خانه / رستوران آگهی / رستوران کالوک غذایی دلچسب، فضایی دلنشین و میزبانی حرفه‌ای

رستوران کالوک غذایی دلچسب، فضایی دلنشین و میزبانی حرفه‌ای

بعضی‌ها آمده‌اند که بمانند و رستوران کالوک یکی از آن بعضی‌هاست! کالوک از همان ابتدا با ارائه فضایی زیبا و چشم‌گیر در کنار کادر حرفه‌ای، خیلی زود به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران‌های پایتخت شناخته شد. کالوک از آن مکان‌هایی‌ست که لازم است خودتان از نزدیک تجربه کنید. پس با این مطلب رستوران‌گردی فیدیلیو همراه باشید تا به شما بگوییم چرا باید به کالوک بروید.

رستوران کالوک در سال ۱۳۹۴ در شمال تهران افتتاح شد. این رستوران شامل دو سالن بزرگ سرپوشیده و تراس (سر باز) است. طراحی فضا، انتخاب مبلمان و نوع چیدمان فضای تراس میحطی راحت و دنج را ایجاد کرده‌است؛ به طوری که انگار در نشیمن خانه خود نشسته‌اید! اینجا مکانی ایده‌آل برای دورهمی‌های شبانه است. سالن داخل بسیار شیک و رسمی و برای جمع‌های خانوادگی و قرارهای کاری بسیار مناسب است.

بخشی از فضای سالن و تراس برای کشیدن سیگار و سرو قلیان تعبیه شده، اما نکته مهم استفاده از تهویه مطبوع در این فضاها است. که به هیچ وجه بوی قلیان و سیگار شما را آزار نمی‌دهد. همچنین این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی بوده و تردد معلولین از ورودی آن امکان‌پذیر است.

رستوران کالوک میزبان لحظه‌های خوش

یک اتفاق قابل‌توجه در رستوران کالوک برگزاری مراسم‌های نامزدی و تولدهای بزرگ _در حدود ۸۰ نفر_ است. امکان رزرو سالن و تراس در اندازه‌های مختلف (البته بیشتر در اواسط هفته)، تزیین رایگان میز (با گل خشک یا سایر تزئینات مرتبط)، ارائه پکیج‌های غذایی متناسب با مراسم (مثلا در مورد تولد ارائه کیک، چای و قهوه)، ظروف هماهنگ با تم مراسم و درنهایت همکاری خوب و صمیمانه پرسنل با مهمانان کالوک، اینجا را به یک مکان محبوب برای برگزاری جشن‌ها تبدیل کرده‌است.

کالوک برای ایونت‌های خاص مانند یلدا برنامه‌های ویژه همراه با موسیقی زنده درنظر می‌گیرد که طرفداران زیادی هم دارد. پس اگر قصد دارید امسال جشن یلدا را در کالوک بگیرید، حتما از چند روز قبل رزرو کنید. همچنن مسابقات ورزشی خاص را هم می‌توانید اینجا ببینید.

رستوران کالوک مشتریان ثابت زیادی دارد و این به خاطر فضای دوستانه و برخورد خوب پرسنل، کیفیت غذا و انتقادپذیری مجموعه کالوک است. مدیریت کالوک معتقد است غذای خوب بدون احترام به مشتری باعث ماندگاری رستوران نخواهدشد.

محال است غذایی میل داشته باشید و در منوی کالوک نباشد!

اینجا آنقدر تنوع غذا زیاد است که می‌توانم تا خود صبح از آیتم‌های منو و دلبری‌هایش برای شما بنویسم!

در ابتدا لازم به ذکر است که در کالوک هم مانند دیگر رستوران‌های با کیفیت سطح بالا، خرید مواداولیه، آماده‌سازی و تهیه غذا هر روز و برای همان روز انجام می‌شود. منوی رستوران کالوک از پیش‌غذا گرفته تا سالاد و غذای اصلی، شامل سه نوع ایرانی، عربی و ایتالیایی است.

گفتن از محبوب‌ترین‌ها کار ساده‌ای نیست؛ چراکه خوشمزگی و خوش‌رنگی از تک تک غذاهای اینجا می‌بارد! اما قطعا از “کته استیک” به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌توان نام برد. این بشقاب هیجان‌انگیز تلفیقی از غذای ایرانی و فرنگی‌ست که شامل سه تکه فیله گوساله ۱۰۰گرمی همراه با دو سس مخصوص کالوک، سس ترشی انبه و یک سس قره‌قروت است.

