خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / غذاهای خوشمزه‌ای که در گرمی ۲۰۱۸ سرو شد
مراسم موسیقی گرمی

غذاهای خوشمزه‌ای که در گرمی ۲۰۱۸ سرو شد

مراسم موسیقی گرمی هر ساله با حواشی بسیار از ماه‌ها پیش از برگزاری و حتی پس از آن افراد بسیاری را در سراسر جهان سرگرم می‌کند. تقریبا تمام سلبریتی‌ها که به نوعی با دنیای موسیقی در ارتباط هستند در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنند. با این تفاسیر چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد که مورد توجه این همه افراد در سراسر دنیا قرار بگیرد. علاوه بر تمامی ‌اتفاقات جالب و دیدنی که در این مراسم نظر همگان را به خود جلب می‌کند غذاهایی که در این مراسم بزرگ سرو می‌شوند نیز پروسه‌ای طولانی برای آماده شدن و حضور در این مراسم طی می‌کنند.

در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید تا از غذاها و نوشیدنی‌هایی که در این مراسم باشکوه سرو می‌شوند مطلع شوید.

 

غذاهای مراسم موسیقی گرمی ۲۰۱۸

در مراسم سالیانه جوایز گرمی‌ که چندی پیش در ماریوت نیویورک برگزار شد نوشیدنی‌ها و غذاهای هوس‌برانگیز بسیاری سرو شد. منوی غذایی این مراسم شامل غذاهای متنوعی از شهرها و محله‌های مختلف از جمله ‌هارلم، چایناتاون، ویلیامزبرگ و بازار میدان اتحاد بود. هر یک از این غذاهای خوشمزه در ایستگاه مخصوص به خود سرو می‌شدند و با تنوع بسیاری که داشتند تقریبا با هر ذائقه‌ای جور در می‌آمدند. در واقع می‌توان گفت در این مراسم برای هر نوع ذائقه‌ای پیشنهاد خوشمزه‌ای از یکی از نقاط دنیا وجود داشت. در ادامه به بررسی برخی غذاهای خوشمزه‌ای که در مراسم موسیقی گرمی سرو شد می‌پردازیم.

مراسم موسیقی گرمی

ایستگاه اسپانیایی هارلم

ایستگاه ‌اسپانیایی هارلم در مراسم موسیقی گرمی با طیف وسیعی از انواع غذاهای دریایی به همراه سیب‌زمینی، خوراک گوشت، مرغ و میگو پذیرای مهمانان خود بود. به علاوه سالاد قارچ جنگلی کبابی با ادویه‌جات و بوقلمون و قارچ صدفی نیز از دیگر غذاهای خوشمزه این ایستگاه بودند که در این جشن باشکوه سرو شدند.

مراسم موسیقی گرمی

ایستگاه چایناتاون

در مراسم موسیقی گرمی برای مهمانانی که غذای آسیایی ترجیح می‌دادند ایستگاه چایناتاون هفت نوع غذای مختلف ارائه داد که مهمانان می‌توانستند بنا به علاقه خود انتخاب کنند. از جمله غذاهایی که در این ایستگاه سرو شدند عبارتند از: مرغ با طعم ملس، کوفته، سالاد چینی و سالاد دیگری که از برنج، نودل و سیب زمینی‌های شیرین کبابی تهیه شده بود.

مراسم موسیقی گرمی

محله ویلیامزبرگ

محله ویلیامزبرگ به غذاهای خوشمزه خود مشهور است و مراسم موسیقی گرمی نیز امسال از این غذاهای خوشمزه بی‌بهره نبود. در این ایستگاه ستارگان مشهور  انتظار غذاهایی از جمله مرغ چیلی، کباب دنده، سالاد کلم خانگی، چیپس سیب‌زمینی تازه با نمک دریایی، و مک اند چیز با سه نوع مختلف پنیر را می‌کشیدند. در واقع این غذاهای خوشمزه به قدری در ویلیامزبرگ مشهور هستند که تقریبا در تمام رستوران‌های ویلیامزبرگ در سطح شهر یافت می‌شوند.

مراسم موسیقی گرمی

بازار میدان اتحاد

بازار میدان اتحاد اغلب در فصل تعطیلات سرشار از جمعیت، فروشندگان و انبوهی از غذاهای خوشمزه است. در مراسم موسیقی گرمی سلبریتی‌های گرسنه در این ایستگاه با انواع ساندویچ‌های روبن، خوراک گوشت ایتالیایی، بار پنیر، یک نوع سالاد سبز سنتی و سالاد سیب‌زمینی محلی پذیرایی شدند.

مراسم موسیقی گرمی

دسرهای خوشمزه مراسم موسیقی گرمی

البته هیچ وعده غذایی بدون یک دسر خوشمزه تکمیل نمی‌شود. این جشن باشکوه با کلکسیونی از دسرهای خوشمزه با تم الماس پر شده بود. از جمله این دسرهای خوشمزه می‌توان به ترایفل شکلاتی کاراملی، کیک کره بادام زمینی با پوشش نارگیل، ‌ویفرهای فندقی، مینی کاپ‌کیک‌های وسوسه‌انگیز، پای سیب، ماکارون فرانسوی، چیزکیک اصل نیویورکی و توت‌فرنگی شکلاتی اشاره کرد. البته نوشیدنی‌های دلپذیری که در طول مراسم مدام بین حضار تقسیم می‌شدند نیز نباید از قلم بیافتند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.