خانه / تاپ / مون لانژ کافه‌ای دنج با مجسمه‌های بزرگ فلزی

مون لانژ کافه‌ای دنج با مجسمه‌های بزرگ فلزی

کسب و کارهای غذایی زیرشاخه‌های مختلفی دارند، مثل غذاخوری، رستوران، کافه، بیسترو و لانژ. لانژ یکی از سبک‌های خاص و جذاب در این بین است که چند سالی می‌شود که در تهران شاهد آن‌ها هستیم. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به مون لانژ کافه که یکی از جدیدترین و متفاوت ترین‌ها در سبک خودش است، با ما در ادامه گزارش همراه باشید تا بیشتر با فضا و منوی مون لانژ آشنا شوید.

مون لانژ کافه‌ای با اتمسفر خاص

مون لانژ کافه تقریبا از ابتدای پائیز ۹۷ و در محدوده زعفرانیه افتتاح و شروع به کار کرده است. شاید خاص‌ترین ویژگی این کافه به نسبت دیگر کافه‌های شهر دکور داخلی و چیدمان خاصی باشد که می‌توان در آن مشاهده کرد. مبلمان چرمی راحت، میز و صندلی‌های چوبی و مجسمه‌هایی که نگاه هر کسی را به خود جلب می‌کند. بله اینجا مون لانژ کافه است با آثار هنری فلزی، مانند یک درخت با تمام جزئیات که در تراس قرار دارد و دو مجسمه برنزی بزرگ داخلی.اینجا یک لانژ است، چیزی میان یک کافه و رستوران که در عین شیک بودن فضای راحت و دنجی دارد، آشپزخانه آن قابل مشاهده است و منوی کاملی از انواع غذا و نوشیدنی سرد و گرم دارد. اگر مایل هستید بیشتر در مورد تفاوت کافه و رستوران و لانژ بدانید سری به این مطلب بزنید.

مون لانژ یک تراس بزرگ و خوش منظره دارد که با کلی گل و گیاه پوشیده شده و شما چشم اندازی به کوه های اطراف تهران و حجمی سبز دارید، لدت دیدن این منظره با یک سرویس قلیان و پلاتر تهران یا قاهره تجربه نابی برای شما خواهد بود. تراسی با چندین بخاری و چیلر که در فصل سرما به همراه پتوهای گرم میزهایش محیطی دلچسب و راحت را برای شما تضمین می‌کند.

موزیک موسیقی هارمونی

سالن اصلی مون لانژ هم با نورهای ملایم و مبلمان زیبا یک محیط دنج، فضایی گرم و راحت دارد که مناسب شب نشینی‌ها و دروهمی‌های زمستانه و دوستانه است. موسیقی یکی دیگر از عناصر اصلی این لانژ است، اینجا یک کافه با موزیک‌های جذاب و ایونت‌های موسیقیایی است. هر جمعه شب در مون لانژ یک بند موسیقی اجرای زنده دارد، تمام روزهای خاص مثل یلدا، چهارشنبه سوری، کریسمس و … در اینجا همراه با یک برنامه ویژه و اجرای زنده است. موسیقی منتخبی که لحظات با هم بودن شما را تلطیف می کند. آشپزخانه باز یکی دیگر از جذابیت‌های فضای داخلی مون لانژ است، آشپزخانه‌ای که به شما این امکان را می‌دهد تمام فعالیت‌های پیرامون طبخ غذا را مشاهده کنید و صدای زنده بودن آن به بخشی از موسیقی متن کافه تبدیل شده است.

ترکیبی از بشقاب قاهره، چای مخصوص و کنافه

منوی غذایی مون لانژ کافه از پیشنهادات سرآشپز اعلا پیشرو و آقای مقدم است و این خود تضمین کننده این امر است که طعم و مزه خوب و دلپذیری در انتظار ماست. منو در بخش غذا زیاد شلوغ و پیچیده نیست، چند مدل سالاد، چند مدل بشقاب پلیتر (چیزی شبیه به پیش غذا) و چندین مدل استیک و برگر و غذای دریایی. سالاد مون، بشقاب‌های قاهره، توکیو، با مزه‌ها و کباب‌های مختلف، استیک فیله مینیون یا استیک آنتروکت با سس گورگونزولا از انتخاب‌های خوشمزه منوی اینجاست. پلیترهای مون لانژ از پیشنهاداتی است که نباید دست رد به سینه آن بزنید.

دکور گرم اینجا با مبلمان چرمی راحتش در هر ساعتی از شبانه روز یک فنجان قهوه یا دمنوش را می‌طلبد. فضای اینجا جان می‌دهد برای ریلکس کردن و لذت بردن از اسموتی و موکتل‌های ابتکاری و جذاب مون لانژ. در یک کلام منوی مون لانژ جذاب، به قاعده، مختصر و مفید است که در هر بخش امکان چند انتخاب خوب را به شما می‌دهد. سرویس ویژه قلیان از آیتم‌های ویژه منوی مون لانژ کافه است که در چند سبک مختلف با میوه‌های جذاب و جالب سرو می‌شود که در فضای باز لذت بینهایتی را می‌توانید تجربه کنید.

مون لانژ کافه‌ای که حتما باید آن را تجربه کرد

مون لانژ کافه با توجه به دکور متفاوت، منوی پر پیمان، تراس و سرویس قلیان یکی از بهترین انتخاب‌های این روزها برای کسانی است که در جستجوی آرامش، سرویس خوب و محیطی گرم و دلنشین هستند. مون لانژ تا کنون میزبان دو نمایشگاه آثار هنری بوده، این کافه بستری است برای نمایشگاه‌های و ایونت‌های مختلف، فضای بکر و جذاب در میانه یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران ” زعفرانیه”. فیدیلیو با مون لانژ کافه همکاری مشترکی داشته و شما اگر با اپلیکشن جدید فیدیلیو در این کافه چک این یا اعلام حضور کنید مون لانژ کافه پیشنهادات جذابی برای شما خواهد داشت.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات مون لانژ اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.