خانه / پیشنهاد سردبیر / فیدیلیو یک اپلیکیشن خوشمزه

فیدیلیو یک اپلیکیشن خوشمزه

تا حالا شده تصمیم بگیری بری رستوران اما ندونی کدوم رستوران؟ شده بخوایی یه جشن کوچولو با دوستات تو یه کافه داشته باشی اما تو انتخاب کافه مردد باشی؟‌ یا اینکه تا حالا چند بار تو گوگل و هزار جور اَپ خارجی و داخلی دنبال مِنو یا تلفن و آدرس دقیق رستوران مورد نظرت گشتی و پیداش نکردی؟‌ اپلیکیشن فیدیلیو تمام نیازهای شکم‌گردی شما رو حل می‌کنه.

فیدیلیو چطوری کار می‌کنه؟‌

فیدیلیو نزدیک‌ترین رستوران،‌ کافه یا قنادی رو به شما معرفی می‌کنه که می‌تونید به راحتی منو و قیمت به‌روز شده تک‌تک آیتم‌های اون رو ببینیند.

عکس محیط داخلی و بیرونی رستوران یا کافه‌ای که دنبالش هستید را به همراه‌ نظرات کاربران و حتی گاهی فیلم همان مکان را ببینید تا بتونید راحت‌تر قضاوت و مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اپلیکیشن و سایت فیدیلیو به شما امکان می‌ده تا در صورت عضویت در آن،‌ نقد و بررسی خودتون از رستوران‌ها و کافه‌هایی که از خدماتشان استفاده کردید را با دوستان و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

یادم رفته بود بهتون بگم. شما در فیدیلیو می‌توایند با سایر کاربران سایت دوست شوید و از نقدها و نظرات‌ آن‌ها روی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مختلف مطلع شوید. می‌توانید همراه نظرات آن‌ها باشید یا با آن‌ها مخالفت کنید.

می‌تونید با محبوب‌ترین غذاها و یا نوشیدنی‌ها در رستوران و کافه‌های مختلف که کاربرها انتخابشان کردند آشنا بشین. حتی می‌تونید از لیست‌ محبوب‌ترین‌هایی که دیگران درست کرده و به اشتراک گذاشته‌اند استفاده کنید و یا اینکه اصلا خودتان یک لیست از بهترین جاهایی که تا به امروز رفته‌اید بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته می‌توانید از بین انبوهی از پیشنهادات فیدیلیو‌ها هم در لیست‌های مختلفی که برای شما تهیه کرده است استفاده کنید.

بعد از انتخاب مکان مورد نظرتان می‌تونید آدرس و موقعیت جغرافیایی، منو و یا حتی اطلاعاتی مانند ساعت کار، تعداد صندلی، تلفن و امکانات جانبیش رو با دوستان‌تان به اشتراک بزارید تا اون‌ها راحت‌تر مکان مورد نظر را پیدا کنند.

حتی با عضویت در فیدیلیوکلاب که یکی از خدمات جانبی این نرم‌افزار است، می‌تونید از تخفیف‌هایی که رستوران‌های خاص و معتبر سطح شهر برای کاربران فیدیلیو کلاب در نظر گرفتند مطلع شوید و از این تخفیف‌های دائمی در تمام طول سال استفاده کنید.

چک‌این کنید و جایزه بگیرید

هماطور که گفتیم در اپ چدید فیدیلیو امکانات بیشتری نسبت به قبل برای کاربران فراهم شده. علاوه بر امکان ساختن لیست‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها فیدیلیو این بار امکان چک‌این کردن را برای کربران خود فراهم کرده. به این ترتیب شما می‌توایند در هر رستوران و کافه‌ای چک‌این کنید و با توجه به به آن مکان از امتیازاتی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

ممکن است در ازای چک‌این در این مکان‌ها به شما یک هدیه رایگان مانند نوشیدنی یا سالاد داده شود و ممکن هم هست که به جای این موارد به شما سکه‌های مجازی تعلق بگیرد. بعدها و با جمع کردن این سکه‌ها می‌توانید از فروشگاه فیدیلیو خرید کنید.

دوستی خیلی از کاربران با فیدیلیو به زمان‌های دور برمی‌گرده. به‌همون روزهایی که فقط برنامه‌های جاوا روی گوشی‌ها قابل اجرا بود. فیدیلیو اولین و تخصصی‌ترین وب‌سایت و برنامه کاربردی تلفن همراه در حوزه غذا، رستوران و کافه گردی در کشور است که فعالیتش را از سال ۸۶ شروع کرده.

راستی نسخه اول و دوم نرم‌افزار فیدیلیو در دو دوره پیاپی جشنواره نرم‌افزار موبایل ایران در سال‌های ۹۲ و ۹۳ برنده تندیس بهترین نرم افزار موبایل در بخش سبک زندگی بوده.

برای دانلود اپ جدید فیدیلیو اینجا کلیک کنید