خانه / تاپ / سفارش غذای اسنپ؛ تحویل آسان غذاهایی که دوست‌شان دارید
سفارش غذا

سفارش غذای اسنپ؛ تحویل آسان غذاهایی که دوست‌شان دارید

این روزها درگیر مشغله‌ها و مشکلات پرشمار و تازه‌ای هستیم که قبلا فکرشان را هم نمی‌کردیم. با وجود این، امکانات جدیدی هم به چرخه زندگی‌مان راه پیدا کرده‌اند که استفاده از آنها لذت‌بخش و سودمند است. برای مثال همین فرایند سفارش غذا به‌شکل آنلاین. دقت کرده‌اید که چقدر راحت‌تر از گذشته‌ها می‌توانیم غذا سفارش بدهیم؟ کافی است به اسنپ سری بزنیم تا با انبوهی از انتخاب‌های جالب و متنوع روبه‌رو شویم. این عالی است، نیست؟ با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های سفارش غذا از اسنپ فود آشنا شویم. اگر قبلا از اسنپ سفارش غذا داده‌اید، بازهم توصیه می‌کنیم این مقاله را بخوانید. نکته‌هایی را خواهیم گفت که احتمالا بعضی از آنها را نشنیده باشید.

چرا سفارش انلاین غذا از اسنپ؟

سفارش غذا

سفارش آنلاین غذا امتیازات زیادی دارد. فکر کنید که در منزل یا محل کار نشسته‌اید و هوس پیتزای خوشمزه‌ای می‌کنید. امکان این هم نیست که راهی رستوران شوید. چه باید کرد؟ پاسخ ساده است: وارد اپلیکیشن موبایلی یا وِب اسنپ شوید. شماره‌تان و بعد کد ارسالی به تلفن را وارد کنید. با ورود به اپلیکیشن، امکانات متنوعی از جمله سفارش غذا از رستوران‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. با مراجعه به بخش رستوران و واردکردن نشانی‌تان، گزینه‌های مناسب برای سفارش آنلاین غذا را خواهید دید. بعد، از میان رستوران‌های مختلف، پیتزای ناب موردعلاقه‌تان را سفارش بدهید. فقط بحثِ پیتزا یا فست‌فود نیست؛ اگر دلتان غذاهای سنتی، دریایی، بین‌المللی و ایرانی هم بخواهد، همه‌چیز مهیا است. فرقی نمی‌کند که چرا نمی‌توانید یا نمی‌خواهید به‌طور حضوری به رستوران بروید؛ در هر حال، سفارش آنلاین شما را به غذای محبوبتان می‌رساند.

هیچ‌کس از لذت رستوران‌رفتن غافل نیست اما راحتی سفارش غذا از اسنپ فود امکانات و امتیازهایی دارد که طعمش همراه با مزه غذاهای سفارشی‌تان زیر دندان می‌رود و فراموش نمی‌شود. چه مزایایی؟

۱. ساعت‌های منعطف برای سفارش‌ غذا

شما می‌توانید غذایتان را در هر ساعتی از زمان شروع تا پایان فعالیت رستوران‌ها سفارش بدهید. اگر قرار باشد که به‌طور حضوری به رستوران بروید، محدودیت‌هایی از نظر زمانی وجود دارد. گاهی‌اوقات، تنظیم وقت و مدیریت زمان برای رفتن به رستوران کمی سخت می‌شود اما با سفارش غذای آنلاین می‌توانید در طول روز و بدون نیاز به صرف وقت و زمان، غذا سفارش بدهید و دغدغه‌‌ای نداشته باشید.

۲. فرصت کافی برای سفارش غذا

وقتی به رستوران می‌روید یا حتی تلفنی غذا سفارش می‌دهید، تمرکزتان پایین‌تر از سفارش آنلاین است. در سفارش غذا از اسنپ می‌توانید مِنوی رستوران‌ها و مراکز فروش غذای مختلف را بررسی کنید. با جست‌وجوی نام غذای موردنظرتان هم رستوران‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌شوند. انتخاب با شما خواهد بود. نگاهی به رستوران‌ها بیندازید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

۳. صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌

سفارش غذا

با سفارش آنلاین غذا لازم نیست که هزینه‌ای بابت تردد و رفتن به رستوران موردنظر بپردازید. با این سبک از سفارش غذا ، اسیرشدن در ترافیک و مصرف بنزین حذف می‌شود. در وقت و زمانتان هم که صرفه‌جویی می‌شود. نیازی به منتظرماندن در صف رستورانی شلوغ نخواهید داشت یا وقت‌تان صرف پیداکردن جای پارک مناسب نخواهد شد. می‌گویند وقت طلاست. اسنپ فود به شما کمک می‌کند که از این طلای ناب بهتر استفاده کنید. پس دلیلی برای مخالفت نمی‌ماند. می‌ماند؟

۴. انتخاب‌های متنوع و به‌روز در سفارش غذا

اپلیکیشن سفارش غذا به شما اجازه می‌دهد که از میان گزینه‌های مختلف دست به انتخاب بزنید. این امکان در خرید حضوری وجود ندارد یعنی شما نمی‌توانید به‌سادگی و در یک چشم به‌هم‌زدن از رستورانی به رستوران دیگر بروید و منوهایشان را مرور کنید یا قیمت غذاها را بپرسید. با اسنپ، بگردید و ببینید که منوی هر رستوران چطور است. با سرزدن به رستوران‌های منتخب‌تان از طریق اپلیکیشن، از به‌روزرسانی‌ منویشان هم باخبر می‌شوید.

