خانه / تاپ / طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران ۷STOP
طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران 7STOP

طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران ۷STOP

در دل خیابان شلوغ و پرتردد مفتح، رستوران ۷STOP آرام و بی هیاهو، بدون هیچ سردر پرزرق و برقی میزبان فست فودخورهای حرفه ای است.
برای یافتن این رستوران شاید ناچرا باشید چند بار خیابان مفتح را طی کنید. دلیل هم این است صاحب این رستوران چندان اعتقادی به استفاده از تابلوهای بزرگ و… ندارد و کیفیت را عامل مهمتری برای جذب و وفاداری مشتریانش می داند.
ما هم پس از جستجوی بسیار و به سفارش دوستانمان سری به ۷STOP زدیم و تجربه خود از این رستوران را برایتان در مجله فیدیلو می گوییم.

بعدی قبلی
طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران 7STOP
طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران 7STOP
بعدی قبلی

رستورانی گمنام در خیابان مفتح

۷STOP یک رستوران دنج و آرام با مشتریان خاص خود است. جایی که با خیال راحت در کنج دنج آن می توانید خستگی یک روز را از تن به در به در کنید. البته به لطف ساندویچ های خوشمزه و نوشیدنی های خوش طعمش.
این رستوران دکوری ساده و قدیمی دارد و دارای یک بخش داخلی و یک حیاط کوچک است، برای افرادی که تمایل دارند غذایشان را در هوای آزاد صرف کنند.
برخورد پرسنل هم خوب است و برای سفارش غذا می توانید به توصیه و یا پیشنهادهای آنها اعتماد کنید.
اگر گذرتان به خیابان مفتح تهران افتاد، حتما ۷STOP را امتحان کنید.

بعدی قبلی
طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران 7STOP
طعم ناب سوسیس و کالباس در رستوران 7STOP
بعدی قبلی

طعم ناب سوسیس و کالباس در ۷STOP

این رستوران منوی چندان متنوعی ندارد و چند نوع پیتزا ار جمله مخصوص و مخلوط، پپرونی و سبزیجان را در کنار سیب زمینی در منوی خود دارد.
اما آنچه ساندویچ های این رستوران را خاص کرده است هات داگ و ساندویچ های ویژه اش مانند لیونر، شکاری و… است. تمام ساندویچ ها با کیفیت خوب و البته به سرعت آماده می شوند؛ اما برای خوردن پیتزا باید مدت بیشتری منتظر بمانید.
این را هم بگوییم که ۷STOP یک حق سرویس ۱۵ درصدی دارد که اگر زورتان می آید برای یک رستوران فست فود حق سرویس پرداخت کنید بهتر است به اینجا مراجعه نکنید.

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.