خانه / رستوران آگهی / طعم ناب غذاهای آسیایی در رستوران جاده ابریشم

طعم ناب غذاهای آسیایی در رستوران جاده ابریشم

برای طرفداران غذاهای آسیایی و به ویژه آنهایی که به غذای سالم علاقمدند، رستوران جاده ابریشم محلی آشناست. رستورانی زیبا و دنج در دپارتمان استور روشا که به ارائه غذاهای درجه یک آسیایی معروف است.

این رستوران در طبقه نهم مرکز خرید روشا واقع شده است و علاوه بر ارائه غذا و نوشیدنی های باکیفیت، شما را به یک چشم انداز زیبا از تهران میهمان می کند. اگر اهل غذاهای سالم، باکیفیت و همچنین صرف غذا در یک محیط دنج و زیبا با چشم اندازی عالی از تهران هستید به جاده ابریشم سر بزنید. اما قبل از آن مطلبی که در مورد این رستوران توسط تیم مجله فیدیلیو آماده شده است را مطالعه کنید.

بعدی قبلی
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
بعدی قبلی

لذت صرف غذا بر فراز تهران

همانطور که گفتیم رستوران لوکس جاده ابریشم در طبقه نهم دپارتمان استور روشا واقع شده است و به همین دلیل شما هنگام صرف غذا می توانید چشم اندزای ۳۶۰ درجه از تهران را داشته باشید.

جاده ابریشم شعبه ایرانی و تحت لیسانس رستورانی اماراتی Asia Asia است و می توان ردپای این رستوران را به خوبی در شعبه ایرانی آن از تمام جهات مشاهده کرد. در جاده ابریشم همه چیز گویای وسواس و دقت خاص مدیران رستوران است و این وسواس را می توان در انتخاب مبلمان، صندلی ها و … مشاهده کرد.

حتی درخت گیلاس زیبایی که وسط رستوران قرار گرفته با قفس های طلایی زیبایی که از سقف آویزان است در نوع خود بی نظیر است. در بخش دیگر هم سقف رستوران با چترهای زیبایی تزئین شده اند که نماد کشورهای شرق آسیا هستند. برای آشنایی شما با این رستوران باید بگوییم که این رستوران دارای قسمت های مختلفی با طراحی خاص است.

در این مورد می توان به بخش ویژه ای  با میز و صندلی های راحت و کلاسیک و بخشی که فضای خصوصی تری دارد و میزا توسط دیوارهای کاذب از هم جدا شده اند است اشاره کرد. نکته جالب در مورد این رستوران است که در بخشی از رستوران میزهای ویژه ای (تپنهاکی)قرار دارند که دارای اجاق صفحه ای است و آشپز مقابل شما غذا را طبخ و به شما ارائه می دهد.

این همه ماجرا نیست، در بخشی از رستوران باری قرار دارد که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد.رستوران جاده ابریشم با ظرفیت ۲۲۰ صندلی در محیطی گرم، دنج و زیبا میزبان شماست.

بعدی قبلی
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
طعم ناب غذاهای آسیایی بر فراز تهران در رستوران جاده ابریشم
بعدی قبلی

یک وعده سلامتی میهمان رستوران جاده ابریشم باشید

این رستوران همانطور که از نامش پیداست به ارائه غذاهای آسیایی با تمرکز بر غذای کشورهای ژاپن، کره، تایلند، چین،هند و به صورت اختصاصی ایتالیایی می پردازد. در منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی از سوشی و انواع ماهی گرفته تا استیک و … موجود است که البته همه به سبک آسیای شرقی طبح و سرو می شوند.

در میان غذاهای این رستوران سوشی و استیک ذغالی که به سبک خاصی آماده می شود از محبوب­ترین ها هستند که در کنار سوپ و … سرو می شوند.همچنین تمام غذاها توسط سرآشپز حرفه ای که دوره آشپزی ویژه رستوران جاده ابریشم را در امارات و زیر نظر آشپزهای رستوران اماراتی Asia Asia  گذارنده است آماده می شود.

می توان گفت که امضای رستوران اماراتی را می توان در روش طبخ غدا، پیش غذا و دسر و آماده سازی نوشیدنی ها و حتی نحوه سرویس دهی مشاهده کرد. در مورد پرسنل این رستوران هم باید بگوییم که تمام پرسنل توسط تیم اماراتی رستوران Asia Asia آموزش داده شده اند.

در این رستوران یک سوشی بار ویژه هم وجود دارد که انواع سوشی با بالاترین کیفیت در آن در کنار انواع نوشیدنی شامل قهوه و دمنوش های آسیایی سرو می شود. نکته قابل توجه در مورد نوشیدنی های رستوران جاده ابریشم این است که تمام نوشیدنی ها با دستور تهیه انحصاری این رستوران تهیه شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که تمام غذاها از مواد اولیه به روز، تازه و با کیفیت تهیه می شوند و همین موضوع سبب کیفیت و طعم بسیار خوب این غذاهاست. اگر به غذاهای آسیایی با کیفیت علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم  به جاده ابریشم سری بزنید و خود را به یک شام خوش طعم و  یک منظره چشم نواز میهمان کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات در مورد رستوران اینجا را کلیک یا لمس کنید