خانه / دسته‌بندی نشده / طعم جدید عجیب در چیپس‌ پرینگلز
پرینگلز- رامن

طعم جدید عجیب در چیپس‌ پرینگلز

چیپس پرینگلز هیچ وقت با طعم‌های عجیب غریبه نبوده است. همیشه طعم‌هایی خاص در منوی این برند معروف وجود دارد. از انواع طعم‌های هات داگ گرفته تا تمشک و فندق و میگوی سرخ شده. هر پاییز طعم‌های پای گردویی و کارامل شور در منوی این برند زنجیره ای به چشم می‌خورد. و اینک طعم جدید رامن پرینگلز راه خود را به قفسه‌های فروشگاه باز کرده است. درست حدس زدید. تیم افرادی که چیپس‌های پرینگلز را درست می‌کنند با همکاری نیسان خالق لیوان نودل و رمان در کنار هم جمع شده اند تا طعم جدید مرغ ویژه رامن پرینگلز را تهیه کنند.

در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با طعم جدید پرینگلز بیشتر آشنا شوید.

خالق طعم‌های چیپس پرینگلز با همکاری نزدیکی که با نیسان ایجاد کردند تصمیم به تهیه طعم جدیدی از نودل قدیمی‌ پرینگلز و مرغ‌های رامن پرطرفدار قبلی برای این برند معروف کردند. به گفته آن‌ها هدف از ایجاد این طعم جدید تهیه مزه ای خاص و ترد است که طعمی‌ شبیه مرغ رامن نیسان داشته باشد.

چیپس پرینگلز- رامن

واکنش ها به طعم جدید چیپس پرینگلز

یکی از کارکنان چیپس پرینگلز که در تهیه این طعم جدید حضور موثری داشته می‌گوید: ما با تجربه ای که از پرینگلز رامن داشتیم، متوجه شدیم که همه واکنش‌ها به آن مثبت بوده و خیلی از مشتریان ابراز می‌کردند که این طعم کاملا مطابق انتظارشان بوده است. این‌ها همه نکات مثبت این طعم است که بارها به گوش ما رسیده است. خیلی اوقات مشکلاتی داشتیم و بر سر دوراهی بودیم که کدام را انتخاب کنیم تا بیشتر باب میل مشتری باشد. به علاوه بسیاری از مشتریان نیز بیان کرده اند که این سوخاری جدید در کنار طعم خوشمزه سابقش با طعم وسوسه انگیز ناشناخته و جدید دیگری نیز عجین شده است.

در پایان باید بگویم این محصول جدید که به تازگی به بازار راه پیدا کرده و در اندک زمانی جای خود را در میان هواداران پرینگلز باز کرده، در واقع طعم همان مرغ‌های رامن را دارد با این تفاوت که این بار با سیب زمینی مخلوط شده است. به واقع مانند مرغ سوخاری آن هم از نوع رامن.

البته این طعم جدید فقط در برخی شعبه‌های این برند معروف و فقط برای مدت زمانی محدود ارائه می‌شود. تیم تولید پرینگلز مردم را تشویق کرده اند که این طعم جدید را با طعم دهنده‌های مخصوص آن که به قیمت ۱٫۵ دلار در بازار عرضه می‌شود مصرف کنند. با این تفاسیر هواداران این چیپس‌های خوشمزه باید به سرعت خود را آماده حضور این چیپس جدید در کنار نودل‌های خود بکنند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.