خانه / اخبار / انبار رستوران مسلم آتش گرفت+فیلم
مسلم آتش

انبار رستوران مسلم آتش گرفت+فیلم

رستوران مسلم یکی از رستوران‌های معروف بازار تهران دقایقی پیش دچار حریق شد. این حریق که گویا در انبار طبقه دوم این رستوران رخ داده است باعث شده تا دود غلیظی در میدان ۱۵ خرداد به هوا خواسته است. بر اساس گفته‌های کاربران فیدیلیو مردم برای تماشای صحنه آتش سوزی رستوران مسلم جمع شده‌اند و راه را برای ورود ماشین‌های آتش نشانی مسدود کرده‌اند.

[aparat id=”j0Wfa”]

شروع آتش از انبار مسلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه حریق در انبار رستورانی در بازار تهران رخ داده است گفت: در حال حاضر آتش مهار شده است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آتش سوزی رستوران مسلم گفت: در طبقه دوم این رستوران بخشی به مساحت حدود ۴۰ متر به عنوان انبار استفاده می‌شد که سقف آن دچار آتش‌سوزی شد و به همین دلیل دودی از این ساختمان به چشم می خورد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: ‌وسعت آتش‌سوزی چندان زیاد نبود و در حال حاضر آتش خاموش شده و عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری هستند و خوشبختانه مورد مصدومی نداشته است.

جدال آتش نشانان با آتش در پشت بام رستوران

اما بر اساس این گزارش پایگاه خبری رسمی ۱۲۵ در انتشار این خبر آورده است که آتش سوزی پشت بام یک رستوران در بازار تهران با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۵:۰۲ امروز به خیابان ۱۵ خرداد، ابتدای بازار تهران رهسپار شدند.

اسماعیل انصاری افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، در این باره گفت: در قسمت پشت بام یک رستوران، یک انبار به مساحت ۴۰ مترمربع مملو از ظروف آشپزخانه و وسایل پخت و پز، دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی به داخل محوطه رستوران سرایت کرده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، با استفاده از لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران رستوران آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

درباره ادمین