خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / رستوران جدید نصرت خان در نیویورک
سرآشپز نصرت

رستوران جدید نصرت خان در نیویورک

سرآشپز نصرت با نام کامل نصرت گوکچه معروف به Salt Bae سرآشپ‍ز معروف ترکیه ای که چند وقتی است با ویدئوهای نمایشی خود حسابی معروف شده است، درصدد افتتاح دومین رستوران خود در نیویورک است. اولین رستوران نصرت در آمریکا چندی پیش در شهر میامی‌ بازگشایی شده بود. اما در سال ۲۰۱۸ نصرت به سمت نیویورک قدم برداشته است. گویا اخبار خوشمزه سال ۲۰۱۸ حسابی پر و پیمان خواهد بود. به هر حال سالی که نکوست از بهارش پیداست. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

2017 Oscar adayi sensin dedi#saltbae #saltlife #salt @leonardodicaprio

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et) on

شهرت سرآشپز نصرت

نصرت اولین بار در سال گذشته با وایرال ویدئویی که در صفحات اجتماعی خود از پاشیدن نمک بر روی غذاها گذاشته بود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده بود. این وایرال ویدئو چنان شهرتی برای نصرت خان به ارمغان آورد که چندی بعد در حال پاشیدن نمک بر غذای ستارگان معروفی از جمله دی کاپریو دیده شد. البته تمام شهرت نصرت در پاشیدن نمک خلاصه نمی‌شود. این سرآشپز معروف با مهارت‌های چاقو و بریدن گوشت نیز حسابی ۱۰٫۶ میلیون فالوور خود را غافل گیر کرده است و طرفداران بسیاری برای خود جمع کرده است.

بعدی قبلی

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

سرآشپز نصرت

بعدی قبلی

استیک هاوس جدید سرآشپز نصرت

رستوران‌های زنجیره ای خانه استیک نصرت اکنون دارای ۱۱ شعبه در سراسر جهان هستند و شعبه خانه استیک که اخیرا در میامی‌ باز شده است رستورانی به نسبت شلوغ است. بر اساس گزارش‌ها خانه استیک جدید نصرت در خیابان ۵۳ نیویورک و در طبقه هم کف ساختمان معروف CBS واقع شده است و انتظار می‌رود در هفته آینده بازگشایی شود. دکوراسیون داخلی این رستوران که با تم سیاه و سفید است نقاشی‌هایی از حرکات نمایشی نمادین نصرت در حال پاشیدن نمک‌های هیمالیایی را به وضوح در دیوارهای خود جای داده است.

به علاوه در این رستوران لوسترهایی به شکل گوشت‌های آویخته و نورهای تزئینی به شکل گوشت‌های برش خرده استفاده شده که زینت بخش فضای داخلی شده اند. با وجودی که منوی این رستوران هنوز تایید نهایی نشده است اما به احتمال زیاد مشابه منوی رستوران قبلی نصرت در میامی‌ خواهد بود. احتمالا منو شامل پیش غذاهایی از جمله استیک گوشت دودی، استیک تارتار و میگوی گریل شده در کنار لیست بلند بالایی از آیتم‌های مورد علاقه افراد گوشت خوار از جمله بیف فلفلی و سوسیس باربیکیو ترکی خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در روزنامه معروف نیویورک تایمز نصرت از سن ۱۳ سالگی به حرفه قصابی روی آورده است. رستوران جدید نصرت که در مرکز شهر واقع شده است دارای فضای پذیرایی از ۱۵۰ نفر در داخل رستوران به اضافه فضای باز مناسب برای ۸۰ نفر است. این رستوران هفتمین خانه استیک نصرت با همکاری شریک کاری خود متهت اردم خواهد بود.

رسحانا با تی شرت سرآشپز نصرت

انتظار می‌رود این رستوران جدید به زودی مورد توجه افراد مشهور بسیاری قرار بگیرد. چرا که هم اکنون نیز بسیاری از ستارگان معروف دنیا از جمله لئوناردو دی کاپریو، ریحانا، دریک، سیمون بییلز، و دی جی خالد شیفته این سرآشپز معروف هستند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.