خانه / تاپ / کافه رستوران رنسانس میهمان نوازی گرم، محیطی آرام، پشنهاداتی خوشمزه

کافه رستوران رنسانس میهمان نوازی گرم، محیطی آرام، پشنهاداتی خوشمزه

اگر از شما بپرسند یک کافه رستوران خوب چه ویژگی‌هایی دارد پاسخ شما چه خواهد بود؟ قطعا اولین چیزی که بنظر مشتریان می‌آید طراحی، دکور و فضا است. پس چه خوب که هم فضای باز داشته باشد و هم سالنی مجزا با دکوری شیک. بعد از فضا نوبت به منو می‌رسد غذای سالم، لذیذ، تازه و حرفه‌ای امکان لذت بیشتر و بیاد ماندنی‌تر را برای شما به وجود می‌آورد. در کنار برخورد خوب پرسنل و میهمان نوازی که یک رستوران ارائه می‌دهد باعث می‌شود که یک کافه رستوران به مکان محبوب شما تبدیل شود که آن را به دیگران هم پیشنهاد دهید. اگر شما هم همیشه به دنبال کافه‌ و رستوران‌هایی هستید که از سپری کردن وقتتان در آن لذت ببرید با این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم سری به کافه رستوران رنسانس بزنیم.

رنسانس اتاق VIP صندلی چرمی

تهران کافه و رستوران کم ندارد ولی تعداد کافه رستوران یا مکانی که حیات یا تراس داشته باشد کم است. این مشکل در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد بیشتر از نقاط دیگر تهران به چشم می‌آید. کافه رستوران رنسانس در خیابان دادمان از معدود کافه رستوران‌های این محدوده است که یک فضای باز با امکانات سرمایشی و گرمایشی خوب برای فصل گرم و سرد سال دارد.

از شروع به کار کافه رستوران رنسانس تقریبا دو سه سالی می‌گذرد و در این مدت تیم رنسانس سعی کرده بیشترین توجه را به نظرات و خواسته‌های مشتریانش بگذارد و تا جای ممکن فضا و منوی خود را به ذائقه میهمانانش نزدیک کند.

رنسانس دو بخش مجزا دارد. فضای باز با سقف متحرک و مه پاش‌های خنک کننده یکی از بهترین پیشنهادات فصل گرما در این محدوده است که با یک نوشیدنی سرد مانند اسموتی رنسانس یا یک سالاد مخصوص می‌توان گرمای درون را به خنکی دلچسب تبدیل کرد. خوبی وجود فضای باز برای یک کافه رستوران این است که به مشتریانی که قصد کشیدن سیگار دارند این امکان را در فضای باز می‌دهد و کسانی که دود سیگار بشدت اذیتشان می‌کند می‌توانند از فضای داخل رستوران رنسانس لذت ببرند.

فضای داخلی رنسانس شامل دو طبقه با گنجایش چیزی حدود ۱۰۰ نفر است. در طبقه دوم رنسانس یک  اتاق بزرگ مجزا به بخش VIP اختصاص داده شده است که فضای خوبی برای قرارهای کاری گروهی، میهمانی‌های خصوصی، جشن تولد و … است. این بخش با مبلمان چرمی و راحت و میز صندلی‌های شیک یک پیشنهاد شیک برای یک دورهمی نسبتا پر جمعیت است.

منوی جذاب در رنسانس

یک کافه رستوران هر چقدر هم که شیک و جذاب باشد اما منویی خوشمزه نداشته باشد و نتواند درصد بالایی از مشتریانش را از خود راضی نگه دارد و به ذائقه‌ها و سلیقه‌های مختلف احترام نگذارد قطعا اتفاقات ناخوشایندی در انتظارش خواهد بود. منوی رنسانس چه در بخش نوشدینی‌ها و چه در بخش خوراکی‌ها، آیتم‌ها و پشنهاداتی دارد که تنها در نام خلاصه نمی‌شوند و باید بیشتر با آن‌ها آشنا شد.

صبحانه در عصر رنسانس

شاید هیچ چیزی غیر از یک صبحانه خوشمزه و کامل نتواند روزی پر انرژی و خوب را تضمین کند آن هم در تعطیلات و آخر هفته که با خوابی طولانی ممکن است نصف روزتان را از دست بدهید. رنسانس منوی مخصوص صبحانه‌ای دارد که فقط در پنجشنه‌ها، جمعه‌ها و روزهای تعطیل ارائه می شود. شاید خاص‌ترین انتخابی که از منوی صبحانه می‌توان داشت پیتزای صبحانه است، یک پیتزا با خمیر لطیف و ترد و با تاپینگ‌های خوش رنگ و نیمروی تخم بلدرچینی که سرشار از ویتامین بوده و به پیتزای صبحانه ظاهری جذاب‌تر داده است. املت مخصوص رنسانس، صبحانه انگلیسی و آلمانی، املت ایرانی با پیاز کاراملی و … دیگر پیشنهادات خوشمزه‌ای هستند که تضمین کننده یک روز خوب برای شما خواهند بود. پیشنهادات صبحانه‌ای رونسانس به همین جا ختم نمی‌شوند و شما چای همراه صبحانه را هم میهمان رنسانس هستید و در سفارش سایر نوشیدنی‌های گرم و آبمیوه طبیعی از ۴۰% تخفیف برخوردار هستید.

