خانه / دسته‌بندی نشده / عمر ساعت‌های شنی لاکی چارمز به سر آمد
بازنشستگی محصولات غذایی لاکی چارمز

عمر ساعت‌های شنی لاکی چارمز به سر آمد

بازنشستگی محصولات غذایی در برند معروف لاکی چارمز موضوع جدیدی نیست. لاکی‌چارمز با حس تنوع‌طلبی خاص خود هر ساله بسیاری از شکل‌های محصولات خوشمزه خود را از خط تولید خارج می‌کند. اکنون نیز زمان خداحافظی با یکی دیگر از اعضای خوشمزه لاکی چارمز رسیده است. مارشمالوهای ساعت شنی زردرنگ لاکی چارمز از شال ۲۰۰۸ تاکنون در همه بسته‌های این برند خوشمزه خودنمایی می‌کنند. اما دیگر وقت بازنشتگی این ساعت‌های شنی زردرنگ رسیده است. به گفته کمپانی لاکی چارمز این ساعت‌های شنی از بهار امسال دیگر در بسته‌های مارشمالو حضور نخواهند داشت.

در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

بازنشستگی محصولات غذایی لاکی چارمز

این نخستین بار نیست که کمپانی لاکی چارمز با تغییر شکل و رنگ، بازنشستگی محصولات غذایی خود را اعلام می‌کند. خط تولید اصلی لاکی چارمز که در سال ۱۹۶۳ عرضه شد حاوی چاقوهای سبز رنگ، قلب‌های صورتی، ستاره‌های نارنجی، و ماه‌های زرد رنگ بود. از آن پس تاکنون از میان این همه شکل‌های گوناگون تنها قلب‌های صورتی رنگ هنوز در بسته‌های مارشمالوی لاکی‌چارمز موجودند. شکل‌های دیگر لاکی چارمز از جمله الماس آبی، نعل اسب بنفش، نهنگ متورم، بادکنک قرمز، رنگین کمان، گلدان طلا و ستاره دنباله‌دار همگی به قبرستان محصولات لاکی چارمز منتقل شده‌اند. به هر صورت گویا این بار نوبت ساعت‌های شنی زرد رنگ رسیده است.

عمر ساعت‌های شنی رو به اتمام است

لاکی چارمز چندی پیش در یکی از پست‌های منتشر شده در صفحه اینستاگرام رسمی‌ خود خبر از بازنشستگی یکی از شکل‌های خوشمزه موجود در مارشمالوها داده بود. اما این برند معروف توضیحی در خصوص این که تولید کدام یک از شکل‌ها را متوقف خواهد کرد نداده بود. در این پست فقط گفته شده بود:

این آخرین شانس شما برای داشتن یک بسته مارشمالوی کامل قبل از بازنشستگی یکی از اعضای مارشمالو است. یکی از تصاویر جادویی مارشمالو را به همراه آیکن‌های ستاره، قلب و رنگین کمان با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا برنده یکی از ۷۰ جعبه مارشمالوی لاکی‌چارمز شوید. برای شرکت در این مسابقه فقط تا پایان روز ۲۹ ژانویه فرصت خواهید داشت.

با این پست اینستاگرامی‌ لاکی چارمز همه طرفداران این برند تصور می‌کردند یکی از شکل‌های قلب، ستاره و یا رنگین‌کمان بازنشسته خواهند شد.  اما لاکی چارمز با پست بعدی خود هوادارانش را بار دیگر سوپرایز کرد. در این پست جدید نوشته شده:

عمر ساعت‌های شنی رو به پایان است. تا فرصت دارید از زمان خود استفاده کنید.

به گفته یکی از نمایندگان جنرال میلز ساعت‌های شنی زردرنگ از سال ۲۰۰۸ تاکنون جزو خانواده بزرگ لاکی‌چارمز بوده‌اند. اما همانند دیگر ساعت‌های شنی عمر این ساعت‌ها هم بالاخره به سر آمده است. البته لاکی‌چارمز محصول جایگزینی هم به جای این ساعت‌های شنی در نظر گرفته است. اما برای آشنایی با این محصول جایگزین فعلا باید منتظر باشید تا خودشان را ببینید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.