خانه / رستوران آگهی / کافه بازی مایند اسپرت سنتر شما را به دنیای شگفت انگیز بازی‌ها دعوت می‌کند

کافه بازی مایند اسپرت سنتر شما را به دنیای شگفت انگیز بازی‌ها دعوت می‌کند

اولین تصوری که با شنیدن کافه بازی به ذهن هر شخص کافه رویی خطور می‌کند این است که قرار است به کافه‌ای برود که تعدادی بازی برای گذران وقت در آن پیدا می‌شود. اگر کافه رو تر باشید پیش خود می‌گویید حالا چون اسم کافه بازی را یدک می‌کشد حتما تعداد بازی‌ها و تنوعشان بیشتر است. کافه مایند اسپرت سنتر ای که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم کاملا با دیگر کافه‌ بازی‌ ها متفاوت است و به جرات یکی از بهترین و تخصصی‌ترین کافه‌ها برای بازی‌های رومیزی در تهران است. مایند اسپرت سنتر در درجه اول یک باشگاه بازی‌های فکری و در کنار آن یک کافه خوب و قابل قبول هم است. پس اگر به دنبال یک کشف و ماجراجویی خوب و لذت بخش هستید و اگر همیشه به دنبال تجربه‌های جدید می‌گردید در ادامه این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو با ما همراه باشید.

اندر فواید بازی فکری

برای نام «بازی» تعاریف مختلفی آمده است که فصل مشترک در همه آن‌ها این نکته است: «اتفاقی که در پی آن سرگرمی و لذت را برای شما به همراه خواهد داشت». بازی فقط مخصوص کودکان نیست و از سنین پایین تا بالا همه می‌توانند بازی کنند و از آن لذت ببرند. بازی‌هایی که در کافه بازی مایند اسپرت سنتر به ما پیشنهاد می‌شوند اکثرا Board Game یا بازی رومیزی هستند.

یعنی قرار است یک صفحه یا یک برد دنیای خیالی ای را برای ما تجسم کنند که در آن اتفاقات جذاب و پیش بینی نشده‌ای برای ما و هم بازیانمان بیافتد. این بازی‌ها از سطوح سختی پایین و ابتدایی، برای کودکان و سرگرمی کوتاه مدت، شروع می‌شوند و تا بازی‌هایی با سختی بالا، که حسابی فکر آدم را درگیر خود می‌کنند و ساعت‌ها می‌توان از آن‌ها لذت برد، ختم می‌شوند. بازی اتفاقی است که می‌تواند تمام ذهن شما را درگیر خود کند و نگذارد برای چند ساعت به اتفاقات تکراری و خسته کنده و روزمرگی‌ها فکر کنید.

۱۰۰ بازی گروهی با هیجان اضافه

کافه بازی مایند اسپرت سنتر یک کافه تخصصی برای انواع بازی‌های رومیزی است. اینجا چیزی بیش از ۱۰۰ بازی رومیزی در سبک‌های گوناگون و برای سلیقه‌های مختلف در آرشیو وجود دارد.شاید برای کسانی که زیاد اهل بازی نبوده‌اند بیش از ۱۰۰ بازی عدد باورنکردنی باشد و با شنیدن بازی رومیزی یاد بازی‌هایی مثل راز جنگل، فکر بکر، شطرنج و یا حتی دبرنا بیافتند ولی دنیای جدید این بازی‌ها بسیار بزرگ و متفاوت است.

این بازی‌ها در سبک‌های مختلف و برای مصارف مختلفی طراحی شده‌اند. بازی هایی از سطوح ابتدایی که فقط جنبه سرگرمی و لذت کوتاه مدت و هیجان دارند و اصطلاحا بازی‌های خانوادگی نامیده می شوند تا بازی‌های میهمانی که در آن بیشتر از اینکه برد و باخت مهم باشد لذت دورهمی و کل کل ها و خاطره سازی اش اهمیت دارد.

بازی در همه شرایط

وقتی وارد یک کافه معمولی می‌شوید اولین اتفاقی که می‌افتد برای شما منوی کافه را می‌آورند اما در کافه بازی مایند اسپرت سنتر فرق دارد. در اینجا برای شما منوی بازی می‌آورند. نه اشتباه نکنید قرار نیست یک منو شامل اسم تعداد زیادی بازی جلوی شما بگذارند تا از میان آن یک بازی را انتخاب کنید بلکه با تجربه بالایی که دارند و با سوال‌هایی که از شما می‌پرسند چند بازی که متناسب با روحیات و سلایق جمعتان باشد به شما پیشنهاد می‌دهند.

