خانه / ورود غیر حرفه‌ای‌ها ممنوع / فروشگاه اینترنتی KitLine خریدی بهتر ابزاری بهتر آشپزخانه‌ای بهتر
شاخص

فروشگاه اینترنتی KitLine خریدی بهتر ابزاری بهتر آشپزخانه‌ای بهتر

بدون شک قلب هر کسب و کار غذایی از کافه گرفته تا رستوران جایی نیست جز آشپزخانه است. حال این آشپزخانه بدون ابزار و تجهیزات و بطور کلی ملزومات آشپزی هیچ کارایی نخواهد داشت. آشپزی به قدری گسترش پیدا کرده که بدون ابزار مناسب تقریبا نمی‌توان غذای خوبی را تهیه و طبخ کرد. برای همین از مهمترین نکات در راه اندازی یک رستوران طراحی آشپزخانه و تجهیز آن با بهترین و بهینه ترین ابزار ممکن است. تجهیزات مورد نیاز یک آشپزخانه کارآمد شاید به ۷۰ ۸۰ قلم برسد که هر کدام از این اقلام مارک ها مدل ها و انواع مختلفی دارند. یک سوال پیش می‌آید که در این شلوغی، اوضاع نابسامان قیمت‌ها، هزینه‌های حمل و نقل، عدم آگاهی از محصولات با امکانات جدید و … بهترین و بصرفه‌ترین راه برای خرید این محصولات چیست؟ با مجله فیدیلیو همراه باشید تا باهم به بررسی سایت فروش محصولات آشپزخانه حرفه‌ای KitLine بپردازیم و امکانات آن را بررسی کنیم.

از Habtoor تا Kitchen Tech و Kitline

همیشه و در هر پروژه ساخت و راه اندازی یکی از سخت‌ترین و زمان برترین کارها، تهیه اقلام جزئی است تا کلیات کار. در تجهیز آشپزخانه و به ویژه آشپزخانه‌های صنعتی و حرفه‌ای تهیه اقلام بزرگی مثل فر، گریل، سرخ کن و … راحت تر از تهیه ابزار خرد از چاقو گرفته تا تاپینگ و بن ماری است. سایت خرید اینترنتی ملزومات کوچک آشپزخانه KitLine عضو جدیدی از خانواده Kitchen tech و Habtoor است که در آن به راحتی می‌توان آشپزخانه یک رستوران را بصورت حرفه‌ای تجهیز و تکمیل کرد.

خرید از kitline راحت،ساده،حرفه‌ای

امروزه روز مزایای خرید اینترنتی و استقبال گسترده مشتریان باعث شده که اکثر فروشگاه‌ها اقدام به راه اندازی درگاه‌های فروش اینترنتی کنند. مزایای خرید از سایت فروش محصولاتی مانند KitLine:

  • امکان مشاهده، ثبت و خرید محصول در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته
  • مقایسه و بررسی محصولات و امکان درخواست مشاوره در انتخاب محصول
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
  • امکان بازگشت محصول
  • پرداخت آسان و ایمن

موارد بالا تنها بخشی از امکانات یک سایت برای فروش محصولات مختلف است. ولی همه آن‌هایی که برای آشپزخانه آن هم آشپزخانه صنعتی خرید کرده اند می دانند که انتخاب اقلام بسیار زیاد برای تجهیز یک آشپزخانه چه کار زمان گیر و انرژی بری است. برای همین است که سایت KitLine یکی از اتفاق‌های خوب در زمینه فروش محصولات آشپزخانه به حساب می‌آید که بسیاری از مشکلات بر سر راه انتخاب و خرید این دست محصولات را آسان کرده است. بطور کلی محصولات مورد نیاز این صنف را می‌توان به ۸ بخش کلی تقسیم کرد.

۱- محصولات پشت کانتر و سرو سالن

“حرفه‌ای پذیرایی کنید”. یک غذا پس از آماده سازی و طبخ باید سرو شود و یک بشقاب و ظرف سرو مناسب می‌تواند به کار و رستوران شما جلوه دیگری بدهد. از ظروف چینی و شیک برای رستوران‌های رسمی و Fine Dining گرفته تا ظروف نشکن ملامینی با طراحی جدید و جذاب تنها بخشی از محصولات ارائه شده در این قسمت از سایت KitLine هستند. از دغدغه‌های رستوران داران انتخاب و تهیه ظروفی است که علاوه برای قیمت مناسب و ظاهری زیبا برای مدت حداقل یک سال بتوانند کسری آن‌ها را از فروشگاه تامین کننده این محصول خریداری کنند، در کیت لاین دیگر از این لحاظ نگرانی نخواهید داشت.

۲- ابزار آشپزخانه

ابزار لازم جهت تهیه یک وعده غذای خوشمزه، از تایپینگ تا چاقو، مسقل، سرتاس و … تا تابه و قابلمه همگی جزو مواردی هستند که نمی‌توان از هیچکدامشان به سادگی گذشت. البته که ابزار حرفه‌ای قیمت نسبتا بالایی دارد اما خروجی حرفه‌ای تر و ماندگاری بیشتری نسبت به تجهیزات ارزان و متفرقه دارد و به نوعی خرید ابزار حرفه‌ای سرمایه گذاری تا هزینه است.

۳- ابزار پخت برگر و استیک

اگر می‌خواهید یک برگر خوب و حرفه‌ای به مشتریانتان بدهید لازم است تجهیزات تکمیل گریل را داشته باشید. از کاردک و درپوش پخت برگر و استیک گرفته تا غلتک کره برای نان برگری که می‌توانید از کیت لاین خرید کنید تجهیزاتی هستند که قطعا به پخت حرفه‌ای محصولات شما کمک می‌کنند.

۴-ابزار پخت پیتزا

قالب پیتزا، وردنه، پارو، انبر و پیتزا بر تجهیزاتی هستند که بدون آنها نباید به فکر راه اندازی بخش پیتزا در رستورانتان باشید.

۵-ابزار پخت مرغ کنتاکی

کنتاکی و سوخاری بدون هنی  پنی و سینی و سبدهای مخصوص آن هرگز هرگز! سری کاملی از محصولات این سبک را با امکان مقایسه و تنوع خوب اقلام می‌توانید از این قسمت مشاهده و خریداری کنید.

۶-ابزار کافه و باریستا

ابزار کافه و باریستایی دنیای گسترده و بسیار حرفه‌ای دارند. از پیچر (پارچ)‌های شیر، انواع تمپر، فرنچ پرس و قلم لاته آرت و ابزار های جذاب باریستایی را می‌توانید در این بخش از Kitline به راحتی خریداری کنید.

۷-ابزار حمل و دلیوری

یکی از بخش‌هایی که می‌توان برای بالا بردن فروش کسب و کار غذایی انجام داد، اضافه کردن بخش فروش غیر حضوری و دلیوری است این کار مستلزم تجهیزات حمل و انتقالی است که بتوان غذا را گرم به دست مصرف کننده رساند.

۸-ابزار شست و شو نظافت

آخرین و یکی از مهمترین مراحل در هر رستورانی نظافت پایانی و تمیز نگه داشتن تجهیزات تا جای ممکن است. این کار علاوه برای بالا بردن عمر مفید تجهیزات باعث بالا رفتن کیفیت خدمات، بهداشت و زیبایی آشپزخانه می‌شود.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.