خانه / رستوران آگهی / سفر به روسیه با کافه راشا

سفر به روسیه با کافه راشا

کافه رستوران های فرنگی سالهاست که در تهران رشد کمی و تا حدودی کیفی خوبی داشته و در حال حاضر کم نیستند کافه های فرنگی که کیفیت غذا و نوشیدنی های آنها مطابق استانداردهای جهانی است.

کافه رستوران روسی راشا که در مرکز شهر واقع شده است یکی از همین کافه هاست. محلی دنج و زیبا که نه تنها به غذا و نوشیدنی های گرم و سرد روسی اش معروف است، بلکه از نظر فضا و طراحی داخلی هم به جرات یکی از بهترین های مرکز شهر است.

این کافه در خیابان فاطمی واقع شده است. اگر به غذا، شیرینی و کیک و دمنوش و آبمیوه های روسی علاقمندید به این کافه رستوران سر بزنید. برای آشنایی بیشتر با این کافه رستوران، مطلبی که توسط تیم مجله فیدیلیو در مورد راشا نگاشته شده است را بخوانید.

بعدی قبلی
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
 
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
بعدی قبلی

کافه راشا هم خوشمزه، هم دنج

کافه راشا در دو قسمت سرپوشیده و فضای باز میزبان شماست. قسمت داخلی کافه با ظرفیت ۴۰ نفر یک فضای زیبا و دنج با طراحی مدرن روسی است.

در این قسمت تابلو و دکوراسیون روسی به خوبی نشان دهنده اصلیت کافه راشا است. تابلوهای نقاشی، مجسمه های روسی، تزئینات روسی و به ویژه سماورهای زیبا با نقوش خاص همه نشانه هایی از این کشور زیباست.

بخش بیرونی کافه راشا هم با ظرفیت ۸۰ نفر یک فضای بزرگ و دنج است که در فصول سرد سال به سیستم گرمایشی مجهز است، ضمن اینکه پتو هم در اختیار شما قرار می دهد.

از جذابیت های این کافه رستوران این است امکان نمایش مسابقات فوتبال توسط دستگاه ویدئو پروژکتور در فضای داخلی و خارجی فراهم شده است. به این ترتیب می توانید همراه با دوستانتان، مسابقات فوتبال را در کافه راشا تماشا کنید.

این کافه میعادگاه اتباع کشور روسیه نیز هست. به همین دلیل بیشتر پرسنل خوش برخورد و حرفه ای آن به زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند. در این کافه همچنین امکان برگزاری تولد و میهمانی های خانوادگی وجود دارد.

اگر به کتاب، مجله، موسیقی و تزئینات روسی هم علاقمندید باید بگوییم که در این کافه یک کتابخانه شامل کتب و مجلات روسی وجود دارد  شما می توانید آنها را مطالعه کنید. اگر هم با این زبان آشنایی ندارید می توانید تزئینات مورد علاقتان را از این کافه خریداری کنید و در ضمن به موسیقی زیبایی روسی هم گوش دهید. در مورد کیفیت غذا و نوشیدنی ها هم باید بگوییم که تمام غذاهااز مواد به روز و تازه تهیه می شوند. راشا کیفیت، تازگی و طعم خوب غذاهای فرنگی را تضمین می کند.

بعدی قبلی
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
سفر به روسیه با کافه راشا
بعدی قبلی

ردپای غذاهای روسی در تهران

کافه راشا منوی متنوعی از غذا و کیک و شیرینی گرفته تا نوشیدنی های گرم و سرد را برای شما در نظر گرفته است. البته غذاهای این کافه تنها روسی نیست و انواع پیتزا،برگر، استیک و … در کنار غذاهای روسی الاصل ارائه می شود.

به صورت کلی منوی این رستوران شامل پیش غذا، نوشیدنی های گرم، کیک و دسر، غذاهای اصلی، غذاهای روسی، موکتل و دمنوش ها، انواع شیک، پاستا، ساندویچ، میان وعده و … است. در لیست پیش غذای این رستوران از بیف استراگانف تا سالاد سزار و نان سیر موجود است که پیشنهاد ما سالاد سزار است.

در لیست غذاهای اصلی هم استیک ویژه این کافه رستوران محبوبیت زیادی دارد. اگر اهل غذاهای روسی هستید هم باید بگوییم که بهتر است سوپ بورش که روسی است و توسط آشپز روسی الاصل این کافه رستوران طبخ شده است  را از دست ندهید.

پی بورکی و پاکییفسکی هم از غذاهای روسی محبوب کافه راشا هستند. پیشنهاد می کنیم پس از غذا هم کیک عسل روسی این کافه را امتحا کنید. مطمئن باشید که این کیک را تنها در این کافه می توانید میل کنید.

در مورد نوشیدنی ها هم باید بگوییم که در این کافه نوشیدنی و دمنوش های روسی با طعمی ناب ارائه می شود. نوشیدنی موناکو و دمنوش ویژه راشا و همچنین قهوه راشا از محبوب ترین نوشیدنی های کافه راشا هستند.

منوی صبحانه این کافه هم بسیار متنوع و کامل است و شامل انواع نوشیدنی همراه با صبحانه روسی، فرنگی و ایرانی است. تمام غذاهای روسی کافه راشا توسط بانوی آشپز روسی الاصل و غذاهای فرنگی توسط سرآشپز حرفه ای راشا آماده می شوند.

برای اطلاع از منو، آدرس و نظرات درباره کافه راشا اینجا را لمس کنید