خانه / تاپ / مینی‌میل خوراکی برای تمام وعده ها!

مینی‌میل خوراکی برای تمام وعده ها!

مینی‌میل دقیقا همان خوراکی‌ست که میشه برای تمام وعده‌ها روش حساب کرد. «مینی‌میل» را در گوشه‌ی دنجی از رستوران پرپروک (شعبه‌ی ولنجک) یافتیم. می‌گویم یافتیم، چون پیدا کردن «مینی‌میل» به واقع هیجان‌انگیز بود. کانتری سبز و سفید با تصاویری زیبا از غذاهای دلربا، توجه هر بیننده‌ای را جلب کند. نزدیک‌تر رفتم و نگاهی به منوی اشتها برانگیز «مینی‌میل» انداختم. همه چیز کوچک بود! انگار که در دنیایی فانتزی قرار است این غذاها سرو شوند. اما جالب اینجاست که این غذاهای کوچک و هوس انگیز در واقعیت و با تحقیق، مطالعه و ایده‌ای منحصر به فرد ساخته شده‌اند.
ماجرای «مینی‌میل‌» از سال‌ها پیش یعنی دقیقا از سال ۹۱ شروع شد. ایده‌ی این اتفاق که هفت سال قبل جرقه خورد، شش سال طول کشید تا اجرایی شود.

کانتر رستوران مینی میل

 

مینی‌میل با غذاهای کوچک، فانتزی و زیبا

همانطور که از نام مینی پیدا است منوی این رستوران، پرس‌های غذاهای کوچک به شکلی فانتزی و زیبا را در بر دارد. هنگامی که مشتریان رستوران مینی همبگرها را با آن شکل و شمایل اشتها برانگیز و کوچک می‌بینند، مهال است که بتوانند از خوردن آن صرف نظر کنند. تنوع در «مینی‌میل» یکی از شاخصه‌های اصلی است. احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده که به رستوران بروید و دلتان بخواهد چند غذا را امتحان کنید ولی به دلیل حجم زیاد آن نتوانید این کار را انجام دهید. «مینی‌میل» این ویژگی را دارد که

می‌توانید با آسودگی چند مدل غذای متنوع سفارش دهید و خیالتان راحت باشد که حتی یک لقمه نیز باقی نخواهد ماند. اتفاق هیجان انگیز دیگر در «مینی‌میل» این است که می توانید خودتان ترکیب غذاها را انتخاب کنید. حتما شما هم دوست دارید که انتخاب کنید چه نوع پاستایی با چه گوشت و سسی ترکیب شود تا میل کنید. همچنین «مینی‌میل» اتفاقی نو برای کم‌خورها و پرخورها است. کم خورها می توانند با حجمی کوچک و اندازه‌ی ۷ سانت در ۷ سانت، همبرگر خوردن را تجربه کنند و پرخورها هم می‌توانند ۵ نوع غذا را در یک وعده به راحتی میل نمایند.وقتی به کانتر «مینی‌میل» می‎رسید، متوجه می‌شوید که این رستوران به گونه‌ای توانسته دل تمام کودکان مخاطب خود را بدست آورد.

در فرهنگ ما هر بچه‌ای که بتواند غذای خود را تمام کند یک گام از دیگر بچه‌ها جلوتر است. پس پدر و مادرهایی که «مینی‌میل» را کشف کرده‌اند، برنده‌ی اصلی این مسابقه‌اند. بچه‌ها علاوه بر آن که غذاهای رویایی خود را سفارش می‌دهند و ترکیب‌های آن را نیز خودشان انتخاب می کنند، می‌توانند به راحتی وعده‌ی خود را بدون آن که ذره ای از آن باقی بماند، تمام کنند. جالب‌تر اینجاست که مادران این کودکان نیز به انداره‌ی آن‌ها از کشف «مینی‌میل» راضی هستند. مادرانی که همواره نگران غذا نخوردن کودکان خود هستند و همچنین تمایل دارند که پا به پای آن‌ها غذاهایی را که بچه‌هایشان دوست دارند را بخورند و البته چاق نشوند!
بله، «مینی میل» خوراکی برای تمام وعده‌هایی است که شما می خواهید غذایی سالم، خوشمزه و با حجم یک نفره و کوچک میل کنید! «مینی‌میل» در حال بزرگتر شدن و رشد است. این رستوران زنجیره‌ای در حال حاضر چهار شعبه دارد که به زودی این تعداد در شهرهای مختلف و تهران بیشتر می‌شود. یادتان باشد میانگین قیمت در این رستوران برای طبقه‌ی متوسط طراحی شده است.

فضای داخلی رستوران پرپروک، مینی میل و ژوزک

 

برای مشاهده نظرات درباره‌ مینی‌میل شعبه پاسدارن کلیک کنید

برای مشاهده نظرات درباره‌ مینی‌میل شعبه تهرانپارس کلیک کنید

برای مشاهده نظرات درباره‌ مینی‌میل شعبه ولنجک کلیک کنید

برای مشاهده نظرات درباره‌ مینی‌میل شعبه توچال کلیک کنید

برای مشاهده نظرات درباره‌ مینی‌میل شعبه فودکورت برج میلاد کرج کلیک کنید

درباره sadaf peykami