خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / سلفی‌های خوشمزه سلبریتی‌ها
عکس سلفی ستارگان با غذاها

سلفی‌های خوشمزه سلبریتی‌ها

عکس سلفی ستارگان مشهور همیشه یکی از موارد مورد توجه همه مردم در نقاط مختلف دنیا بوده و هست به خصوص اگر از نوع خوشمزه آن هم باشد. افراد مشهور دنیا هم درست مانند انسان‌های معمولی دیگر روی کره زمین هستند. آن‌ها نیز مانند دیگر افراد غذاخوردن را دوست دارند. به راحتی می‌توانیم بگوییم آن‌ها نیز عاشق غذاهای ناسالم مانند پیتزا و فست فود هستند. یک سلبریتی هم گاهی وقت‌ها دوست دارد به رستوران برود و یا غذایش را در تخت خواب بخورد و حتی خیلی اوقات در خانه غذا بپزد. افراد مشهور نیز مانند انسان‌های عادی بعضی وقت‌ها دوست دارند به حال خودشان باشند و برخی اوقات عکس‌های خسته کننده سلفی در اینستاگرام پست کنند و آن‌ها را با جهان به اشتراک بگذارند.

بسیاری از ستارگان از تیلور سویفت گرفته تا بری مور به عکس‌های سلفی که با غذاهایشان منتشر می کنند، معروف اند. شاید این عکس‌های سلفی نشان دهنده احساس درونی آن‌ها به غذاهایی باشد که عاشقشان هستند. یا شاید می‌خواهند به شما بگویند: سلام این من هستم با غذای مورد علاقه ام.

در این مطلب از دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو چند تا از عکس های سلفی‌ که سلبریتی‌ها با غذاهایشان در اینستاگرام پست کرده اند را قرار داده ایم شاید برای شما هم جالب باشد. با ما همراه باشید.

عکس سلفی تیلور سویفت

عکس سلفی تیلور سویفت با دونات

تیلور سویفت ستاره مشهور با عکس سلفی که با دونات سبز رنگی در اینستاگرامش منتشر کرده است گفته: می‌دانید که این دونات سرتاپا دردسر می‌شود. خب البته بعد از خوردن آن تیلور باید حداقل یک ساعت صرف سوزاندن کالری اضافی بکند. دردسر از این بیشتر؟

 

عکس سلفی بری مور

بری مور و عکس سلفی با نودل

عکس سلفی که بری مور با این نودل‌های خوشمزه در اینستاگرامش منتشر کرده است فقط همه را به یاد ملچ و ملوچ می‌اندازد. میمیک چهره اش برای نشان دادن خوشمزگی این نودل‌ها کافی است. حرف دیگری باقی نمی‌ماند.

عکس سلفی هیلاری داف

هیلاری داف و  عکس سلفی با پیتزا

هیلاری در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرده است، با یک اسلایس پیتزا عکس سلفی گرفته است. ولی بد نیست به او یادآوری کنیم این پیتزای بیچاره تقصیری ندارد. چرا این همه خشونت؟

عکس سلفی اد شیران

اد شیران آشپزی می‌کند

در عکس سلفی که اد شیران در اینستاگرام پست کرده، به نظر می‌رسد که در حال درست کردن یکی از این انواع غذاهای نیمه آماده سرخ کرده باشد. اما انگار می‌خواهد به ما هم تعارف کند. ممنون شیران ولی حداقل این یک مورد زیاد ترغیب کننده نیست. شاید بد نباشد به جای آشپزی استعدادش را در همان گیم آف ترونز صرف کند.

عکس سلفی نیل پاتریک

نیل پاتریک و خانواده

بی شک همه ما با دیدن عکس‌های جالبی که نیل از خانواده اش در اینستاگرام می‌گذارد هیجان زده می‌شویم. لحظاتی که نیل با خوراکی در اینستاگرام ثبت می‌کند به واقع هم وسوسه انگیز است. فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود که بتواند از این لحظات خوشمزه به سادگی بگذرد.

عکس سلفی جیمی فالون

جیمی فالون

جیمی عاشق شیرینی و شکلات است. او علاوه بر این که استعداد خنداندن اطرافیانش را دارد، به راحتی می‌تواند با عکس‌هایی که از لحظات شیرینش به اشتراک می‌گذارد حسادت همگان را بر انگیزد.

عکس سلفی عزیز انصاری

عزیز انصاری

کسی باورش نمی‌شود انصاری هم از دل باختگان غذا باشد ولی هست. در کمال ناباوری وقتی عکس‌های اینستاگرام او را زیر و رو می‌کنید انواع غذاهای مختلف جهان را در آن‌ها می‌یابید. گویا او همه دنیا را برای خوردن غذاهای خوشمزه زیر پا گذاشته است و در آخر…..

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.