید.

برای اطلاع از منو، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

باقالی‌ پلو با ماهیچه شرف‌الاسلامی

باقالی‌ پلو با ماهیچه شرف‌الاسلامی

 

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های محدوده بازار بزرگ تهران، همین رستوران شرف‌الاسلامی است که مانند رستوران مسلم در ساعت نزدیک به ناهار صف‌های طولانی مقابل آن ایجاد می‌شود.

می‌توان گفت که شرف‌الاسلامی در قلب بازار بزرگ تهران واقع شده است و ته‌چین، باقالی‌پلو با ماهیچه و کباب‌های معروفی دارد. اما باقالی پلو با ماهیچه این رستوران طعمی دارد که محال است فراموشش کنید.

در این رستوران هم به دلیل شلوغی و فضای به نسبت محدود، با مشتریانی مواجه خواهید شد که در انتظار خالی شدن میز بالای سرتان ایستاده‌اند؛ اما طعم خوب غذا در کنار برخورد خوب پرسنل و البته قیمت مناسب به این بالای سر ایستادن‌ها می‌‌ارزد.

در منوی شرف‌الاسلامی انواع کباب و غذاهای ایرانی به غیر از چلو خورشت سرو می‌شود. در مورد قیمت‌ها هم باید بگوییم که با توجه به کیفیت و حجم غذا، قیمت‌ها کاملا منصفانه است.

برای اطلاع از منو، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

باقالی‌ پلو با ماهیچه فارسی

باقالی‌ پلو با ماهیچه فارسی

 

فارسی دولت که در واقع یک کترینگ است انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت مطلوب ارایه می‌دهد.

در این رستوران انواع کباب، غذاهای فرنگی در کنار خورش‌های روز سرو می‌شود. در فارسی غذاها با مواد اولیه با کیفیت تولید و با قیمت مناسب ارایه می‌شوند. در میان غذاهای فارسی، باقالی پلو با ماهیچه فارسی یکی از محبوب‌ترین‌هاست که مخاطبان بسیاری دارد.

البته توصیه می‌کنیم که اگر قصد سفارش غذاهای پرمخاطب را دارید حتما در ساعت‌های ابتدایی وقت ناهار سفارش خود را بدهید. زیر به دلیل شلوغی بیش از حد فارسی، بیشتر مواقع منو ناقص است و ممکن است ناچار شوید غذایی را سفارش دهید که در اولویت شما قرار ندارد.

برای اطلاع از منو، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

باقالی‌ پلو با ماهیچه هانی پارسه

باقالی‌ پلو با ماهیچه هانی پارسه

 

رستوران هانی پارسه که در خیابان بهشتی، واقع شده است یکی از نام‌آشناهای تهران است که بیشتر شهرت خود را به واسطه تنوع بالای غذا با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دارد.

در لیست غذای این رستوران انواع غذاهای ایرانی از کباب، آلبالو پلو و انواع خورش گرفته تا کوفته و البته باقالی پلو با ماهیچه در کنار غذاهای فرنگی و دریایی موجود است. نظر سنجی‌ انجام شده در اینستاگرام فیدیلیو نشان می‌دهد که باقالی پلو با ماهیچه هانی پارسه هم در ردیف بهترین‌ها قرار دارد و مخاطبان بسیاری دارد.

محیط این رستوران هم برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی و جشن و … مناسب است و با خیال راحت می‌توانید از غذایتان لذت ببرید.

برای اطلاع از منو، آدرس و نطرات این رستوران اینجا را کلیک کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.

5 نظرها

  1. محمدعلی ساربانها

    خانم روزنامه نگار شکمو! تا حالا خودتون شاندیز جردن رفتین؟ راستش منم نرفته بودم تا مقاله شما رو خوندم! بدون نگاه کردن به منو سفارش باقالی پلو با ماهیچه رو دادم، گارسون گفن باقالی پلو نداریم! پرسیدم تموم شده؟ گفت ما اصلا هیچوقت باقالی پلو نداشتیم!
    حالا فکر کنم شما برای اینکه از دل ما در بیارید باید منو خانومم رو یکروز دعوت کنید باقالی پلو با ماهیچه !!! یا اینکه راه ارزونش اینه که مقاله خودتون رو اصلاح کنید و البته ما از طرف شما از خودمون عذر خواهی میکنیم!

    • دوست عزیز جناب آقای ساربانها
      مطالب نظرسنجی بر اساس آرایی که کاربران فیدیلیو در اینستاگرام اعلام می کنند جمع آوری می شود. باقای پلو ساندیز هم از سوی بسیاری از کاربران فیدیلیو به عنوان بهترین اعلام شده است که ما نیز آن را لحاظ کردیم. در زیر این مطلب لینک رستوران مورد نظر کاربران قرار گرفته است که اگر به آنجا مراجعه کرده و منو شاندیز را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که برای آیتم ماهیچه مخصوص شاندیز مبلغ ۴۹ هزار تومان در نظر گرفته شد و همچنین این غذا توسط ۳۵ کاربر به عنوان غذای محبوب این رستوران شناخته شده است. ممکن است این رستوران صرفا ماهیچه داشته باشد بدون باقالی پلو اما با این حال این رستوران منتخب کاربران فیدیلیو در نظر سنجی اینستاگرام بود.
      از داخل مطلب می‌توانید به اینستاگرام فیدیلیو مراجعه کنید و نتایج نظرسنجی را آنجا ببینید.
      موفق باشید.

      • ساربانها

        ادمین جان، راست میگید، ماهیچه مخصوص نوشته، اما ننوشته باقالی پلو! پلو سفید با ماهیچه میده… منو هم نوشته ماهیچه مخصوص بعد سفارش میدید با چلو ???? دوستان در اینستاگرام گویا فقط به ماهیچه عنایت داشتند… البته عرض کردم من با توجه به اعتبار سایت شما فکر کردم شاید باقالی پلوشون تموم شده، از گارسون پرسیدم باقالی پلوتون تموم شده ایشون گفتند خیر ما اصلا هیچوقت باقالی پلو نداشتیم! حالا سخت نیست شما هم یه تماس بگیرید باهاشون شاید گارسون خواسته یه جواب سر بالا به ما بده شاید جواب شما رو دقیقتر بده ????
        شکی نیست که خوراک ماهیچه شاندیز عالیه، من قبلن هم چند بار خورده بودم اما نمیدونستم باقالی پلو هم سرو میکنه تا اینکه مقاله شما رو خوندم و رفتم،
        اما به عنوان یک عضو قدیمی فیدیلیو که چندسال پیش در اکثر مراسم فیدیلیو هم میهمان بودم، و خواننده پر و پا قرص سایت شما انتظارم اینه که در نگارش مطالب دقیق باشید، اگر شما در نگارش مطالبتون سهل انگاری کنید طبعا به مرور مخاطب سایتتون رو دلسرد میکنید

        • ممنون از لطف و پیگیری شما. شما یه باقالی پلو مهمون ما 🙂

  2. شاطر عباس چهارراه پارک وی یادتون رفت