خانه / تاپ / تهران بین فراتر از یک رستوران بر فراز تهران

تهران بین فراتر از یک رستوران بر فراز تهران

اگر به دنبال ویژگی‌های یک رستوران خوب باشید قطعا مواردی مانند منوی کامل و متنوع، فضای دلچسب و جذاب، سرویس دهی خوب و کامل و … از معیارهای شما خواهد بود. اتفاقی که به ندرت تمام آن‌ها را می‌توان در یک رستوران جمع کرد. اگر در جستجوی همچین رستورانی هستید با ما همراه باشید چرا که در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به یکی از بهترین رستوران‌های شهر یعنی « رستوران تهران بین » که یک مجموعه رستورانی با چهار سالن مجزا و با امکاناتی کم نظیر در خدمت شما میهمانان سخت پسند است.

تهران بین از کافه تا VIP

هر رستوران و یا کافه رستورانی خاص یک ویژگی بخصوص دارد که آن را از باقی رستوران‌ها متفاوت می‌کند. چشم انداز بینظیر رستوران تهران بین شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه رستورانی باشد، مجموعه‌ای که ویژگی خوب کم ندارد. تهران بین در پنت هاوس برج عرفان در منطقه سعادت آباد واقع شده است. پنت هاوسی بزرگ که این امکان را به رستوران تهران بین داده تا در ۴ مجموعه مجزا از هم، به میهمانانش بهترین سرویس را ارائه دهد.

بزرگترین بخش از تهران بین به فضای رستورانی آن با ظرفیت ۱۷۰ میهمان تعلق دارد که فضایی خانوادگی شیک و دلپذیری دارد. بعد از آن بخش کافه را داریم با ظرفیتی ۵۰ نفره که مشرف به بخش جنوبی شهر است. در کنار کافه فضای ویژه و متفاوت VIP را داریم، یک سالن با ظرفیت پذیرائی از ۷۰ میهمان ویژه که یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های تهران برای میزبانی از مراسم خاص و متفاوت شماست فضایی که می‌توانید بهترین سرویس دهی ممکن را در آن تجربه کنید. آخرین بخش از مجموعه رستوران تهران بین سالن CIP آن است، بخشی که فضایی مناسب برای قرارهای کاری، دورهمی مدیران و سران شرکت‌ها دارد و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهد که اینجا برای همیشه رستوران مورد علاقه شما تبدیل می‌شود.

این چهار بخش همگی متعلق به مجموعه تهران بین و زیر یک سقف هستند اما دکور و فضای هر بخش با بخش دیگر متفاوت است و درست در زمانی که جوانان در کافه مشغول معاشرت هستند، گروهی دوستانه یا خانوادگی در حال لذت بردن از غذاهای رستوران بوده، مدیرانی در CIP در یک جلسه کاری هستند و VIP پذیرای میهمانان خیلی خیلی ویژه است. تهران بین با پارکینگ اختصاصی و آسانسور ویژه تمام تلاشش را کرده تا یک تجربه بینظیر و در کلاس جهانی برای میهمانش رقم بزند.

منوی مبسوط برای هر ذائقه

هدف اصلی مجموعه رستورانی تهران بین جلب رضایت تمام میهمانانش با هر سلیقه و ذائقه‌ای است. همزمان با اینکه از کوچک تا بزرگ، از سلیقه رسمی تا جوان پسند بطور همزمان می‌تواند از فضا و دکور تهران بین لذت ببرند منوی غذایی و نوشیدنی‌های بار تهران بین هم هر سلیقه‌ای را از خود راضی نگه داشته است. بار تهران بین یکی از بخش‌های متفاوت آن است که هم کانتری در رستوران دارد و هم در بخش کافه. این بار جذاب منویی شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد. از انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه اسپرسو تا انواع قهوه‌های دمی و دمنوش‌هایی که هر سلیقه‌ای آن را می‌پسندد و از آن لذت می‌برد.

اکثر اسموتی و شیک‌های تهران بین مخصوص همین رستوران است و چیزی نظیر آن را در جای دیگری نمی‌توانید تجربه کنید. از ویژگی‌های تهران بین قلیان‌ها و سرویس عربی جذاب آن است که برای رضایت بیشتر میهمانان فقط در بخش کافه ارائه می‌شود. تهران بین در بخش غذایی هم برای هر ذائقه‌ای پیشنهادات جذاب دارد، از انواع پیش غذا و اشتها آور نظیر قارچ سوته و کشک بادمجان تا سالاد تهران پین که رسپی آن متعلق به همینجاست. از انواع کباب‌های ایرانی، ترکی و البته مصری که جزو پرطرفدارهای منو است تا انواع مختلف استیک و غذای دریایی و حتی پیشنهاداتی خوشمزه برای گیاه خواران.

رستوران تهران بین یک تجربه متفاوت و به یاد ماندنی

مجموعه رستورانی تهران بین سعی کرده همه اتفاقات خوب را زیر یک سقف جمع کند. مجموعه‌ای با ظرفیت پذیرش بیش از ۲۵۰ میهمان برای هر سلیقه و ذائقه‌ای. برای نمونه آخر هفته‌ها و ایام ویژه سال موزیک زنده تلطیف کننده لحظات با هم بودن شما خواهد بود، مراسم ویژه شب یلدا، روز ولنتاین و … از خاص‌ترین ایونت‌های مناسبتی تهران بین بودند که با استقبال پر شور میهمانان روبرو شد. در مجموع اگر دوست دارید ساعات باهم بودن شما در کنار دوستان، خانواده و همکاران در یکی از بهترین مکان‌های ممکن با سرویس لوکس و میهمان نوازی بینظیر همراه باشد یکی از بهترین انتخاب‌های شما در کل شهر و در تمام ایام سال بدون شک رستوران تهران بین خواهد بود.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران تهران بین به این لینک مراجعه کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.