خانه / تاپ / کافه بروژ وافل بلژیکی در کافه‌ای بلژیکی

کافه بروژ وافل بلژیکی در کافه‌ای بلژیکی

بعضی کافه‌ها هستند که حال خوب شما را تضمین می‌کنند. این کافه‌ها با اتمسفری که دارند، با دکوری خوب، با موزیکی مناسب و البته قهوه‌ها، دسرها و خوراکی‌هایشان می‌توانند هر حال ناخوشی را به یک حال خوب تبدیل کنند. در این کافه‌ها هر چیز به خوبی در سرجایش قرار داشته و یک هارمونی مناسبی میان تمام بخش هایش وجود دارد. در این گزارش از مجله فیدیلیو سری زدیم  به کافه بروژ که یک کافه حال خوب کن با سبک بلژیکی است.

یک کافه چشم نواز در خیابان بزرگمهر

خیابان بزرگمهر با اینکه در مرکز شهر قرار دارد خیابان آرام و نسبتا خلوتی است. خیلی‌ها از این خیابان خاطره دارند، از دانشجویانی که دانشگاه محل تحصیلشان در این محدوده بوده تا کارمندانی که در نزدیکی این خیابان مشغول به کار بوده‌اند. این خاطرات را می‌توان در کافه ها و خوراکی فروشی‌های این خیابان پیدا کرد از صبحانه تا عصرانه و شام میزبان مشریانشان بودند. در میان کافه‌هایی که در این خیابان قرار دارند یک کافه رنگ و بوی دیگری دارد و به محض اینکه از کنار آن رد شوید شکل و ظاهر متفاوت و زیبای آن نگاه شما را به خود جلب می‌کند. بله کافه بروژ کافه‌ای با پنجره‌ای بزرگ و با رنگ‌های سفید و آبی با پرده‌های سفید و جذابش دل خیلی از کافه روها برده است.

کافه بروژ با پله‌ها و دکور چوبی

اسم این کافه از فیلم سینمایی و تحسین شده «در بروژ» گرفته شده است که این بروژ شهری است در بلژیک. سعی شده دکور و طراحی کافه بروژ تا جای ممکن به کافه‌های سبک بلژیکی نزدیک باشد. کانتر، میز، صندلی و پله‌های چوبی، رنگ آبی درباری و سفید که ترکیب جذابی شده است. گلدان‌هایی که در داخل و بیرون کافه به چشم می‌خورد و البته پنجره‌ای بزرگ با پرده‌های توری و سفید زیبا کافه را به شدت به سبک اروپایی در آورده است، شیک و زیبا در عین سادگی.

وافل، مچاله، دمنوش

کافه بروژ از صبح زود و با صبحانه شروع به کار می‌کند صبحانه‌های خوشمزه و جذاب. بروژ یک گزینه جذاب برای صرف ناشتایی قبل از شروع به کار و یا قبل از شروع کلاس است. بلژیک به وافل‌هایش معروف است کافه بروژ هم به وافل‌هایش معروف است، وافل‌هایی گرم و تازه با سس شکلات و توت فرنگی. در کافه بروژ خوراکی خوشمزه فراون یافت می شود، از برگرهای دست ساز و جذابی، که حتی یک ایونت هم برای ان برگذار شده، تا سالادهای مخصوص بروژ و اسنک‌هایش.

اگر قهوه خور هستید می‌توانید قهوه‌هایی با رست حرفه‌ای در بروژ بنوشید اگر زیاد قهوه خور نیستید پیشنهاد ما به شما دمنوش‌های خاص اینجا است. در منوی نوشیدنی بروژ تنوع بسیار است مچاله، شیک بانوان، شیک آقایان و بادام زمینی از پرطرفدارهای منوی اینجاست که حتما باید امتحانشان کنید.

کافه بروژ یک کافه با ایونت‌های پر مخاطب

کافه بروژ یک کافه با سقف بلند است که پله‌های جوبی زیبایی شما را به نیم طبقه آن می‌رساند. این نیم طبقه بقدری دنج و جذاب است که بیشتر بدرد دورهمی‌های گروهی می‌خورد. جاذبه این نیم طبقه باعث شده که اکثر اوقات در آن ایونت، تولد یا دورهمی های مختلف برگذار شود. از جلسات کتاب خوانی تا بحث های آزاد یا Free Discussion و اخیرا هم یک ایونت خوب در باب دنیای شگفت انگیز چای‌ها.

آن چه خوبان همه دارند

کافه بروژ تمام المان های یک کافه جذاب و خوب را دارد. اگر دانشجو هستید و به دنبال یک کافه آنتلکت طور برای دورهمی‌ و گپ می‌گردید، اگر محل کارتان در نزدیکی کافه بروژ است و به شدت به یک قهوه خوب برای شارژ از دست رفته خود نیاز دارید، اگر دنبال کافه‌ای برای یک قرار و در کل اگر به دنبال حال خوب می‌گردید کافه بروژ بهترین پیشنهاد برای شماست.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات بروژ اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.