خانه / رستوران آگهی / چالش‌های آنلاین کردن کسب و کار

چالش‌های آنلاین کردن کسب و کار

آنلاین کردن کسب و کار

امروزه به دنبال تغییر مسیر اکثر کسب و کارها به سمت فروش آنلاین، و همچنین کاهش تمایل خرید حضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا، اکثر مشاغل به سمت فروش و ارسال آنلاین محصولات خود حرکت کرده اند.

البته این سازوکار برای بسیاری از صاحبان مشاغل، به ویژه نسل‌های قبلی که کمتر با فضای آنلاین خو گرفته‌اند، با دشواری‌هایی روبروست.
به طوری که تعداد زیادی از کسب و کارها در سطح جهان، به بهانه همین چالش‌ها قید اضافه شدن به بازار مشاغل آنلاین را می‌زنند.

از جمله این چالش‌ها می‌توان به هزینه‌های طراحی و ایجاد یک بستر اینترنتی، مخارج نگهداری، پشتیبانی سایت و پشتیبانی تلفنی اشاره کرد که نیازمند بودجه مالی، صرف زمان و نیروی انسانی و البته مدیریت است که به طور ویژه برای رستوران‌ها (که با همه این موارد سر و کار دارند) چالش محسوب می‌شود.

هماهنگی‌ها و مجوزهای موردنیاز برای خرید یک دامنه و هاست مناسب و کاربرپسند، مخارج و زمانبر بودن طراحی وب‌سیات از قبیل برنامه‌نویسی و طراحی بستر وب، طراحی گرافیکی، همچنین عکاسی از منو و غذاها و تولید محتوای تبلیغاتی فقط گوشه‌ای از کارهایی است که برای به وجود آوردن بستر فروش آنلاین به آن نیاز دارید. به این موارد، باید هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت و البته مخارج اپراتورهای تلفنی را نیز افزود.

اتصال به دنیای بازارهای خرید و فروش آنلاین

کسب و کارهای محلی نیز در تلاشند تا از قافله عقب نمانند، از طرفی، آنلاین شدن امکان رصد توسط مشتریان و در نتیجه شانس فروش را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه سهولت خرید به صورت آنلاین نیز یکی دیگر از مواردی است که برای مشتری امروز جذابیت دارد. 

از این رو، شرکت‌هایی ایجاد شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا با حذف مخارج و صرف نیروی انسانی هنگفت، به پلتفرم آنلاین مختص به خود دسترسی داشته باشید. پلتفرم‌هایی مانند شاپیفای Shopify، اسکوئر Square و اوبرایتس Uber Eats از پیشگامان این عرصه‌اند.

معرفی شاپ مارکت

مدتی است در کشور ما هم ارائه این خدمات آغاز شده. یکی از شرکت‌های پیشرو در این امر، «شاپ مارکت» است. «شاپ مارکت» به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط با ارائه اطلاعات اصلی کسب و کار، صاحب پلتفرم آنلاین مخصوص به رستوران شوید. با استفاده از پنل «شاپ مارکت» به راحتی می‌توانید در فضای وب، صفحه ویژه رستوران خود را داشته باشید و از امکانات و قابلیت‌های فروش آنلاین برخوردار شوید.

از جمله فواید استفاده از «شاپ مارکت» برای کسب و کارها، به ویژه در صنعت غذا می‌توان به قابلیت سفارش آنلاین و حذف کامل هزینه‌های نگهداری سایت اشاره کرد.
همچنین «شاپ مارکت» امور پشتیبانی تلفنی را، هم از طرف مشتری و هم از طرف رستوران، مدیریت و اجرا کرده و خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. علاوه بر همه اینها، با استفاده از «شاپ مارکت» صاحبان رستوران می‌توانند به سهولت و با چند کلیک ساده، به آمار جامع و دقیقِ تحلیلی از فروش و انبارداری و اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشند.

ضمن اینکه «شاپ مارکت» برای پذیرندگان برتر خود، طرح‌های تشویقی و تخفیفی متنوعی تدارک دیده است که به آنها امکان می‌دهد که تا 98 درصد مبلغ فروش را برای خود حفظ کنند.

اگر شما هم در تلاشید رستوران خود را آنلاین کنید یا کیفیت فروش آنلاین خود را ارتقا بدهید، «شاپ مارکت» یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های شما برای انجام این کار به حساب می‌آید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://partners.shopp.market/

 

درباره ali khani