خانه / دسته‌بندی نشده / مک اند چی توز تند جدید برگر کینگ
مک اند چی توز

مک اند چی توز تند جدید برگر کینگ

مک اند چی توز سابق برگر کینگ با ظاهری جدید، تند و آتشین به فروشگاه‌ها بازگشته است. برگر کینگ در چند روز گذشته نوع تند مک اند چی توز سابق و پرطرفدارش را با نام مک چی توز تند جدید برای هوادارن خود به منوی فروشگاه‌های زنجیره ای خود وارد کرده است.

با ادامه این مطلب از بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو با ما همراه باشید تا با مک اند چی توز جدید بیشتر آشنا شوید.

این محصول جدید برگر کینگ که در حال حاضر در منوی برخی شعبه‌های از پیش تعیین شده برگر کینگ وارد شده است ، فقط برای مدتی محدود ارائه خواهد شد. پنیر‌های پف کرده چی توز که در میان  این اسنک سوخاری قرا دارند با طعم غالب خامه ای مک چیز و رویه سوخاری خود یادآور چی توز تند آتشی هستند که در گذشته هم در منوی این برند خوشمزه قرار داشتند.

مک اند چی توز

برگر کینگ چند روز پیش در پستی که در اینستاگرام رسمی‌ این رستوران‌های زنجیره ای منتشر کرد مژده حضور مک اند چی توز پرطرفدار خود را اما با طعم تند آتشی به هواداران خود داده است. در این پست نوشته شده :

مک اند چیتوز تند فردا به بازار می‌آید.

کالری مک اند چی توز تند جدید

این محصول جدید در بسته‌های ۵ تکه به قیمت حدودی ۲٫۶۹ دلار در اختیار طرفداران این برند مشهور قرار گرفته است. با وجودی که هنوز اطلاعات کاملی از کالری مصرفی و مواد موجود در مک چی توز جدید در اختیار عموم قرار داده نشده است اما به احتمال زیاد محتویات این محصول جدید نمی‌تواند تغییر زیادی نسبت به نسخه اصلی قبلی آن داشته باشد.

مک اند چی توز اریجینال

مک اند چی توز قبلی برگر کینگ در حدود ۳۱۰ کالری داشت که حدود ۱۲۰ کالری آن از چربی موجود در آن تامین می‌شد. علاوه بر آن این مک چی توز حاوی ۱۳ گرم چربی ( ۴٫۵ گرم چربی اشباع شده)، ۷۱۰ میلی گرم سدیم، ۳۷ گرم کربوهیدرات ( ۹ گرم قند ) و ۹ گرم پروتئین نیز بود. با این حساب احتمال می‌رود که کالری موجود در مک چی توز جدید نیز در همین حدود باشد.

اما به هر رو چیزی که واضح است اشتیاق طرفداران این برند خوشمزه است که از هم اینک به وضوح به چشم می‌خورد. این هم غافل گیری برند معروف برگرکینگ برای ماه دسامبر و شروع فصل تعطیلات.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.