ایتالیا ایتالیا

از صبحانه رنسانس گفتیم نوبت می‌رسد به منوی غذایی و نوشیدنی‌ها. رنسانس رستورانی با سبک ایتالیایی بوده که به درخواست مشتریان تعدادی آیتم‌های جذاب غیر ایتالیایی هم به منو اضافه کرده است. نکته‌ای که سعی شده در تمام آیتم‌های منوی غذایی اینجا رعایت شود استفاده از مواد اولیه تازه و استفاده از کمترین میزان روغن و افزودنی است. در بخش پیش غذا چشمتان به چند نوع بروسکتا می‌خورد که از خوش مزه‌ترین پیش غذاهای ایتالیایی است. بروسکتای سرخ، بادنجان و …. . اگر اهل پاستا هستید یا هوس یک پاستای خوشمزه و لذیذ را کرده‌اید پاستای آلفردوی رنسانس را از دست ندهید. از رستورانی که سبک ایتالیایی دارد انتظار می‌رود که پیتزای خاص و خوشمزه‌ای داشته باشد. پیتزا مخصوص و پیتزای رنسانس که با سس پستو روسو طبخ می‌شوند و از طعم‌های جدید و پر طرفدار رنسانس است که با یک بار امتحان حتما مشتری همیشگی‌اش می‌شوید.

همبرگرهای رنسانس و استیک‌های خاص و نرم و خوشمزه رنسانس از ویژه‌ترین استیک‌هایی است که در تهران می‌توانید تجربه کنید. همه غذاهای رنسانس از میکس گریل گرفته تا خوراک مخصوص همگی با جزئیات بسیار و سس‌های خوشمزه و اختصاصی رنسانس تهیه می‌شود. اگر گیاهخوار هستید و به رنسانس می‌روید پیشنهاد ما به شما بشقاب سبزیجات است که ترکیبی است از سبزیجات خوشمزه و خوش رنگ بلانچ شده.

رنسانس منوی کاملی هم از انواع نوشیدنی سرد و گرم دارد. از انواع نوشیدنی ها بر پایه اسپرسو تا آبمیوه‌های طبیعی، شیک و اسموتی. یک دمنوش آرامش بخش با یک تکه شیرینی خوشمزه رنسانس یک پایان خوب است برای یک روز شلوغ کاری.

غذای روز با سه سبک مختلف

رنسانس منوی نانوشته‌ای دارد که بسیار خاص، خوشمزه و پرطرفدار است و اگر شما هم علاقمند به امتحان این منوی پر طرفدار هستید باید بدانید در چه روزهایی چه غذاهایی سرو می‌شود. دو روز ابتدای هفته به ماکیان اختصاص دارد، اسکالوپ مرغ و اسفناج و مرغ ناپولیتن با طعمی لذیذ یک غذای جذاب و سالم است. برای دو روز دوم هفته شما می‌توانید انتخابی دریایی داشته باشید، اگر غذای دریای دوست دارید سلمون دودی از پیشنهاداتی است که نباید آن را رد کنید. سه روز انتهای هفته هم اختصاص دارد به گوشت قرمز، استیک پورتهاس، ریب آی استیک و دیگر استیک‌های با سبزیجات گریل و یک دنیا طعم و مزه جذاب و لذیذ.

به عصر رنسانس خوش آمدید

رنسانس یک کافه رستوران کامل است. هم فضای باز دارد و هم سالن با اتاق VIP، منوی غذایی و نوشیدنی کامل، پشنهادات ویژه و غذای روز جذاب با اتمسفری گرم و آرامش بخش که یک پیشنهاد جذاب هم برای جوانانی است که دورهمی دوستانه دارند، هم مناسب خانواده هایی است که به دنبال فضای شیک و دلچسب با منوی غذایی خوب می‌گردند و هم برای افرادی به دنبال محیطی نسبتا خصوصی برای قرارهای کاریشان هستند. پیشنهاد ما این است که سری به رنسانس بزنید و حتما با اپلیکیشن فیدیلیو در آن چک این کنید و نوشیدنی را میهمان ما و رنسانس باشید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات رنسانس اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.