خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / آشنایی با فست فود محبوب خاندان سلطنتی
فست فود محبوب پرنس ویلیام

آشنایی با فست فود محبوب خاندان سلطنتی

فست فود محبوب پرنس ویلیام ولیعهد انگلستان یک فست فود زنجیره‌ای مشهور به نام ناندوز است که مرغ‌های تند بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند. مرغ یکی از غذاهای محبوب پرنس ویلیام ولیعهد انگلستان است که نه تنها در قصر بلکه در رستوران نیز انتخاب اول او به شمار می‌رود. ویلیام که به تازگی صاحب فرزند سوم خود شده است اعتراف می‌کند پس از معرفی رستوران ناندوز توسط یکی از محافظانش به یکی از طرفداران پر و پا قرص آن تبدیل شده است.

در ادامه این مطلب در بخش دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با فست فود محبوب پرنس ویلیام بیشتر آشنا شوید.

ناندوز - فست فود محبوب پرنس ویلیام

ناندوز فست فود محبوب پرنس ویلیام

ناندوز یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای معروف به سبک موزامبیکی- پرتغالی است.  این فست فود زنجیره‌ای که در نقاط مختلف جهان از جمله ایلینوی، ویرجینیا، مری‌لند و واشنگتن شعبه‌های خود را گسترده است به مرغ‌های خوشمزه خود (Peri-Peri) معروف است. این مرغ‌ها در ابتدا با نوعی فلفل تند آفریقایی (African Bird’s Eye) طعم‌دار و سپس طبخ می‌شوند. ویلیام ۳۵ ساله در ملاقاتی که با رابرت بروزین مالک رستوران‌های زنجیره‌ای ناندوز داشت به او اظهار کرد که به تازگی از طرفداران پر و پا قرص مرغ‌های تند این رستوران شده است. او با اشاره به افسر پلیس محافظ خود ادامه داد:

این مردی که می‌بینید یکی از وفادارترین هواداران شما است که ناندوز را به من معرفی کرده است.

اگرچه بر خلاف انتظار، بروزن چندان از  شنیدن این سخنان که پرنس ویلیام از طرفداران غذاهای ناندوز به شمار می‌رود تعجب نکرد. او در این خصوص اظهار کرد که از شنیدن این خبر اصلا تعجب نکرده است. او همچنین افزود یکی از نقاط مثبت پرنس هری و پرنس ویلیام بیرون رفتن از قصر و صرف وقت میان مردمان عادی است. او همچنین گفت باعث افتخار من است که آن‌ها از غذاهای ناندو لذت می‌برند. بروزن همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص رمز موفقیت رستوران ناندو و جذب افراد مشهوری از جمله اپرا، جی. زد، دیوید بکهام، ریحانا و … گفت:

این مردم هستند که شهرت ما و محصولات ما را به وجود می‌آورند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.