خانه / تاپ / رستوران ارکیده شش دهه حفظ اصالت و کیفیت در مزه خوش غذای ایرانی

رستوران ارکیده شش دهه حفظ اصالت و کیفیت در مزه خوش غذای ایرانی

اگر از ما بپرسید نشانه‌های یک رستوران ایرانی خوب چه می‌تواند باشد قطعا برای ما و بسیاری بالاتر از مواردی همچون طعم و مزه و … ماندگاری، سابقه طولانی، کیفیت ثابت و رو به رشد آن برند یا رستوران قرار دارد. بنابراین رستوران ایرانی خوبی که بتواند تمام این موارد را در کنار هم جمع کند می‌تواند محبوب دل تمام میهمانانش باشد، شعب خود را افزایش دهد و روز به روز به تعداد طرفداران و مشتریان پرو پا قرصش اضافه کند. رستوران ایرانی ارکیده با بیش از ۶۰ سال سابقه نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های تهران است، بلکه اکنون با ۶ شعبه در نقاط مختلف ایران یکی از نمادهای طعم خوب و کیفیت بالا برای اکثر غذا دوستان سبک ایرانیست. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زده ایم به شعبه اقدسیه رستوران ارکیده و آن را از نزدیک تجربه کردیم، با ما در ادامه همراه باشید.
منو و اطلاعات رستوران ارکیده رو میتونید با کلیک کردن بر روی نام رستوران ببینید

رستوران ایرانی ارکیده شصت سال مزه خوش از جاده چالوس تا اقدسیه

قطعا برای شما هم جالب خواهد بود اگر بدانید برند رستوران ایرانی ارکیده کار خود را از سال ۱۳۳۶ با شعبه جاده چالوس و به مدیریت مرحوم علی اژدری شروع کرده است. زمانی که در جاده چالوس و کلا تهران تعداد چلوکبابی‌ها محدود بوده، این برند فعال و جزو بهترین رستوران‌های تهران بوده است.

از سال ۱۳۸۶ که مدیریت برند به فرزندان آقای اژدری رسید شاهد اتفاق‌های بهتری برای ارکیده بودیم. افتتاح بزرگترین رستوران گردان آن زمان ایران در شهر کرج شروعی بود برای افتتاح شعبات دیگر. شعبه میدان آرژانتین و پس از آن شعبه شهریار با فضایی سنتی و سفره خانه‌ای، شعبه متل قو با اضافه کردن غذاهای محلی به منوی اصلی و درنهایت شعبه اقدسیه در شمیران سنتر با یکی از بهترین چشم اندازها در میان تمام رستوران‌های تهران آخرین شعبه از شعبات رستوران ارکیده است.

چشم اندازی زیبا به وسعت تهران بزرگ

شعبه اقدسیه واقع در شمیران سنتر جدیدترین شعبه از برند رستوران ایرانی ارکیده است. یک رستوران خاص با چشم اندازی بینظیر در فضایی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، که این فضای بزرگ به چندین بخش جذاب و متفاوت تخصیص داده شده است. این قسمت‌ها شامل سالن اصلی، دو سالن VIP و کافه مجزا است. سالن‌های VIP این رستوران خاص و بسیار مناسب برای جشن‌ها و میهمانی‌های شما، مراسم سالیانه شرکت‌ها، برگزاری ایونت‌ها و رویداد‌های ویژه است. از مزیت‌های شعبه اقدسیه رستوران ارکیده به نسبت سایر شعب می توان به وجود یک کافه مجزا شاره نمود.

فضایی متفاوت و دلپذیر که قسمتی مخصوص برای اسموکینگ هم دارد، بله در رستوران ایرانی ارکیده سعی شده تا جای ممکن به انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها احترام گذاشته شود. در کنار این امکانات یکی دیگر از نکات جذاب پیرامون رستوران ارکیده وجود پارکینگ اختصاصی است، یعنی با خیال راحت در هر زمانی به این رستوران بروید و هیچ نگرانی‌ بابت جای پارک نداشته باشید. فضای شعبه اقدسیه به نحوی طراحی شده که هم بصورت خانوادگی می‌توان از آن لذت برد و هم قرار دو نفره خاطره انگیزی می‌شود در آن داشت.

کباب ناب ایرانی با عطر و طعم خاص رستوران ارکیده

رستوران ارکیده یک رستوران با کلاس کاری متفاوت است که سبک ایرانی دارد. مزه غذاهای این رستوران به قدری دلچسب و کیفیت آن به اندازه‌ای بالا و ثابت است که میهمانانش حتی بعد از گذشت ۶۰ سال به دنبال این طعم و مزه هستند. از پُر طرفدارترین غذاهای منوی رستوران ایرانی ارکیده باید به کباب شاندیز، جوجه کباب، کوبیده و باقالی پلو با ماهیچه اشاره کنیم. گوشت تازه و گرم با برنج ایرانی و زعفران مرغوب بدون شک ترکیبی بی نظیر برای یک وعده غذای ایرانی خواهد بود.

جوجه کباب‌های رستوران ارکیده هم از انتخاب‌های معروف و جذاب منوی آن است بخصوص جوجه کباب‌های ارگانیک آن، البته اگر اهل غذاهای دریایی باشید و مزه ماهی قزل آلای شعبه جاده چالوس را چشیده باشید بعید نیست باز هم این غذای خوشمزه را امتحان کنید. از کباب سلطانی تا زرشک پلو با مرغ و در کل نوش جان کردن تمام غذاهای رستوران ارکیده چنان لذتی به شما می‌دهند که تا مدت‌ها طعم و مزه خوب آن را فراموش نخواهید کرد.

از تفاوت‌های شعبه اقدسیه با دیگر شعبات این رستوران خاص گفتیم و به کافی شاپ اختصاصی آن اشاره کردیم. قبل یا بعد از صرف غذا یا حتی برای یک قرار کاری میان روزی، این محیط شیک و زیبا با چشم اندازی به کل تهران یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن خواهد بود. منوی کاملی از انواع قهوه دمی و اسپرسو، چای و دم نوش‌های متفاوت در کنار اسموتی و ماکتیل‌های جذاب باعث شده مشتریان ثابت رستوران ارکیده رضایت بیشتری از این شعبه تازه تاسیس داشته باشند.

مسئولیت اجتماعی و یک رخداد بینظیر در رستوران ارکیده

مسئولیت اجتماعی واژه تقریبا جدیدی برای مردم و برندهای مختلف است. حرکتی که هر برند مقبول و محبوبی در قبال جایگاه اجتماعی خود انجام می‌دهد. منوی رستوران با خط بریل به جرات زیباترین اتفاق (از این جنس) در میان تمام رستوران‌های ایران است. منویی ویژه عزیزان روشن دل که نمونه ای نظیر آن را کمتر دیده بودیم، اتفاقی است که نشان از جایگاه اجتماعی رستوران ارکیده دارد. رخدادی که باید آن را به فال نیک گرفت و منتظر اتفاقات تازه تری در این زمینه با پرچمداری رستوران ایرانی ارکیده بود.

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در اقدسیه تهران

رستوران ارکیده در تازه‌ترین شعبه خود که در منطقه اقدسیه است سعی کرده تا انتظارات بیشتری را برآورده کند. چشم اندازی بینظیر به شهر، سالن‌های VIP، کافه مجزا در کنار پارکینگ اختصاصی و سرویس دهی حرفه‌ای و غذاهایی لذیذ این رستوران ایرانی خاص را به یکی از بهترین‌های شهر تبدیل کرده است که حتما باید سری به آن زد و سرویس و کیفیت ارکیده را از نزدیک تجربه کرد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.