خانه / تاپ / قهوه بن مانو ، مدرن ترین و جذاب ترین قهوه در ایران

قهوه بن مانو ، مدرن ترین و جذاب ترین قهوه در ایران

بیراه نیست اگر بگوییم در دنیای انواع نوشیدنی‌های امروزی قهوه حرف اول را می‌زند. دیگر کمتر کسی است که در طول روز یا حداقل در هفته یک یا چند فنجان قهوه ننوشد و از آن لذت نبرد. همین محبوبیت باعث شده دانش عمومی اکثر مردم در مورد قهوه بیش تر از قبل شده و نیاز به قهوه به یکی از نیازهای روزمره خیلی از ما تبدیل شود.

دنیای جالب، جذاب و کافئینی قهوه در اکثر کافه‌های شهر باعث شده بسیاری از ما این تصور را داشته باشیم که یک فنجان قهوه خوب را تنها در یک کافی شاپ خوب می‌توان نوشید و ما هرگز نمی توانیم قهوه‌ای حرفه‌ای در منزل یا محیط کار داشته باشیم. اگر شما هم همچین تصوری دارید سخت در اشتباهید، با ما در مجله فیدیلیو همراه باشید تا شما را با قهوه بن مانو نامی تقریبا جدید اما موفق در دنیای کافئینی آشنا کنیم، نامی که که در هر شرایطی امکان درست کردن بهترین قهوه‌ها را با کمترین امکانات ممکن به ما می‌دهد.

قهوه بن مانو از دانه سبز قهوه تا کپسول‌های اسپرسو

قهوه بن مانو تقریبا از سال ۹۵ با جمع آوری دانه قهوه سبز از سراسر جهان سعی در تولید قهوه با کیفیت و متنوع با توجه به ذائقه ایرانی کرده است. از سال ۹۵ تا امروز قهوه بن مانو مسیر طولانی را پیموده و تلاش بسیاری کرده است، تا جایی که اکثر مردم با دیدن محصولات این برند ایرانی در قفسه فروشگاه‌ها گمان می‌کنند که با برندی غیر ایرانی روبرو هستند. اما تمام اتفاقاتی که برای این دانه سبز می‌افتد تا به مرحله فروش به مصرف کننده نهایی قهوه برسد در ایران و با محصولات ایرانی انجام می‌شود.

بن مانو در تمام طول فعالیتش سعی کرده تا ضمن بالا بردن دانش مصرف کننده‌ها پیرامون قهوه، آموزش خواص و نحوه دم آوری صحیح آن، محصولاتی متنوع و نوآورانه خلق و در اختیار عموم قرار دهد.استفاده از مواد اولیه تجزیه پذیر و مرغوب نشان دهنده این امر است فروش محصول برای قهوه بن مانو پایان مسیر نیست بلکه شروع فعالیت در دنیایی جدید است.

محصولات قهوه بن مانو

همانطور که پیش تر گفتیم تمام فرآیند رست (برشته کاری)، گرایند (آسیاب) کردن و بسته بندی این محصول در کارخانه بن مانو و در ایران انجام می‌شود. بن مانو این امکان را برای کافه‌ها به وجود آورده که در صورت تمایل قهوه با درصد ترکیب و رست مورد نظر خودشان را سفارش دهند. لاین کاری و محصولات شرکت بن مانو شامل قهوه‌های اسپرسو، فرانسه، ترک و قهوه دمی چکه‌ای یا drip coffee است. این محصولات در بسته بندی و سایزهای مختلف مناسب انواع مصرف کننده تهیه و توزیع می‌شود. از قهوه‌های آسیا شده در بسته بندی‌های ۲۵۰ گرمی تا کپسول‌های اسپرسو مناسب دستگاه نسپرسو.

قهوه نورسکا یکی از محصولات جدید قهوه بن مانو است. ۴ مدل قهوه با میزان کافئین و طعم متفاوت برای زمان‌های مختلف از روز. قهوه ۹ صبح با کافئین و طعم قوی برای تامین انرژی یک روز کاری. قهوه ۲ بعد از ظهر مناسب برای بازیابی انرژی از دست رفته، قهوه ۶ بعد از ظهر قهوه‌ای ملایم با میزان کافئین کم و قهوه ۸ شب که بدون کافئین بوده و تنها لذت نوشیدن یک لیوان قهوه را به شما می‌دهد. این لاین کاری از قهوه بن مانو را می‌توان در تمام شرایط و همه زمان‌ها نوشید. برای دم آوری این قهوه خلاقانه شما تنها به یک لیوان و مقداری آب جوش نیاز دارید. کافیست آب داغ را روی این فیلتر پر از قهوه بریزید و صبر کنید تا جاذبه زمین مابقی فرآیند دم آوری را برای شما انجام دهد.

قهوه بن مانو را از کجا تهیه کنیم

برند بن مانو برندی خلاق و به روز است که بخشی از فروش محصولات آن در دنیای مجازی و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی انجام می‌شود، جایی که شما امکان مقایسه و بررسی کامل محصولات را دارید و به دور از شلوغی‌های شهر می‌توانید قهوه مورد نظر خود را سفارش دهید. بخش فروش سایت قهوه بن مانو نخستین جایی است که شما می‌توانید به این قهوه دسترسی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا و بامیلو هم دیگر ابزارهای مجازی برای خرید این قهوه دلچسب هستند.

شما برای آشنایی بیشتر با این برند قهوه می‌توانید سری به فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر می تهران بزنید و با تست این قهوه از نزدیک انتخاب مناسب تری برای خود و ذائقه قهوه‌ایتان داشته باشید. علاوه بر این روش ها شما در اکثر سوپرمارکت‌های مناطق ۱ تا ۵ تهران می‌توانید به تمام محصولات قهوه بن مانو دسترسی نزدیک داشته باشید و آنها را تهیه کنید.

بن مانو همراه دوست داران قهوه

قهوه بن مانو با وجود اینکه نامی جدید در دنیای بزرگ قهوه و نوشیدنی است اما سعی کرده همراه و شریک مناسبی برای مهمترین رویدادها و نمایشگاه‌ها باشد. شرکت در برنامه صبح خلاق تهران، روز دیجیتال مارکتینگ، حضور در کنفرانس هفته سلامت و بهداشت تهران و حضور در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی نشان از رسالت این برند در فرهنگ سازی و بالابردن سطح ذائقه کافئینی مردم دارد. اگر تا به حال قهوه‌های بن مانو رو امتحان نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار قهوه‌های دمی چکه‌ای نورسکا را امتحان کنید تا متوجه شوید نوشیدن یک فنجان قهوه مرغوب و با کیفیت چه لذتی دارد.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.