خانه / تاپ / لذت تجربه غذا و لحظاتی خوش در رستوران ساعت خوش

لذت تجربه غذا و لحظاتی خوش در رستوران ساعت خوش

بلوار فردوس یکی از جدیدترین پاتوق‌های غذاخوری و رستوران گردی در تهران است که تعداد قابل توجهی رستوران‌ خوب و با کیفیت در آن پیدا می‌شود. اما این معروفیت و شلوغی باعث شده که اکثر رستوران‌ها نتوانند سرویس و غذای خوبی را به مشتریانشان ارائه دهند آن هم درست در زمانی که مشتریان رضایت حداکثر را از رستوران ساعت خوش دارند. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به رستوران ساعت خوش که به تازگی در این منطقه افتتاح شده و به سرویس کامل و غذاهای خوشمزه‌اش معروف است، با ما همراه باشید.

فضای خوش در رستوران ساعت خوش

رستوران ساعت خوش که در اواخر سال ۹۷ و در منطقه مزه خیز بلوار فردوس راه اندازی شده دکور شیک و فضای گرمی دارد. سبک این رستوران ایتالیایی بوده و منوی آن شامل خوشمزه‌ترین غذاهای ملل. فضای نسبتا جمع و جور و مبلمان جذاب و متفاوت رستوران ساعت خوش باعث شده این رستوران هم برای یک دورهمی خانوادگی جای خوبی باشد و هم برای یک قرار دونفره. در اینجا هم مبلمان چرمی بزرگ وجود دارد و هم صندلی‌های فرمی دو نفره. در کل نور پردازی ساعت خوش درکنار چیدمان ساده و زیبا و موزیک پس زمینه، فضای این رستوران را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این منطقه تبدیل کرده است که می‌توان از آن لذت کافی برد و چند ساعتی در آن احساس آرامش کرد.

چه لذتی بالاتر از سالاد سزار بلوار فردوسی!

بله همانطور که پیش تر خدمتان گفتیم سبک رستوران ساعت خوش ایتالیایی است ولی در منوی آن از محبوب ترین غذاها، از پاستا و پیتزا تا سالاد سزار و سالمون گریل به چشم می‌خورد. می خواهیم از پیش غذای این رستوران شروع کنیم، در جایی که سالاد سزار محبوب ترین گزینه آن است. سالاد سزارهای بلوار فردوس کاملا متفاوت با اصل سالاد سزار اما بسیار محبوب بین اهل دلان رستوران گرد است. در رستوران ساعت خوش این سالاد سزارهای حجیم و خوشمزه هم با مرغ گریل سرو می شود و هم با فیله سوخاری ترد و خوشمزه. سالاد چوپان دیگر آیتم محبوب پیش غذاها و خاص این رستوران است با ترکیبی خوش رنگ و جذاب از انواع سبزیجات تازه و پنیر و گوجه خشک و … .

طعم خوش چیز برگر ساعت خوش

از یک رستوران با سبک ایتالیایی چیزی انتظار نمی‌رود جز پیتزا و پاستای لذیذ و جذاب. اگر اهل پیتزا باشید حتما باید پیتزا مخصوص ساعت خوش، پیتزا چانو و پیتزا کاپری اینجا را امتحان کنید. از منوی پاستا هم اگر پاستای خوش تند دوست دارید پنه عربیتا چیز جذابی است و البته بیف و چیکن آلفردو که دیگر جای خود دارند. ستاره منوی رستوران ساعت خوش چیز برگرهای آن با کلی پنیر خوش رنگ و خوشمزه و البته یک حجم سیب زمینی ترد و طلایی است. چند مدل استیک ترد و آب دار مثل ریب آی و البته سالی استیک که فیله سالمون گریل است از آیتم‌های پر طرفدار منوی اینجاست که باید امتحانشان کرد.

ساعت خوش برای شمایی که به شانس اعتقاد دارید

رستوران ساعت خوش در کنار فضای گرم و دکوری جذاب، سرویس خوب و البته غذای خوشمزه و لذیذی هم سرو می کند و این اتفاقات در کنار هم باعث شده که این رستوران به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تازه تاسیس بلوار فردوس تبدیل شود. یکی از برنامه های جذاب این رستوران برای میهمانانش شانس و تاس است، قضیه به این صورت است که برای شما یک ظرف مخصوص و یک تاس می‌آورند و شما شانس خود را امتحان می‌کنید. بسته به عددی که تاس به شما نشان دهد رستوران ساعت خوش درصدی تخفیف برای شما میهمان خوش شانس در نظر می‌گیرد. پس تا دیر نشده و ستاره بخت و اقبالتان افول نکرده سری به ساعت خوش بزنید و از آن لذت کامل ببرید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.