خانه / تاپ / کافه رستوران بام ری بهترین و کامل‌ترین رستوران در شهرری

کافه رستوران بام ری بهترین و کامل‌ترین رستوران در شهرری

حتما برای شما هم پیش آمده که به منطقه، محدوده و یا حتی شهری بروید و ندانید که بهترین رستوران آن محل کجاست؟ بهترین کباب را کدام کبابی و بهترین پیتزا و غذای ایتالیایی را کدام رستوران سرو می کند؟ کافه چطور، بهترین کافه یا محلی برای صرف یک قهوه خوب و کمی گپ و گفت کجاست؟ در این گزارش از مجله فیدیلیو سری زدیم به کافه رستوران بام ری که در نوع خود بهترین و کامل‌ترین رستوران منطقه شهرری است. رستورانی با غذاهای متنوع، خوشمزه و تازه با محیطی گرم و صمیمی.

بام ری یعنی کافه، رستوران، فست فود

کافه رستوران بام ری در یکی از مناطق اصلی و مرکزی شهرری قرار دارد. رستورانی بزرگ و مجلل در سه طبقه مجزا، که از فست فود گرفته تا انواع غذاهای ایرانی خوشمزه و کلی نوشیدنی جذاب را برای مشتریان مشکل پسندش سرو می‌کند. در طبقه هم کف فست فود بام ری قرار دارد، پیتزا به سبک آمریکایی، انواع ساندویچ و برگر و سیب زمینی سرخ کرده ترد و تازه نمکی در این قسمت از بام ری سرو می‌شود.

از پله‌ها که بالا بروید و وارد طبقه دوم شوید، سالن اصلی و کافه رستوران بام ری را مشاهده خواهید کرد. رستورانی با حدود ۱۰۰ میز و صندلی که قسمت بندی و فضای مناسب آن باعث شده که بخش کافه و سالن رستوران تداخلی با هم نداشته باشند و شما به راحتی بتوانید با خانواده در این رستوران غذاهای خوشمزه میل کنید و یا با دوستانتان از قهوه های خوب و حرفه‌ای کافه رستوران بام ری میل کنید. طبقه سوم این رستوران بام آن است، یک روف گاردن زیبا و با صفا و برای عصرهای تابستانی و روزهای زمستانی بسیار زیبا و دلچسب و در منطقه شهرری بینظیر است.

طعمی زیبا از سرآشپز معروف آقای رنجبر

راه اندازی و طراحی منوی کافه رستوران بام ری کار تیم حرفه‌ای آقای رنجبر، سرآشپز معروف و دستپخت خوشمزه است. پس به جرات بهترین پیتزا، پاستا، سالاد و … در این محدوده و تا شعاع چند ده کیلومتری این رستوران را فقط و فقط در بام ری می‌توانید میل کنید. از خوبی‌های رستوران بام ری غذاهای متنوع برای ذائقه‌های مختلف است. سبک این رستوران ملل است و در آن از غذاهای ایرانی خوشمزه تا انواع غذاهای محبوب ایتالیایی و فرانسوی طبخ و سرو می‌شود. اتفاقی خوب که توانسته تمام ذائقه‌ها را زیر یک سقف جمع کند.

دست همایونی غذای مخصوص بام ری

شهرری به کباب‌هایش معروف است، شما یکی از بهترین و البته سالم‌ترین کباب‌های شهرری را در بام ری می‌توانید تجربه کنید. غذاهای بام ری در پرس‌های پر و پیمان و با انواع دورچین‌های زیبا، جذاب و خوشمزه سرو می‌شود. جوجه کباب‌های زعفرانی ۴۰۰ گرمی، مرغ کامل برشته به همراه سس انار فسنجونی و از همه مهمتر دست همایونی از بهترین و پر طرفدارترین غذای بام ری هستند.

دست همایونی غذای مخصوص بام ری است. یک دست گوسفندی پر و پیمان که در پیاز فراوان و ادویه‌های خوشمزه و برای مدت نسبتا زیادی پخته شده است. مقدار گوشت غذای همایونی به قدری زیاد است که به راحتی می‌تواند ۳ تا ۴ نفر را سیر کنید. دست هماینونی غذایی است که در هیچ رستوران دیگری آن را به این کیفیت نمی توانید پیدا کنید.

پیتزای پستو استیک مخصوص

منوی فرنگی بام ری هم به اندازه منوی ایراین آن متنوع و خوشمزه است. بهترین پیتزاهای شهرری ری، بهترین پاستاها، بهترین سالاد سزار و تمام بهترین ها در زیر یک سقف جمع شده اند. کافیست یک بار از منوی بام ری میل کنید تا متوجه شوید چرا با این قدرت می گوییم که این رستوران بهترین کافه رستوران منطقه ری است.

کافه‌ای گرم و صمیمی بر بام ری

در منطقه شهرری کافه خیل کم پیدا می‌شود، مخصوصا کافه‌ای با منوی سرد و گرم کامل. کافه رستوران بام ری یک باریستای حرفه‌ای دارد که بهترین قهوه‌ها، شیک‌ها و ماکتیل‌ها را سرو می‌کند. از لاته آرت‌های زیبا تا انواع نوشیدنی‌های رنگارنگ و جذاب و البته بسیار خوشمزه و گوارا. کیک‌های خوشمزه و چندین مدل نوشیدنی کافئین دار بر پایه اسپرسو. کافه بام ری بهترین و کامل ترین انتخاب برای یک عصر پائیزی و با دوستان است.

کافه رستوران بام ری انتخابی برای همه

مهم نیست ساکن شهر ری باشید و به دنبال یک رستوران با فضای گرم و صمیمی و البته خانوادگی بگردید یا به دیدار اقوامتان رفتید و دوست دارید شب یک پیتزا خوب و خوشمزه میل کنید و یا حتی برای کار، تحصیل و زیارت به منطقه شهرری آمده‌اید. اگر به دنبال یک رستوران خوب، با کیفیت و با منوی متنوع و البته بسیار خوشمزه می‌گردید، تنها یک انتخاب خواهید داشت، آن هم کافه رستوران بام ری.

برای مشاهده آدرس، منو مشخصات کافه رستوران بام ری به این لینک مراجعه کنید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.