خانه / تاپ / مجموعه کافه رستوران هرمان یک دنیا مزه یک دنیا لذت

مجموعه کافه رستوران هرمان یک دنیا مزه یک دنیا لذت

هر چه در زمان به جلو می رویم دنیای غذا و نوشیدنی بزرگتر خوشمزه تر و جذاب تر می شود. این بزرگی در دنیای کافه و رستوران باعث تنوع در ذائقه و سلیقه شده و به همین دلیل کافه رستوران ها در تلاشند که بتواند هر چه بیشتر میهمانان خود را راضی نگه دارند. در این بین، معدود کافه رستوران هایی هستند که هم از لحاظ منو و هم میهمان نوازی گوی سبقت را ربوده و توجه ها را به خود جلب می کنند. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به کافه رستوران هرمان که یکی از کامل ترین مجموعه های غذایی تفریحی در تهران است, با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

کافه رستوران هرمان لذت در سه طبقه

زمان زیادی از افتتاح کافه رستوران هرمان نمی گذرد اما استقبال مشتریان نشان داده که این مجموعه غذایی کار خود را خوب بلد بوده و مسیر درستی را در راستای محبوبیت طی نموده است. مجموعه کافه رستوران هرمان در محدوده خیابان قائم مقام و میدان هفت تیر قرار دارد. این مجموعه در سه طبقه مختلف پذیرای میهمانانش است.


طبقه اول یا سالن اصلی که بیشتر به بخش رستورانی تعلق دارد. طبقه دوم که فضای کژوال تری دارد و مناسب برای بخش کافه و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است و در نهایت طبقه سوم یا روف گاردن هرمان قرار دارد که در این شب ها جان می دهد برای یک شب نشینی به صرف انواع اسنک و دمنوش و قهوه و قلیان و خاطره سازی.
مجموعه کافه رستوران هرمان طوری طراحی شده که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد به همین خاطر است که از قرارهای کاری گرفته تا دورهمی خانوادگی و شب نشینی دوستانه تا قرار عاشقانه و دو نفره به خوبی هر چه تمام تر در هرمان اتفاق می افتد.

شما در هرمان به اوج لذت غذایی می رسید

در بدو ورود به این کافه رستوران مجلل با نوشیدنی ولکام به پذیرایی از شما می آیند و پس از آن منوی کافه و رستوران را به شما می دهند. منوی این کافه رستوران یک منوی بین المللی است و از غذاهای ایرانی تا انواع کباب و خوراک های لذیذ عربی تا استیک و پیتزا را شامل می شود. در باب کیفیت و طعم سازی منوی کافه رستوران هرمان حرف زیادی نمی توان زد چرا که این آلبوم جذاب و خوشمزه هنر سرآشپز معروف ایرانی آقای رنجبر است. از سوپ و سالاد سزار مخصوص گرفته تا رزقالیه (که یک غذای خوشمزه و لذیذ عربی است) و کباب های ناب ایرانی با برنج مرغوب و غذاهای مدیترانه ای همگی از پرطرفدارهای منوی این کافه رستوران هستند. اگر دوست دارید با غذاهای خوشمزه عربی و مدیترانه ای بیشتر آشنا شوید سری به این لینک بزنید.


ممکن است به قصد یک گپ و گفت و معاشرت دوستانه به هرمان آمده باشید، دیگر فرقی نمی کند اهل نوشیدنی های کافئین دار باشید یا انواع شیک و اسموتی, بار سرد و گرم این کافه رستوران چنان آیتم های جذابی برای شما سرو می کند که نمی دانید این نوشیدنی را میل کنید یا فقط با آن عکس یادگاری بگیرید. خیلی ها اهل قلیان هستند و پایه اصلی دورهمیشان است، روف گاردن هرمان یکی از بهترین سرویس های عربی با انواع پیش غذا و اسنک را سرو میکند.

کافه رستوران بین المللی هرمان و یک شب تابستانی جذاب

در محدوده مرکز تهران تنوع رستوران کم نیست اما کافه رستورانی مانند هرمان وجود ندارد که باب میل هر نوع ذائقه و سلیقه ای باشد. این کافه رستوران با ظرفیت پذیرایی ۴۰۰ میهمان د ر سه طبقه مجزا یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری ایونت ها، میهمانی های خانوادگی و جشن های سالیانه شرکت ها و سازمان ها است.

سرویس دهی بینظیر در کنار غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و جذاب باعث شده این کافه رستوران به یکی از اتفاق های جدید و خوشمزه و با کیفیت این روزهای تهران تبدیل شود، هرمان از آن جاهایی است که باید حتما سری به آن زد و حضوری از آن لذت برد.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.