“چلو ماهیچه” با سس قره‌قروت، کباب مخصوص که شامل فیله و دنده است و “پالمرا استیک” که شامل استیک فیله گوساله همراه با سس آلفردو است، همگی از بهترین‌ها هستند. “خورش جوجه فسنجان” نیز یک پیشنهاد جذاب دیگراست که با یک جوجه کامل سرو می‌شود.

و اما پیشنهاد سرآشپز

برای کسانی که نه از مرغ و نه از گوشت یا ماهی نمی‌توانند بگذرند “بشقاب میکس گریل” شامل مرغ، ماهی و گوشت گریل‌شده بهترین انتخاب خواهدبود. همچنین پیشنهاد کالوک برای مراسم‌های بزرگ “سینی کباب” بوده که شامل شیشلیک، لقمه مخصوص و جوجه با استخوان است. کباب‌ها همگی با نان تازه ایرانی و عربی سرو می‌شوند.

در اینجا انواع پیتزا، پاستا، برگرها (۱۸۰ گرم گوشت)، انواع سالاد مثل “سالاد گاردن” و “سالاد اسفناج” که از اسفناج، گردو، میوه فصل و سس انار تهیه می‌شود، وجوددارد. همچنین چند مدل غذای مکزیکی مثل “فاهیتا” و “فیله سوته” نیز در کالوک سرو می‌شود.

گزینه‌های مناسب و البته خوشمزه برای گیاهخواران هم شامل “پاستا اسفناج”، “پاستا سبزیجات”، “پیتزا سبزیجات” و “بشقاب سبزیجات” (شامل کدو، قارچ، مارچوبه سبز و غیره) است.

غذاهای عربی

اگر به طعم تند علاقه‌مند هستید، از میان طیف گسترده غذاهای عربی انتخاب‌های زیادی دارید. اما غذایی که در این میان محبوبیت ویژه دارد “مرغ گریل دجاج”  نام دارد. این غذا از ترکیب مرغ کامل ارگانیک کوبیده‌شده به همراه ادویه عربی و برنج تهیه می‌شود.

قالیه، عیش قوزی (که هر دو با گوشت تهیه می‌شوند) و شیش طاووق (ران مرغ کبابی با ادویه بهارالدجاج و فلفل قرمز که با برنج سرو می‌شود) هم از غذاهای تند مجبوب هستند. “سینی میکس مزه” هم شامل انواع پیش غذای عربی مانند حمص، متبل، محمره و لبنه است، که باید امتحان کنید.

بفرمایید قلیان ویژه!

به تازگی آیتم‌های زیادی به منو کافه و قلیان رستوران اضافه شد‌ه‌است. منو صبحانه و منو کودک نیز به زودی به منو اضافه می‌شود. منو قلیان نیز با انواع تنباکوهای طعم‌دار وجوددارد. طعم‌های استدوتلا و پاستیل توت‌فرنگی برای بانوان کاملا مناسب هستند. از بهترین نوشیدنی‌های اینجا هم می‌توان به “استرابری” و “بلکچری” که مخلوط میوه‌های ترش است، اشاره کرد. پیشنهاد ما برای کسانی که می‌خواهند یک نوشیدنی تازه امتحان کنند “شیک پاستیل” است. “میلک شیک” با ترکیب شیر و ارده و “ماکتل خیار و سکنجبین” هم طعمی بی‌نظیر دارند.

در پایان باید گفت که تمام تلاش مجموعه کالوک این است که با حفظ کفیت بالای رستوران و ارائه محیطی گرم و صمیمی، اوقات خوشی را  برای مهمانان خود رقم‌بزنند. آنها میزبانی جشن‌های شما را افتخار خود می‌دانند. تعطیلی هم برای کالوک معنا ندارد. هر روز هفته، تعطیلات رسمی و حتی در ایام نوروز می‌توانید روی اینجا حساب کنید. همچنین کالوک در ماه رمضان، از افطار تا سحر پذیرای شماست.

اینستاگرام کالوک را می‌توانید از اینجا دنبال کنید.

 

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.