خانه / دسته‌بندی نشده / کریسمس با کمپ ضد اینترنت کی. اف. سی
جشن کریسمس کی اف سی

کریسمس با کمپ ضد اینترنت کی. اف. سی

جشن کریسمس آرام آرام از راه می‌رسد. باز هم بوی کریسمس و سال نوی میلادی به مشام می‌رسد و رقابت‌های کمپ‍انی‌های مختلف در فروش محصولاتشان به بالاترین آستانه خود رسیده است. رستوران‌های زنجیره ای کی. اف. سی هم دوباره فرصت را غنیمت شمرده اند تا در کنار فروش سوخاری‌های ویژه خود از محصولات دیگری که به مناسبت کریسمس طراحی کرده اند پرده برداری کنند.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در فصل‌ هالووین با مطلبی تحت عنوان لباس ‌هالووین کلونل سندرز کی. اف. سی همراه شما بودیم که از فروش محصولات ‌هالووینی کی. اف. سی خبر می‌داد. این بار هم کی. اف. سی با تبلیغ محصولات ویژه کریسمس خود از جمله انواع تی شرت‌ها، پلیورها، کوسن‌ها و حتی کاغذ کادوهای مخصوص کی. اف. سی سعی در ترغیب طرفدارانش به خرید این محصولات برای هدیه دادن به عزیزانشان در آستانه سال نو میلادی دارد. اگر به همین روال پیش برود به نظر می‌رسد این برند محبوب سوخاری تبدیل به برند معروف پوشاک و لوازم خانگی شود.

در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراهمان باشید تا با اخبار به روز کی. اف. سی در کنارتان باشیم.

بعدی قبلی

جشن کریسمس کی اف سی

جشن کریسمس کی اف سی

جشن کریسمس کی اف سی

جشن کریسمس کی اف سی

جشن کریسمس کی اف سی

جشن کریسمس کی اف سی

بعدی قبلی

سوپرایزهای ویژه جشن کریسمس کی. اف. سی

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ برند معروف کی. اف. سی منتشر شده است اخبار جالبی به چشم می‌خورد. این رستوران‌های زنجیره ای امسال در آستانه سال نو میلادی و جشن کریسمس در اقدامی ‌تازه محصولات ویژه این فصل خود را روانه به بازار کرده اند. در این پست انواع محصولات شخصی مناسب از جمله تی شرت، پلیور، برچسب‌های مخصوص، کوسن و کلاه مخصوص کی. اف. سی با تم‌های این برند مشهور به چشم می‌خورد. در این پست نوشته شده:

به خانواده و دوستان خود هدیه‌هایی بدهید که شاید تا کنون نمی‌دانستند آن‌ها را لازم دارند. همه چیز با تم مرغ سوخاری. ما حتی کاغذ کادوهای مخصوص کی. اف. سی را هم برای فروش داریم. هم اکنون وبسایت کی. اف. سی را با آدرس KfcLimited.Com به تنها فروشگاه مورد نیاز خود در این تعطیلات تبدیل کنید.

جشن کریسمس با کمپ ضد اینترنت

کمپ ضد اینترنت کی. اف. سی

البته این رستوران‌های زنجیره ای موارد گوناگون دیگری نیز در وبسایت خود برای فروش قرار داده اند که عبارتند از: کمپ‌های چادری خانوادگی ضد اینترنت، کلاه‌های مخصوص کی. اف. سی و بسیاری موارد دیگر.

به گفته وبسایت کی. اف. سی این چادرهای خانوادگی مخصوص کی. اف. سی که به مناسبت کریسمس طراحی شده اند برای جمع کردن افراد خانواده به دور هم در این تعطیلات و به گونه ای خلاقانه طراحی شده اند که از نفوذ اینترنت به داخل آن‌ها جلوگیری می‌شود و برای جلوگیری از سرگرم شدن افراد خانواده با تلفن‌های همراهشان و غافل شدن از جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب هستند.

خب این هم از اقدام جالب و سوپرایز ویژه کی. اف. سی که به نظر جالب می‌آمد. بد نیست همه ما هم به این نکته مهم توجه کنیم و با سرگرم شدن توسط دستگاه‌های تلفن همراهمان که این روزها به شدت اپیدمی ‌شده اند از جمع با ارزش خانواده جدا نشویم. یادمان باشد در فرهنگ غنی ایرانی خانواده همیشه مهم ترین و با ارزش ترین رکن جامعه بوده و هست و هیچ جایگزینی ندارد. بیایید از این ارزش‌های فرهنگی با ارزشمان محافظت کنیم و میراث غنی خود را برای نسل‌های آینده مان باقی بگذاریم.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.