خانه / تاپ / رستوران ایتالیایی پارلا بوی پیتزا، عطر پاستا

رستوران ایتالیایی پارلا بوی پیتزا، عطر پاستا

دیوارهای آجری با تیرهای چوبی، سرویس غذا خوری فاخر روی میزها، تنور پیتزا پزی بزرگ، بشقاب‌های چینی که به دیوار آویخته شده‌اند، نور کم و فضای رمانتیک در کنار بوی خوش غذایی که از آشپزخانه می‌آید فضای این رستوران را متفاوت از دیگر رستوران‌های ایتالیایی شهر کرده است. اینجا رستوران ایتالیایی پارلا است یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین رستوران‌های فرنگی و از به نام‌ترین Fine Dining های تهران است. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم رستوران ایتالیایی پارلا را از نزدیک تجربه کنیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

پارلا چشم نواز و خوشمزه همچون یک ایتالیایی اصیل

از راهروی مجتمع پارک پرنس تا داخل رستوران پارلا شاید تنها یک قدم فاصله باشد، اما کافیست درب بزرگ چوبی اینجا را باز کنید و وارد سالن شوید تا یک راست وارد ایتالیا شوید. رستوران ایتالیایی پارلا به سبک رستوران‌های اصیل توسکانی ایتالیا طراحی شده است، رستورانی با دیوارهای آجری و تیرک های چوبی. دو ردیف میز و صندلی با روکش پارچه‌ای زیبا، استفاده بجا و به اندازه از گل و گیاه در کنار نورپردازی حرفه‌ای این مجموعه را به یک رستوران ایتالیایی از نوع فاخر تبدیل کرده است. پارلا نه تنها حال و هوا بلکه عطر و بویی ایتالیایی دارد.

تجربه لذت بخش در رستوران ایتالیایی پارلا

ایتالیایی‌ها مثل معروفی دارند که می‌گوید: میهمانی از سر میز غذا شروع ‌شده و درست سر همان میز تمام می‌شود. میهمانی پارلا هم به همین صورت است، از سر میز و با نوشیدنی ولکام قرمز رنگ و دلچسب مخصوص خودشان شروع شده و با یک منوی غذایی متنوع ادامه پیدا می‌کند. یک میهمانی به سبک ایتالیایی در یک رستوران دنج با سرویس کامل است. بهتر است پارلا را ایتالیایی شروع کنید، پیشنهاد ما یک بروسکتا (نان برشته) ترد با تاپینگ گوجه یا بادنجان مزه دار شده است. اگر اهل غذاهای دریایی باشید برای پیش غذا می توانید اسکوئاد (ماهی مرکب) سوخاری را انتخاب کنید که همراه با یک سس و چاشنی جذاب سرو می‌شود. اگر پیش غذای متفاوت دوست دارید قطعا ظاهر و مزه خاچاپوری برای شما لذت بخش خواهد بود که می تواند غذای اصلی شما هم باشد.

اگر دوست دارید پارلا را سبز شروع کنید سالاد های اینجا را به شما پیشنهاد می‌کنیم، سالادهای پارلا به سبک خودش است از سزار فرانسوی تا سالاد میکس سبزش که یک وعده سالم غذایی کامل است. پیتزا غذایی است که از هر رستوران ایتالیایی انتظار می‌رود در آن خوب و حرفه‌ای باشد، همان طور که رستوران ایتالیایی پارلا هست. پیتزاهای پارالا با نانی نازک تهیه می‌شود که باعث شده طعم و مزه‌ها خیلی بیشتر حس شده و بتوان لذت بیشتری از تاپینگ آن برد. پیتزا کاپری چیوسا یک پیتزا کامل است از سبزیجات تا ورقه‌های نازک و مزه دار شده گوشت در آن به چشم می‌خورد.

طعمی ناب در رستورانی ایتالیایی

پارلا یکی از بهترین رستوران‌های تهران در زمینه غذای دریایی است، از لابستر و شاه میگو تا فیله سالمون گریل شده با سس میگو و حتی پاستاهای دریایی با سس‌ها و مزه های فرابکر و ناب ایتالیایی. وقتی به بخش استیک‌ها می‌رسیم یک اسم همچون نگینی در این منو می‌درخشد، استیک فلفل پارلا یکی از محبوب‌ترین استیک‌های تهران است، استیکی ترد و خوش مزه با پوره سیب زمینی کره‌ای و سبزیجات بلانچ شده. ممکن است در میان این تعداد غذای مختلف و جذاب پارلا کسی باشد که هوس غذایی با رنگ و بویی ایرانی کرده باشد در اینصورت پلو استیک پارلا بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

پاستا های رستوران ایتالیایی پارلا از مزه های جذاب این آشپزخانه ایتالیایی هستند، پاستاهایی متنوع از اسپاگتی بلونز تا فتوچینی آلفردو و راویلوی ولی در میان تمام این مزه‌ها تورتولینی با سس کرمی و فیله گوساله چیز دیگری است. یک بشقاب گرم با پاستای لطیف و تکه‌های گوشت ترد و مزه دار شده. اگر با پاستا و انواع مختلف آن آشنایی ندارید حتما این مطلب خوشمزه در مورد پاستاها را مطالعه کنید تا با دانش بیشتری از میان منوی خوشمزه رستوران‌ها غذای خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

لذت به وقت پارلا

پارلا در دسته بندی رستوران‌های Fine Dining یا رستوران‌هایی با کلاس فاخر قرار می‌گیرد. فضای گرم و زیبا، سرویس حرفه‌ای و البته غذاهای با کیفیت، متنوع و خوشمزه پارلا باعث شده با گذشت سالیان زیاد از شروع به کار اینجا، به یکی از محبوب ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود. خوب هر رستوران خوب و پرطرفداری قطعا در بیشتر ایام هفته (بخصوص در تعطیلات و آخر هفته‌ها) شلوغ است پس چه بهتر که قبل از رفتن به پارلا میز خود را رزرو کنید تا خیالتان راحت باشد که نیازی به انتظار زیاد برای صرف یک غذای خوشمزه ندارید و تجربه یک میهمان نوازی حرفه‌ای را خواهید داشت.

برای مشاهده منو آدرس و مشخصات رستوران پارلا بر روی این لینک کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.