خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های کیش
بهترین رستوران‌های کیش شاخص

کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های کیش

نوروز است و فصل مسافرت و ایرانگردی، در این مطلب از مجله فیدیلیو می خواهیم شما را با کمک آقای فیدیلیو با بهترین رستوران‌های کیش آشنا کنیم. فیدیلیو نوروز ۹۸ در سفر همراه شماست. فقط کافیست اپلیکیشن فیدیلیو رو برای ios و اندروید دریافت و نصب کنید ، تا در هر شهری که هستید بهترین پیشنهادهای رستورانگردی را همانجا، سریع و آسان پیدا کنید. آدرس، منو و قیمت ها ببینید، تا آنجا مسیریابی کنید و از خلق یک تجربه خوشمزه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در این کمپین قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که دو سه چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

کیش جزیره خوارکی‌ها

کیش یا جزیره مرجان‌ها اگر مقصد اول گردش گری نوروزی ایران نباشد قطعا جزو چنتای اول مقاصد پر بازدید ایران قرار دارد. جزیره‌ای بسیار شیک، زیبا و مدرن که بیشتر از اینکه بافت محلی آن را شاهد باشیم انواع هتل‌های مجلل، مراکز خرید خوش رنگ و لعاب و رستوران‌های متنوع هستیم. در کیش تنوع غذایی بسیار زیاد و خوراک‌ها خوشمزه و لذیذ هستند. از دیزی و آبگوشت تهرونی، تا کباب شاندیزی، از پیتزای ایتالیایی از انواع قلیه و غذای بندری. کیش شهر هزار مزه است که هر گوشه و کنار ایران طعم و مزه‌ای در خود جای داده است.

 

۱-توتی فروتی

رستورانی در دل ساحل زیبای جزیره کیش و یکی از معروف‌ترین رستوران‌های این جزیره زیبا. لذت نشستن روی میز صندلی‌های حصیری توتی فروتی بخصوص زمانی که نسیم خنکی هم هنگام غروب به صورت شما برخورد کند چه ترکیب رمانتیکی را می سازد. این را بگذارید در کنار بوی دریا و هوای شرجی کیش که یک ترکیب بی بدیل برای لذت بردن از ایام سفر است. البته این سفر به صرف غذاهای فرنگی خوشمزه و جذاب رستوران ساحلی توتی فروتی خواهد بود. توتی فروتی علاوه بر آشپزخانه مجهز و منوی غذایی قوی کافی شاپ و سرویس قلیان دارد که هر میهمان با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات توتی فروتی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۲-میرمهنا

یکی از تفاوت‌های عمده بهترین رستوران‌های کیش با دیگر شهرها، منظره و چشم انداز بینظیر و آرامش بخش رستوران‌های جزیره کیش و بخصوص رستوران‌های ساحلی آن است. رستوران میرمهنا یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی ایران است، با چشم اندازی به یک آبی بیکران، نخل‌های خمیده، ماسه‌های سفید که فرمول یک تعطیلات رویایی هستند. البته لذت این تعطیلات با طعم بینظیر غذاهای دریایی، قلیه ماهی و اردورهای میرمهنا دو چندان نیز می‌شود.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات میرمهنا بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۳- هشتگ

هشتگ که پیش از این یک فست فود خوب و پرطرفدار در جزیره کیش بود به تازگی به یک فودهال بزرگ تبدیل شده است که تنوع بالایی در انواع غذاهای خوشمزه دارد. از یک دست چلو کباب بازاری تهرونی بگیرید تا سالادهای عربی و پیتزاها و برگرهای خوشمزه و جذاب. این روزها هشتگ یکی از شلوغ‌ترین و بهترین رستوران‌های جزیره کیش است که هر توریست و گردشگری را جذب خود کرده چرا که تقریبا هیچ میهمانی نیست که ناراضی از این رستوران خارج شود.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات هشتگ بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۴- رویال استار