توصیه ما به شما این است که چه اهل بازی بوده‌اید و به کافه مایند اسپرت سنتر رفتید چه اهل بازی نبوده‌اید و برای اولین بار به یک همچین کافه سرگرم کننده و تخصصی‌ای آمده‌اید حتما ریش و قیچی را به دست مایند اسپرت سنتری ها بسپارید و بگذارید آن‌ها بازی‌ها را به شما پیشنهاد دهند. مطعمنا لذت بیشتری خواهید برد.

چقدر با قوانین و مقررات بازی آشنا هستید؟

هر چیزی و هر کاری ادابی دارد از جمله بازی کردن. یکی از کارهای خوبی که در کافه بازی مایند اسپرت سنتر رخ می‌دهد ترویج فرهنگ بازی کردن است. این که بازی در درجه اول یک نوع تفریح است و باید سعی کرد تا جای ممکن از آن لذت برد. بازی یک اتفاق است که در آن می‌توان قدرت تصمیم گیری در شرایط مختلف و سخت، تخیل، تمرکز، کار گروهی و هزار و یک چیز دیگر را پرورش داد. بازی برد و باخت دارد و همه باید بتوانیم در عین لذت از بازی جنبه باخت هم داشته باشیم و بتوانیم از هر باختی درس بگیریم.

بازی با چیپس و پنیر و یک نوشیدنی خنک

بازی‌های اینجا نیاز به فکر کردن دارند و در نتیجه آن کلی گلوکز انباشته سوخته خواهند شد، تازه بخشی از بازی‌های کافه بازی مایند اسپرت سنتر می‌طلبد که صحبت کرد، بحث و کل کل کرد تا بازی را به سرانجام رساند. پس یک نوشیدنی و یک میان وعده یا اسنک در خلال بازی و یا بعد از آن به شدت می‌چسبد. درست است در ابتدا گفتیم کافه بازی مایند اسپرت سنتر یک باشگاه بازی است تا یک کافه ولی در هر صورت عنوان کافه را یدک می‌کشد و یک منوی کافه‌ای بشدت مناسب برای قبل بازی، میان بازی و بعد بازی برای شما آماده کرده‌ است. از انواع قهوه، دمنوش و چای بگیر تا نوشیدنی‌های خنک مختلف و عرقیجات گیاهی جذاب و میان وعده هایی مثل بشقاب سوخاری و سیب زمینی با قارچ و پنیر.

کافه بازی مایند اسپرت سنتر یک ذهن زیبا یک بازی رومیزی

کافه بازی مایند اسپرت سنتر شبیه به آن کمد جادویی در رمان نارنیا است. کمدی که شما را از یک دنیای واقعی به یک جهان خیالی و شگفت انگیز می‌برد. دنیایی که ممکن است شما در آن یک تاجر ثروتمند در بازار استانوبل باشید، یا یک دریانورد در قرون وسطا که باید کشتی و سرمایه‌اش را از چنگال دزدان دریایی در امان نگه دارد. ممکن است در اینجا تبدیل یک کارگاه شود که از میان تعدادی آدم بیگناه مجبور به شناسایی دزد و قاتل باشد و یا راهزنی که باید به یک محموله گنج را بدزدد.

در کافه بازی مایند اسپرت سنتر شما می توانید اتفاقاتی را تجربه کنید که در دنیای واقعی نیمی توانستید آن ها را تصور کنید. مطمئن باشید زمانی که در مایند اسپرت سنتر هستید دیگر به اتفاقات بیرون، به شلوغی‌های شهر، به موبایل و دنیای مجازی فکر نخواهید کرد و از دنیای بازی‌های این کافه لذت کافی خواهید برد و تجربه به یاد ماندی‌ای خواهید داشت. پیشنهاد ما در فیدیلیو به شما این است که چه تنها و چه با دوستانتان حتما سری به این کافه بزنید و از بازی‌های رومیزی این کافه لذت تمام را ببرید.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه بازی مایند اسپرت سنتر روی این لینک کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.