خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / رستوران فضایی دیزنی لند
پارک دیزنی لند

رستوران فضایی دیزنی لند

پارک دیزنی لند مجموعه تفریحی معروف در آمریکا تبحر ویژه ای در شگفت زده کردن طرفداران خود دارد. اگر از غذا خوردن در رستوران‌های معمولی خسته شدید نگران نباشید این پارک تفریحی خبرهای خوبی برای شما دارد. نظرشما راجع به صرف غذا در یک سفینه فضایی و بین ستاره‌ها چیست؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به فضا و ستارگانش علاقه وافری دارید دیزنی لند این بار نیز به کمک شما آمده است. در این مطلب از دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با رستوران فضایی پارک دیزنی لند بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با پارک دیزنی لند

پارک دیزنی لند واقع در آناهایم کالیفرنیا یک شهر بازی بسیار مجهز و بزرگ چهار فصل است که در ۱۷ ژوئیه ۱۹۹۵ با مالکیت شرکت والت دیزنی افتتاح شده و تا کنون مورد بازدید بیش از ۵۱۵ میلیون نفر در جهان قرار گرفته است. در سال ۱۹۹۸ میلادی دیزنی لند برای تمایز از مجموعه بزرگتر تفریحی دیزنی لند، به پارک دیزنی لند تغییر نام داد. در نشستی که چندی پیش در آنا هایم ( سایت دیزنی لند در کالیفرنیا)  توسط کمپانی دیزنی لند برگذار شد، این شرکت لیستی از برنامه‌های آینده خود را که به زودی در پارک‌های معروفش اجرا خواهند شد ارایه داده است.

در میان این لیست طولانی چیزی که بیش از همه جلب نظر میکرد به روز رسانی پارک معروف اپکوت بود. پارک اپکوت یکی از پارک‌های جذاب مجموعه والت دیزنی است که شما را به سفر دور دنیا از اعماق اقیانوس‌ها گرفته تا عرش آسمان می‌برد. این کمپانی این بار قصد افتتاح یک رستوران فضایی جدید در مجاور سفینه فضایی معروفش در این پارک دارد. طراحی این رستوران به گونه ای است که مهمانان بتوانند بر فراز آسمان‌ها و در سفینه ای فضایی غذای خود را صرف کنند.

 

پارک دیزنی لند

پارک اپکوت

با وجودی که هنوز جزییات زیادی در مورد رستوران فضایی دیزنی لند اظهار نشده و تاریخ دقیق افتتاح آن معلوم نیست، اما مشخص است که چیدمان و تم فضای داخلی تجربه جدیدی از بودن در فضا و در میان ستارگان خواهد بود. تام فیتز جرالد خالق فضاهای دیزنی لند میگوید : ما می‌دانیم که مهمانان ما به صرف غذا در پارک اپکوت و در فضاهایی خارج از زمین علاقمند هستند و حالا در صدد تحقق این رویا برای آن‌ها هستیم. توماس اسمیت ویراستار مقالات دیزنی لند سال گذشته طی مقاله ای که در وبلاگ این کمپانی منتشر کرد این چنین عنوان کرد:

تنها دقایقی قبل، از تصمیمات اتخاذ شده جدید در دیزنی لند پرده برداری کردیم که از آن جمله افتتاح رستوران جدیدی در پارک اپکو است که غذاهای جالبی با مناظر جذاب و دیدنی از بالای کره زمین و از فضا  ارایه می‌کند.

این رستوران که قرار است در مجاور محل جاذبه های فضایی پارک ایجاد گردد از مهمانان خود دعوت می‌کند که برای تجربه یک وعده غذایی خوشمزه در فضا و بین ستارگان با آن‌ها سفر کنند . همچنین خالق آثار والت دیزنی تام فیتز جرالد از اولین عکس این رستوران در این جلسه معارفه رونمایی کرد. این رستوران فضایی جدید توسط تیم رستوران‌های پاتینا که وظیفه اداره رستوران‌های دیگری در دیزنی لند را نیز دارند اداره خواهد شد.

برنامه های آینده پارک دیزنی لند

پروژه های دیگری که دربرنامه های آینده این پارک قرار دارند عبارتند از: تم راتاتویل، یک رولر کاستر جدید و شخصیت های جدید دیگر دیزنی که امیدوار هستند همگی تا پایان سال ۲۰۲۱ به مرحله بهره برداری برسند. افتتاح آخرین پروژه اصلی در این پارک به ماه می سال گذشته بر میگردد که تم آواتار در پارک قلمرو حیوانات بود. گفته شده جزییات بیشتر در رابطه با این رستوران فضایی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.