۵. مرور نظرات مشتریان قبلی

حتی اگر از قبل، رستوران‌های باکیفیت را برای سفارش‌دادن نشناسید، راه برای داشتن انتخابی خوب باز است. در اسنپ، نظرات کاربران قبلی درباره سفارش‌هایشان از هر رستوران موجود است. مراکز غذا و رستوران‌ها ستاره دارند و با مرور ستاره و نظرات مشتریان قبلی می‌توانید کیفیت غذا و سرویس‌دهی‌شان را ارزیابی کنید.

۶. اضافه‌کردن رستوران موردعلاقه به پروفایل شخصی

داده‌ها و سوابقتان در اپلیکیشن سفارش غذای اسنپ فود باقی می‌مانند. امکان اضافه‌کردن رستوران موردعلاقه‌تان در پروفایل شخصی هم مقدور است. در نتیجه، برای سفارش‌های بعدی‌تان به‌راحتی می‌توانید به‌سراغ سابقه خریدهایتان بروید و از میان آنها سفارش مجدد داشته باشید. این یعنی صرفه‌جویی در وقت و راحت‌شدن کارتان برای سفارش‌دهی.

۷. تخفیف‌ها و شرایط ویژه سفارش غذا

سفارش غذا

اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ برنامه‌ها و طرح‌های تخفیفی جذابی هم برای کاربران در نظر می‌گیرند. تخفیفاتی که برای سفارش غذاهای مختلف وجود دارد، سفارش‌دهی را برای هر کاربری جذاب‌تر می‌کند.

این چیزی است که در مراجعه حضوری به رستوران‌ها دیده نمی‌شود. به‌ندرت پیش می‌آید که رستوران‌ها برای مشتریان حضوری‌شان تخفیفی در نظر بگیرند اما در اسنپ برای مناسبت‌های مختلف، شرایط ویژه سفارش‌دهی و تخفیف وجود دارد.

۸. امکان پیگیری مشکلات احتمالی سفارش غذا

نگران مشکلات احتمالی در فرایند سفارش‌دهی و تحویل‌ غذا نباشید. تیم پشتیبانی اسنپ در کنار مشتریان است و نمی‌گذارد که دلخوری و نارضایتی پیش بیاید. اگر مشکلی به‌ وجود بیاید، این تیم همه‌چیز را پیگیری و حل می‌کند. در واقع، پشتیبانی اسنپ نمی‌گذارد که خاطره و تجربه ناخوشایندی در مسیر سفارش‌دادن رخ بدهد. اگر سوءتفاهم یا اشتباهی پیش بیاید، امکان پیگیری فقط‌وفقط با یک تماس ساده وجود خواهد داشت.

۹. سفارش‌ غذا از چند رستوران به‌طور هم‌زمان

سفارش آنلاین غذا دنیای انتخاب وسیعی در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال، فرض کنید که آلبالو پلوی یک رستوران و کشک بادمجان رستورانی دیگر را می‌پسندید. دوست دارید که هردوی این غذاها را هم برای مهمان‌ها یا خودتان به‌طور هم‌زمان سفارش بدهید. با وجود اپلیکیشن، سفارش‌هایتان را به رستوران‌های مختلف می‌دهید و در زمانی تقریبا مشابه، آنها را دریافت می‌کنید.

https://snapp.ir/online-food-delivery/

۱۰. مقایسه قیمت رستوران‌های مختلف

در سفارش غذا با اپلیکیشنی مانند اسنپ دست‌تان باز است و می‌توانید قیمت‌ رستوران‌های مختلف را ببینید. امکان مقایسه قیمت‌ها هم وجود دارد و اگر دغدغه‌ای در این زمینه داشته باشید، انتخاب غذا با مناسب‌ترین قیمت برایتان راحت خواهد شد.

۱۱. سفارش غذا در باکیفیت‌ترین حالت ممکن

مشتریان می‌توانند نظرات خود درباره سفارش غذا آنلاین را در اسنپ ثبت کنند. اگر رستورانی به‌خوبی عمل نکند یا کیفیت غذا یا ارسال سفارشش بد باشد، خیلی زود و سریع امتیازاتش در اپلیکیشن ریزش می‌کند. هیچ مرکزی دوست ندارد که اعتبار و شهرتش را مخدوش کند. در نتیجه، سفارش غذا آنلاین باکیفیت است و رستوران‌ها برای ارائه خدمات خوب دقت بیشتری نسبت به حالت فروش حضوری به‌خرج می‌دهند.

۱۲. امکان لذت‌بردن از غذای بیرون در هر شرایطی

سفارش غذا

برای مثال، با شیوع کرونا، رفتن به رستوران چندان کار درستی نبود و نیست. وجود اسنپ به مشتریان کمک می‌کند که همچنان امکان سفارش‌ غذا از رستوران موردعلاقه‌شان را داشته باشند.

البته فقط بحث کرونا نیست. گاهی بعضی‌ها به‌دلیل بیماری یا مشکلات دیگر نمی‌توانند به رستوران بروند. اپلیکیشن اسنپ راهی است برای رساندن مشتری‌ها به غذاها و رستوران‌های موردعلاقه‌شان.

در آخر

استفاده از اسنپ ساده است. امکانات خوبی ارائه می‌کند. هزینه‌ای سنگین هم برایتان به‌همراه نمی‌آورد. مزایای پرشمارش را هم که باهم دوره کردیم. دلیلی برای استفاده‌نکردن از آن وجود ندارد. اگر غیر از این بود، روزبه‌روز به تعداد کاربران این برنامه اضافه نمی‌شد. برنامه‌ای برای سفارش غذا در اختیارمان است که عصای دست‌مان می‌شود و راحتی و رفاه به‌همراه می‌آورد. این عالی است!

 

درباره safoora makhmalbaf