خانه / دسته‌بندی نشده / طعم خوش خاطرات با نوشابه فانتا پرتقالی
نوشابه فانتا پرتقالی

طعم خوش خاطرات با نوشابه فانتا پرتقالی

نوشابه فانتا پرتقالی بی‌شک یکی از نوستالژی‌های شیرین زندگی یکایک ما است. نوشابه‌های فانتا طعم و عطر و رنگ خاطره‌انگیزی دارند. اگرچه فانتا امروزه در طعم‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است اما شکی نیست که طعم نوشابه پرتقالی برای تک تک شما خاطرات فراوانی به ارمغان می‌آورد. چندی پیش کمپانی فانتا برای مطلع شدن از نظرات هواداران خود تصمیم گرفت طی مسابقه‌ای اینستاگرامی بهترین طعم نوشابه‌های فانتا را از دید مشتریان خود برگزیند. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از نتایج مسابقه اینستاگرامی فانتا مطلع شوید.

نوشابه فانتا پرتقالی همیشه برنده است

کمپانی فانتا در اقدامی بی‌سابقه تصمیم گرفت با نظرسنجی از هواداران خود بهترین و پرطرفدارترین طعم را از میان نوشیدنی‌های خود برگزیند. این نظرسنجی که در صفحه اینستاگرام رسمی فانتا انجام شد در سه مرحله صورت پذیرفت.

مرحله اول این مسابقه بین ۴ گروه از طعم‌های اصلی نوشیدنی‌های فانتا صورت گرفت که دو به دو با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند. از هر گروه فقط یکی از طعم‌ها توسط آرای هواداران فانتا به مرحله بعدی راه پیدا کرد. این ۴ گروه عبارت بودند از:

  • پرتقال و انگور
  • آناناس و منگو
  • توت فرنگی و بلوبری
  • گیلاس و سیب سبز

برندگان این مرحله از مسابقه که توسط نظرسنجی اینستاگرامی فانتا به مرحله دوم راه پیدا کردند پرتقال با ۶۴%، و منگو، توت‌فرنگی و گیلاس هر یک با ۵۱% بودند.

در مرحله دوم نظر سنجی که بین طعم‌های برنده از مرحله قبلی صورت پذیرفت پرتقال با ۷۰% و توت‌فرنگی با ۵۸% به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

و در نهایت در مرحله آخر نظرسنجی پرتقال با ۶۷% آرا برنده نهایی مسابقه اعلام شد.

البته تعجبی هم ندارد. بدون تردید نوشابه فانتا پرتقالی یکی از قدیمی‌ترین و پر سابقه‌ترین طعم‌های فانتا است که همه با آن خاطرات بسیاری دارند. شاید هم بتوان گفت این نوشیدنی خوشمزه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت فانتا بوده است. در هر صورت طرفداران نوشابه فانتا پرتقالی باز هم توانستند در این نظرسنجی بیشترین امتیاز را کسب کنند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.