خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / مزایده کیک عروسی پرنسس کیت و پرنس ویلیام

مزایده کیک عروسی پرنسس کیت و پرنس ویلیام

کیک میوه ای مراسم ازدواج خانواده سلطنتی به مناقصه گذاشته می شود. با ۱۰ هزار دلار چه چیزهایی می‌توان خرید؟ ۱۰ هزار دلار شاید برای عده ای هزینه خرید یک ماشین باشد. برای برخی نیز هزینه یک سفر لوکس به اروپا را تامین می‌کند. شاید هم بعضی افراد دوست داشته باشند با این پول هزینه خرید لوازم هنری یا ورزشی خود را تامین کنند.

اما یک راه دیگر هم برای خرج کردن این پول وجود دارد. می‌توانید در خانه بنشینید و با خرید یک عتیقه به مالتان آتش بزنید. عتیقه ای که شاید ریشه تاریخی دارد. عتیقه ای که شاید تکه ای از کیک ازدواج پرنس ویلیام و دوشس کمبریج باشد. با ادامه این مطلب از دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو همراه ما باشید.

طبق آخرین گزارش‌ها یک تکه از کیک میوه ای ۶ ساله باقی مانده از مراسم ازدواج خانواده سلطنتی به مزایده خواهد رسید. برآورد می‌شود که این مناقصه که با قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار شروع می‌شود، با قیمتی در حدود ۷۵۰۰ تا ۱۰ هزار دلار پایان یابد.

چندی پیش در مناقصه ای که بر روی کیک میوه ای مراسم ازدواج پرنس چارلز و دایانا در سال ۱۹۸۱ انجام شد، این کیک به قیمت نهایی ۶ هزار دلار به فروش رسید. (کیک‌های میوه ای یکی از سنت‌های قدیمی‌خانواده سلطنتی انگلستان هستند).

بعدی قبلی

مزایده کیک میوه ای

کیک میوه ای

کیک میوه ای مراسم ازدواج سلطنتی

بعدی قبلی

قوطی طلایی کیک میوه ای و محتویات آن

کیک ۱۰ هزار دلاری این مراسم رویایی در همان قوطی یادبود طلایی قرار دارد که در مراسم ازدواج به شرکت کنندگان در مراسم داده شد. در مراسم ازدواج پرنس ویلیام و دوشیزه کیت که در سال ۲۰۱۱ در قصر باکینگهام برگزار شد به هر یک از افرادی که تمایل به بردن کیک به منزل داشتند یک تکه از این کیک که در داخل قوطی‌های یادبود فلزی قرار داشت داده شد.

علاوه بر این قوطی‌های پر نقش و نگار و خیره کننده، یادداشتی نیز در کنار کیک وجود داشت که از ظرف ملکه در آن قرار داده شده بود و بر روی آن متن زیر به چشم می‌خورد: با بهترین آرزوها از طرف خانواده سلطنتی، پرنس ویلز و دوشس کورنوال در مراسم ازدواج سلطنتی دوک و دوشس کمبریج.

به هر حال شاید با برنده شدن در این مزایده آتش به مالتان بزنید اما آن چه واضح است کلی هیجان به دست می‌آورید. شاید هم به هزینه کردنش بیارزد. انتخاب با شماست.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.