خانه / تاپ / هات داگ میل کنید، از «فیدیلیو» جایزه بگیرید

هات داگ میل کنید، از «فیدیلیو» جایزه بگیرید

«فیدیلیو» به مناسبت روز جهانی هات داگ، کمپین هات داگ خوری برگزار می‌کند. این کمپین ۲۴ تا ۲۸ تیرماه با مشارکت ۲۶ فروشگاه هات داگ تهران برگزار می‌شود.

در ایام این کمپین شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام «فیدیلیو» زیر پست معرفی کمپین، دوستانی را که مایل هستید همراهشان هات داگ میل کنید، منشن کرده و در قرعه‌کشی «فیدیلیو» برنده‌ی این رویداد باشید. به یاد داشته باشید، این کمپین ۲  فرد برنده دارد. برندگان می‌توانند به همراه شخصی که منشن کرده‌اند، تا سقف هشتاد هزار تومان، مهمان «فیدیلیو» در یکی از ۵ فروشگاه فست فود «شیلا»، فست فود «پیانو»، فست فود «بمب تهران»، هات داگ «مسعود» و فست فود «فوژر» باشند.

همه‌ی ما خوب می‌دانیم یکی از دلایل جذابیت هات داگ، سس‌های متنوعی است که در کنار این غذا سرو می‌شود. ازاین‌رو «فیدیلیو» تصمیم گرفت در این کمپین، یکی از برندهای خوش‌نام و با کیفیت تولید سس را کنار خود داشته باشد. به این ترتیب سس «سحر» به کمپین هات داگ «فیدیلیو» پیوست..

شرکت صنایع غذایی «سحر» با پیام «سحر، یک نام و هزار لبخند» در حال حاضر با همراهی ۱۰۰۰ پرسنل متخصص و توانمند فعالیت تولیدی خود را  با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و بهبود فرمولاسیون برای رسیدن به بالاترین سطح کیفیت، در کنار ارتقاء سطح سلامت و تولید محصولاتی مانند انواع ترشی، سس‌های متنوع، انواع کنسرو و مرباهای خوش طعم با ذائقه های تازه و دلنشین ارائه می‌دهد.

پیشنهاد هات داگ

اگر این مطلب شما را تشویق می‌کند در این روزها یک هات داگ خوشمزه نوش‌جان کنید، برای شما ۵ پیشنهاد هیجان‌انگیز داریم. ۱۸ شعبه‌ی فست فود «شیلا» با هات داگ‌هایی که حتما تا امروز میل کرده‌اید یا آوازه‌ی طعم آن را شنیده‌اید، فست فود «پیانو» با هات داگ‌های ویژه‌اش، به همراه فست فود «بمب تهران»، هات داگ «مسعود» و فست فود «فوژر»، ۵ فروشگاهی هستند که تجربه‌ای کم نظیر از خوردن هات داگ را برای شما به ارمغان می‌آورند و در طول این کمپین همراه «فیدیلیو» هستند.

۱- فست فود شیلا

 

منو، آدرس و نظرات درباره فست فود شیلا را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید

۲- فست فود پیانو

 

آدرس و نظرات درباره فست فود پیانو شعبه ستارخان را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید
آدرس و نظرات درباره فست فود پیانو شعبه هفت حوض را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید

۳- بمب تهران

 

 آدرس و نظرات درباره بمب تهران را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید

۴- هات داگ مسعود

 

آدرس و نظرات درباره هات داگ مسعود را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید

۵- فست فود فوژر

 

 آدرس و نظرات درباره فست فود فوژر را با کلیک بر روی نام فست فود ببینید

 

شما را دعوت می‌کنیم ۲۴ تا ۲۸ تیر به یکی از فروشگاه‌هایی که در این کمپین همراه «فیدیلیو» هستند سر بزنید، با نوش جان کردن یک هات داگ ویژه در این کمپین شرکت کرده و برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی «فیدیلیو» شوید.

 

درباره ali khani