خانه / رستوران آگهی / دهکده روشا یک رستوران خاص در یک مکان خاص
دهکده، رستورانی بر بام روشا

دهکده روشا یک رستوران خاص در یک مکان خاص

رستوران دهکده روشا از آن رستوران‌هایی است که به یک بار رفتن به آنجا راضی نمی‌شوید. راستش تجربه خوب صرف یک غذای خوب در یک محیط چشم نواز، شما را برای دوباره و دوباره رفتن به آنجا ترغیب می‌کند.
این رستوران بر بام دپارتمان استور فرمانیه واقع شده است و به غذای ترکیه‌ای، عربی و صبحانه ویژه‌اش که کله پاچه است معروف است. با ما همراه باشید تا درباره این رستوران در مجله چارخونه بیشتر بخوانید.

بعدی قبلی
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
بعدی قبلی

لوکس‌ترین رستوران کاهگلی تهران

اگر به غذاهای ترکی و عربی علاقمندید، رفتن به این رستوران را به شدت به شما توصیه می‌کنم. حقیقتش را بخواهید در ابتدای ورود به این رستوران که بر بام مرکز خرید روشا واقع شده است، طراحی زیبای آن شوکه‌ام کرد و فراموش کردم که به رستورانی در پشت بام یک مرکز خرید آمده‌ام.

محیط دنج و باصفا، طراحی خاص که تلفیقی از چوب و کاهگل است با بادگیرهایی که مناطق گرمسیر را به یادآدم می‌آورد حس خوبی دارد. همچنین درخت‌های نخلی که در قسمت‌های مختلف دهکده واقع شده است، حس حضور در یک دهکده واقعی را در من تداعی کرد.

رستوران دهکده روشا دارای بخش‌های مختلفی هست که یک قسمت سرپوشیده و سایر قسمت‌ها سرباز است. یک بارِ نوشیدنی‌های گرم هم در این رستوران وجود دارد که بهترین قهوه را با سبک ویژه دهکده ارائه می‌دهد.

نکته جالب در این رستوران، آشپزخانه شیشه‌ای هست که به شما اجازه می‌دهد تمام مراحل آماده سازی غذا را مشاهده کنید. دهکده یک رستوران روستایی تمام عیار است که در آن بهترین غذاهای عربی و ترکی سرو می‌شود. در مورد جای پارک هم نگرانی نداشته باشید. پارکینگ روشا گنجایش خودروهای زیادی دارد.

بعدی قبلی
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
رستوران دهکده روشا بر بام
بعدی قبلی

رستوران دهکده روشا دهکده‌ای از غذاهای ترکی عربی

تمام غذاهای رستوران دهکده روشا توسط سرآشپز حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای تهیه شده است که طعمی جادویی دارد. منوی این رستوران شامل انواع فتی مرغ، نخود و بادمجان، انواع برگر و پیده، ساج، انواع کباب از اسکندر کباب و شیشلیک اسپایسی گرفته تا شیش طاووک و لحمه است.

در کنار این غذا انواع پیش غذای سرد و گرم است. منوی پیش غذای این رستوران هم بسیار متنوع است و از حمص و حلومی تا کنافه و شکرپاره در آن به چشم می‌خورد. این همه داستان نیست، انواع سالاد، اسموتی و نوشیدنی‌های سرد و گرم و… هم در منوی دهکده وجود دارد.

بخش هیجان انگیز منو هم صبحانه است که به صورت اختصاصی کله پاچه ارائه می‌دهد. اگر از علاقمندان غذاهای ترکی و عربی با کیفیت بالا هستید؛ اگر عاشق کله پاچه هستید و دوست دارید غذایتان را در یک محیط زیبا و دنج میل کنید، به رستوران دهکده روشا بروید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران دهکده روشا اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.