رویال استار نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است بلکه یکی از فانتزی‌ترین آن‌ها نیز بوده که با دکوری متفاوت و جذاب و با سالن و تراسی فوق العاده یکی دیگر از پاتوق‌های گردشگران و کیشوندان رستوران گرد بوده که به استیک‌ها و غذاهای گیریلش معروف است. فضا و دکور رویال استار نه تنها مناسب برای یک وعده غذای لذیذ و مرغوب است بلکه محیط خاص و زیبایی هم برای صرف یک فنجان قهوه و یک تکه کیک با چشم انداز بینظیری به جزیره آرام کیش است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رویال استار بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵- شاندیز صفدری

از تنوع غذایی در جزیره کیش گفتیم از شاندیز صفدری که نماینده غذاهای خوش طعم و مزه مشهد و شاندیز است نیز باید بگوییم. شاندیز صفدری به کباب‌های شاندیزی، انواع کوبیده و برگ و البته چلو گوشت و چلو ماهیچه‌اش معروف است. کباب‌های خوشمزه و خوش پختی که هوش از سر هر گردشگر و رستوران بازی می‌برد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات شاندیز صفدری بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۶- دیدنیها

 

موزیک زنده از ویژگی قریب به اتفاق بهترین رستوران‌های کیش است. دیدنیها یکی از رستوران‌های قدیمی با دکوری متعلق به بیست سی سال پیش و رومیزهای قرمز و ظروف چینی سفید بوده که یاد آور دوران طلایی جزیره کیش است. دیدنی‌ها به واسطه نوازنده‌ها و خواننده‌های خوب، غذای متنوع و لذیذ اکثر شب ها شلوغ است و در آن جای سوزن انداختن نیست.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات دیدنیها بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۷- فودکورت دامون

فود کورت دامون که در مرکز خریدی به همین نام قرار دارد تا حدودی از مرکز رستوران‌ها و هتل‌های جزیره کیش فاصله دارد. این مرکز خرید تا حدودی با دیگر مراکز کیش فرق دارد، فروشگاه‌های شیک‌تر و البته غذاهایی با کیفیت‌تر و خاص‌تر. فودکورتی که از صبحانه تا شام پذیرای میهمانان است و البته بعد از یک خرید و گشت و گذار در جزیره می‌توان در آن خستگی‌ای در کرد و یک فست فود خوبی میل نمود.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات فودکورت دامون بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۸- رستوران کوه نور

کوه نور که قبلا به نام کوهسنگی مشغول فعالیت بود یک رستوران با فضای داخلی کاملا متفاوت است. گویی که در غاری سنگی روی صندلی‌هایی حصیری نشسته‌اید و برای شما انواع خوارک‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و فرح بخش را سرو می‌کنند. فضای رستوران کوه نور که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش است خیلی خاص متفاوت و جذاب بوده برای همین رستوران کوه نور باید در لیست رستوران گردی هر کیش گردی قرار داشته باشد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران کوه نور بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۹- سرزمین غذا

فودکورت دنیای غذا یا Food Land یک مجموعه غذایی بزرگ در مجاورت ساحل با سه سالن مجزا و تنوع غذایی خوب در جزیره کیش است. سرویس دهی خوب و کیفیت بالای غذاهای این مجموعه باعث شده در اکثر نظر سنجی‌ها جزو بهترین انتخاب‌ها در جزیره کیش قرار داشته باشد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات سرزمین غذا بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۱۰- رستوران دارچین کیش

دارچین رستوران جدید و شیکی در جزیره نیست اما همیشه جزو بهترین رستوران‌های کیش بوده است. هر وقت در جزیره کیش دلتان هوس یک پرس چلوکباب مشتی با برنج قالبی و ته دیگ نونی برشته کرد خیالتان راحت باشد که رستوران دارچین منتظر شماست تا “آنچه شما خواسته‌اید” را تقدیمتان کند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران دارچین کیش بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

 

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در این کمپین قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که دو سه چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

 

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.