خانه / دسته‌بندی نشده / دستور تهیه اسنک مخصوص عید پاک
عید پاک

دستور تهیه اسنک مخصوص عید پاک

عید پاک یکی از مهم‌ترین جشن‌های مسیحیان و دومین عید بزرگ آنان پس از میلاد مسیح است که از نظر زمانی تا حدودی به عید نوروز ما ایرانیان نزدیک است. این عید در روز یکشنبه‌ای بین روزهای ۲۲ مارس تا ۲۵ آپریل واقع شده است که در آن روز قرص ماه کامل‌ خواهد شد ( زمان دقیق این عید مشخص نیست). مسیحیان بر این باور هستند که در این روز عیسی مسیح پس از به صلیب کشیده‌شدن دوباره زنده می‌شود و به همین سبب این روز را عید پاک (Easter) می‌نامند و آن را جشن می‌گیرند.

اغلب برندهای معروف نیز در این روز پیشنهادات ویژه‌ای برای طرفداران خود در نظر می‌گیرند. کمپانی ام. اند. ام نیز به همین مناسبت سوپرایز ویژه‌ای برای هواداران خود در نظر گرفته‌است. در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از سوپرایز ام. اند. ام به مناسبت عید پاک مطلع شوید.

Melt-in-your-mouth meringues #madewithm are the perfect Easter treat. ?? Full recipe below! · · · · Prep Time: 20 minutes
Cook Time: 1 hour
Total Time: 1 hour 20 minutes (+ 1 hour cooling time)
Makes: 6 Pavlova nests Ingredients:
6 egg whites
1 3/4 cups granulated sugar, divided
1 tsp cornstarch
1 tsp distilled white vinegar
1 tsp vanilla extract
1 1/2 cups M&M’s Milk Chocolate (Easter colors), divided
1 cup 35% whipping cream Instructions:
1. Preheat oven to 250°F. Trace 6 circles, 3 inches in diameter, onto parchment paper, spacing about 2 inches apart; trace smaller circles, 2 inches in diameter, in center of each larger circle. Place on large baking sheet, traced-side down.
2. Using electric mixer, beat egg whites on medium-high speed until soft peaks form. Slowly beat in 1 1/2 cups sugar until stiff peaks form. Beat in cornstarch, vinegar and vanilla. Coarsely chop 1/2 cup M&M’s; fold gently into mixture.
3. Transfer mixture to large piping bag fitted with large round tip. Pipe peaked mounds onto prepared parchment paper using traced rings as a guide, forming wreaths about 1-inch high with hollow centers.
4. Top each mound with an M&M’s. Bake for about 1 hour or until wreaths lift off easily from parchment paper. Turn off heat; let stand in oven for about 1 hour or until completely cooled and dry.
5. Whip cream with remaining sugar to soft peaks; dollop into center of each wreath. Decorate with remaining M&M’s. Tips:
• Add pastel food coloring to meringue mixture before baking to create Easter-colored wreaths.
• Place a dollop of prepared lemon curd underneath the whipped cream for a fresh and elegant spring dessert. Nutrition Facts
Per 1 pavlova nest
Calories 650
Fat 26g
Saturated Fat 16g
Cholesterol 60mg
Sodium 105mg
Carbohydrate 98g
Fiber 1g
Sugars 93g
Protein 7g #madewithm #recipe #recipes #cooking #diy #foodblogger #recipeoftheday #baking #tasty #delish #eating #yum #nom

A post shared by M&M'S (@mmschocolate) on

اسنک مخصوص عید پاک ام. اند. ام

کمپانی اسمارتیزهای ام. اند. ام به مناسبت عید پاک و جشن ایستر دستور تهیه اسنک خوشمزه‌ای را بری هواداران خود آماده کرده‌است که توسط اسمارتیزهای خوشمزه ام. اند. ام تهیه می‌شوند. در پستی که به تازگی در اینستاگرام رسمی ام. اند. ام منتشر شده‌است طرز تهیه این دسرهای خوشمزه برای هواداران این برند قرار داده شده‌است. ام. اند. ام در این پست نوشته:

مرینگ‌هایی که با ام. اند. ام تهیه می‌شوند و در دهان شما آب می‌شوند بهترین اسنک عید پاک هستند. برای مشاهده دستور تهیه اسنک ام. اند. ام به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • زمان آماده سازی: ۲۰ دقیقه
  • زمان طبخ: ۱ ساعت
  • زمان کل: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه ( به علاوه یک ساعت زمان برای خنک شدن اسنک)

مواد لازم

  • سفیده تخح مرغ: ۶ عدد
  • شکر: ¾ فنجان
  • خامه: ۱ فنجان
  • وانیل: یک قاشق غذا‌خوری
  • شیر شکلاتی ام. اند. ام (با رنگ‌های عید پاک): ½ فنجان
  • سرکه سفید: یک قاشق غذاخوری
  • نشاسته ذرت: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

ابتدا فر را تا دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. اکنون بر روی یک ورق روغنی ۶ دایره با قطر ۷٫۵ سانت بکشید. سپس به مرکز دایره‌های اول دوایری با قطر ۵ سانت بکشید و ورق را برعکس قرار دهید. اکنون سفیده تخم مرغ‌ها را با هم‌زن برقی با درجه متوسط به خوبی هم بزنید تا حسابی سفت شود. اکنون به آرامی شکر را اضافه کنید و همچنان هم بزنید تا به صورت یکنواخت دربیاید. حالا نشاسته ذرت، سرکه و وانیل را اضافه کنید.

سپس نصف فنجان اسمارتیزهای ام. اند. ام را حسابی خرد کنید و آن را با مخلوط بیامیزید. اینک مخلوط را در قیف پلاستیکی با دهانه بزرگ بریزید و آن را توسط الگوهایی که قبلا تهیه کرده بودید به صورت گل‌های دایره‌ای مجاور هم بر روی کاغذ روغنی شکل دهید. در نهایت برای تزیین بر روی هر یک از دایره‌هایی که شکل‌داده‌اید یک اسمارتیز ام. اند. ام قرار دهید. اکنون آن را به مدت یک ساعت یا تا زمانی که گل‌های دایره‌ای شکل به راحتی از ورق‌های روغنی جدا شوند بپزید.

اکنون فر را خاموش کنید و تا زمانی که اسنک‌ها خنک و خشک شوند بگذارید در فر باقی بمانند. اکنون باقی‌مانده خامه و شکر را بر روی آن‌ها فرم دهید و با مقدار دیگری اسمارتیز روی آن را تزئین کنید.

نکته۱: برای این که به اسنک‌های خود رنگ‌های متنوعی بیافزایید می‌توانید از انواع رنگ‌های خوراکی در مخلوط استفاده کنید.

نکته۲: برای تهیه یک دسر تازه بهاری می‌توانید در زیر خامه از مقداری طعم‌دهنده‌های لیمویی استفاده کنید.

ارزش تغذیه‌ای هر یک عدد از دسرهای ام. اند. ام

  • کالری: ۶۵۰
  • چربی: ۲۶ گرم
  • چربی اشباع شده: ۱۶ گرم
  • کلسترول: ۶۰ میلی‌گرم
  • سدیم: ۱۰۵ میلی‌گرم
  • کربوهیدرات: ۹۸ گرم
  • فیبر:۱ گرم
  • قند: ۹۳ گرم
  • پروتئین: ۷ گرم

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.