خانه / کافه و رستوران / کافه محبوب من / کافه‌ای به خستگی پیاده‌روهای پل کالج
رد کافه

کافه‌ای به خستگی پیاده‌روهای پل کالج

خیابان انقلاب ازپاتوق‌های اصلی پرسه زنی اهالی هنر و فرهنگ است که در مسیر خط قهوه شهر نیز قرار دارد. مسیری که تراکم و تعدد کافه های آن بیش از هر نقطه دیگری است. در میان کافه‌های معمولی و تا حدودی شبیه به هم شهر، هستند کافه‌هایی که نگاه‌ها را می‌دزد و مادامی که از جلوی آن عبور می‌کنید تمام نگاهتان به فضای داخلی محیط آرام و دنج آن خواهد بود. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا در بخش کافه و رستوران شما را با کافه‌ای با حال و هوای پاییزی آشنا کنیم.

رد کافه صدا،دوربین ،حرکت

بعدی قبلی

بعدی قبلی

می‌پسندم:
طراحی زیبا
چشم اندازی زیبا به پل کالج
فضایی دنج

اولین اتفاقی که باعث می‌شود رد کافه به نسبت دیگر کافه‌ها متمایز باشد محل برپایی آن است. چه زیبا که مالکان و موسسان این کافه به دنبال محیطی با حال و هوای نوستالژیک و قدیمی یا بهتر بگوییم به دنبال مغازه‌ای با هویت می‌گشتند تا کسب و کار کافئینی خود را در آن برپا کنند.

در ایامی که کم کم احیای خانه‌های قدیمی و راه اندازی کافه در آن تبدیل به «سبک نوی» کافه‌های تهران تبدیل شده، رد کافه‌ای‌ها حرکتی تازه زده‌اند و کافه خود را در یک انبارتنباکوی قدیمی بنا کرده‌اند. انباری که گویا یک مغازه هم روی قباله آن بوده. مغازه‌ای که مشرف به پل کالج و پیاده‌روی آن است.

موقعیت و کاربری قدیم این ملک باعث شده تا رد کافه شامل دو قسمت درونی و بیرونی شود. بخش بیرونی که شامل حیاطی با گلدان‌های زیبا است که در شب‌های گرم تابستانی با آب پاش‌هایی که دور تا دور آن کشیده شده است حس تازگی پخش شده در محیط را مستقیما به شما انتقال می‌دهد.

بخش درونی رد کافه بیش‌تر شبیه یک مغازه با کسب و کاری مربوط به سینما، شبیه یک آپاراتسازی یا فیلم فروشی یا چیزی شبیه به این‌ها است. چند مبل چرمی سرخ رنگ که با حلقه‌های فیلم احاطه شده‌اند، تعدادی میز و صندلی چوبی با طراحی خلاقانه، قفسه‌هایی که پر است از سردیس‌های شیشه‌ای، این‌ها همگی از ویژگی‌های کافه خسته‌ای هستند به نام رد کافه.

قهوه‌چی خسته

بعدی قبلی

بعدی قبلی

نمی‌پسندم:
یک دست نبودن طراحی داخلی
برخورد نامناسب پرسنل
کیفیت متوسط آیتم‌های منو

منوی رد کافه هم همانند هر کافه دیگری شامل نوشدینی گرم بر پایه قهوه و دمنوش، سرد نوش‌هایی مانند اسموتی، سالاد و چند مدل خوراک بوده که راست کار کافه‌ها هستند. مواردی که برای یک میان وعده بسیار خوب و مناسب هستند و البته لذت بخش. از محبوب‌ترین موارد منوی رد کافه سرویس ماالشعیر و سالاد و وافل‌های آن است.

البته همان بخشی از رد کافه که انتقاد به آن وارد است همین قسمت است. عده ای از مشتریان به کیفیت قهوه، عدم آگاهی و اشراف پرسنل کافه به منو مخصوصا بخش قهوه و از همه بیش‌تر به برخورد گاها نامناسب آن‌ها با مشتریان اعتراض داشته و دارند.

البته درست است که نمی‌توان تمام مشتریان را همیشه از خود راضی نگاه داشت ولی تعدد شکایت از برخورد نا مناسب باعث می‌شود منوی رد کافه تا حدودی طعم تلخ به خود بگیرد.

البته امیدواریم با گوشزد این مهم به خدمه رد کافه تا جای ممکن از تلخی کاسته و به شیرینی و لذیذی منو افزوده شود.

رد و عبوری از پاییز

بعدی قبلی

بعدی قبلی

با نزدیک شدن به فصل پاییز لذت کافه گردی و کافه نشینی هم بیش‌تر خواهد شد، یک غروب پاییزی نم باران و پیاده روهای کالج و عطر قهوه و یک تکه شیرینی در کنار محیط و فضای خاص رد کافه این کافه را در لیست کافه‌های پاییزی که قابلیت پاتوق شدن را نیز دارد تبدیل می‌کند. اگر کافه گرد هستید و طراحی داخلی مکانی که می‌روید برای شما اهمیت دارد می توانید خود را به یک فنجان قهوه در رد کافه میهمان کنید و سعی کنید دقایق لذت بخشی را تجربه کنید.

برای اطلاع از منو و آدرس رد کافه اینجا کلیک کنید

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.