خانه / کافه و رستوران / کافه محبوب من / پارادیزو شما را به دهه ۸۰ آمریکا می­‌برد

پارادیزو شما را به دهه ۸۰ آمریکا می­‌برد

[yasr_visitor_votes size=”small”]

حوالی خیابان مطهری کافه‌ رستوران‌های زیادی وجود دارد؛ اما بدون اغراق می­‌توان گفت که کافه پارادیزو یکی از معروف­ترین هاست. کافه­‌ای الگو گرفته از سبک کافه‌های معروف و زنجیره‌ای هارد راک کافه، با طراحی خاص که همه چیز در آن به خوبی گویای علاقه گردانندگانش به موسیقی راک است. نوع موسیقی، تابلوهای روی دیوار و حتی نورپردازی کافه پارادیزو شما را به یاد کافه­‌های دهه ۸۰ آمریکایی می­‌اندازد.

تنوع بالای غذا و نوشیدنی، سرو قهوه­‌های عالی و البته صبحانه­‌های معروف و محبوب پارادیزو آن را به پاتوقی دنج و دوستداشتنی برای دانشجویان، کارمندان و رهگذران تبدیل کرده است. بطوری که حتی گاهی برای استفاده از خدمات این کافه باید در لیست انتظار قرار گرفته و نیم ساعتی منتظر بمانید.

کافه پارادیزو در یک سال گذشته در چند نظر سنجی فیدیلیو از دید کاربران رتبه‌های بالایی بدست آورد. این کافه در نظرسنجی بهترین پنکیک جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و همچنین از نظر کاربران فیدیلیو به عنوان یکی از کافه‌هایی معرفی شده که در آن‌ها به راحتی می‌توان بازی کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که سری به این کافه بزنیم. البته ما نسبت به سایر کاربران کمی سخت‌گیر تر با پارادیزو برخورد کردیم که در ادامه می‌خوانید.

بعدی قبلی
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
بعدی قبلی

کافه پارادیزو با طعم موسیقی

نمی‌پسندم چون:

شلوغی بیش از حد

بوی سیگار و تهویه نامناسب

کثیفی ظروف و لب پر بودن و کدری لیوان‌ها

همانطور که گفتیم طراحی داخلی کافه با الهام از کافه‌­های دهه ۷۰ و ۸۰ آمریکا و البته بسیار شبیه به مجموعه‌های هارد راک کافه است.

این موضوع را می­‌توان از موسیقی راک که مدام در کافه پخش می­‌شود، نورپردازی ملایم، استفاده از رنگ­‌های تند مشکی و قرمز، استفاده از تابلو و تزئینات خاص آن زمان و حتی تیپ ظاهری برخی از پرسنل کافه درک کرد.

در این کافه بیشتر میزها دو نفره است و در کنار آنها چند میز و صندلی راحتی و گروهی و یک پیشخوان به سبک کافه‌ها و بارهای آمریکایی قرار دارد. اگر با بوی سیگار مشکل دارید باید بگوییم که کافه پارادیزو کاملا مشتریانش را در استعمال سیگار راحت گذاشته است؛ پس اگر از کافه خارج شدید و بوی سیگار تمام جانتان را گرفته بود تعجب نکنید چرا که به نظر می‌رسد سیستم تهویه کافه برای این حجم از دود سیگار مناسب نباشد.

البته این کافه دارای نقاط ضعفی نیز هست. به عنوان مثال سرویس دهی چندان خوب نیست و ممکن است وقتی غذای خود سفارش داید، ناچار شوید برای گرفتن نمکدان، سس یا تعویض لیوان و پیش دستی بارها پرسنل کافه را صدا بزنید.

در مورد تعویض لیوان و پیش دستی گفتیم یادمان افتاد بگوییم که اگر روی تمیزی لیوان و کارد چنگال حساس هستید، ممکن است این کافه باب میلتان نباشد. زیرا روی بیشتر لیوان و پیش دستی­‌ها لکه‌های چربی وجود دارد.

همچنین برای انتخاب میز قدرت انتخاب چندانی ندارید؛ زیرا شلوغی کافه بخصوص در ساعت‌های پیک عصر و شامگاهی باعث می­‌شود تا برای دقایقی پشت در کافه، منتظر خالی شدن صندلی بایستید. اما با تمام این‌ها تجربه یک همنشینی یکساعته در این کافه به مصایب آن می‌چربد.

بعدی قبلی
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
کافه پارادیزو
بعدی قبلی

از تلخی قهوه تا تندی هالوپینو

می‌­پسندم چون:

تنوع بالای منو

کیفیت و حجم خوب غذا و نوشیدنی

دکور و طراحی داخلی مهیج

باید بگوییم که منوی کافه پارادیزو یکی از کامل‌ترین منوها برای یک کافه رستوران است. در منوی عریض و طویل این کافه انواع نوشیدنی­ های سرد شامل موهیتو و کوکتل، اسموتی، قهوه سرد، نوشیدنی‌های گرم شامل انواع دمنوش و چای و قهوه با تنوع بسیار زیاد وجود دارد. این نوشیدنی‌ها را می­‌توانید در کنار انواع کیک سفارش دهید.

پاستا، برگر، پنینی، استیک و… هم منوی غذای این کافه را تشکیل می­‌دهند که در کنار آنها انواع سالاد فصل، سزار و یونانی سرو می­‌شود. به بخش دوست داشتنی صبحانه که می­‌رسیم با یک تنوع خوب مواجه می­‌شویم. در منوی صبحانه این کافه انواع مختلف وافل با طعم‌های مختلف، سیریال و گرانول، کرپ، پن‌کیک، صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، آمریکایی و… موجود است. بدون شک یک صبحانه کامل در کافه پارادیزو صبحی با نشاط و پر انرژی برایتان می­‌سازد مانند بسیاری از کاربران فیدیلیو که جزو طرفداران پر و پاقرص این کافه هستند.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات کافه پارادیزو اینجا را کلیک یا لمس کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.