خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / سیب زمینی سرخ شده مجانی به شرط ها و شروط ها
سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی سرخ شده مجانی به شرط ها و شروط ها

سیب زمینی سرخ شده مجانی هدیه آخر هفته رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد به طرفداران این برند مشهور است. این رستوران‌های زنجیره‌ای معروف با این پیشنهاد ویژه آخر هفته هوادارانشان را شگفت‌زده کرده‌اند. در ادامه این مطلب از بخش دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو ما را همراهی کنید نا با شرایط پیشنهاد خوشمزه آخر هفته در مک‌دونالد بیشتر آشنا شوید.

سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی سرخ شده مجانی

مک دونالد آخر هفته را با سیب زمینی سرخ شده مجانی برای طرفدارانش جشن گرفته است. اما نکته این جا است که طرفداران این برند مشهور برای برخورداری از این پیشنهاد خوشمزه و صرف سیب‌زمینی‌های مجانی وادار به انجام برخی عملیات اجباری هستند. به علاوه هواداران مک دونالد برای استفاده از این پیشنهاد نمی‌توانند فقط با ظاهر شدن در رستوران و استفاده از مک دابل به استفاده از سیب زمینی مجانی پافشاری کنند. در واقع سیب زمینی سرخ شده مجانی به شرط ها و شروط ها در اختیار هواداران مک دونالد قرار خواهد گرفت

برای استفاده از پیشنهاد آخر هفته مک دونالد، طرفداران این برند باید از برنامه آی. او. اس مک دونالد که بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند استفاده کرده و توسط سیستم پرداخت اپل قبض خود را پرداخت کنند. به علاوه این پیشنهاد ویژه مک دونالد تنها در روزهای ۲۰ آپریل و جمعه بعد آن یعنی ۲۷ آپریل و برای قبض‌های بالای یک دلار معتبر است. هر یک از هواداران مک دونالد نیز فقط می توانند یک بار در روز از این پیشنهاد استفاده کنند.

پیشنهادهای شگفت انگیز مک دونالد

اگرچه مک‌دونالد استفاده از این پیشنهاد ویژه را منوط بر عملیاتی چند برای هواداران خود کرده است اما با این وجود بسیاری از طرفداران مک دونالد هم اکنون در حال استفاده از این پیشنهاد ویژه هستند. طبق آخرین اخباری که از خبرگزاری‌های معتبر دریافت شده است طرفداران مک دونالد از میان ۱۳ رستوران زنجیره‌ای معروف یکی از بالاترین رکوردها را در خرید توسط نرم‌افزار موبایل دارند.

همچنین این پیشنهاد مک دونالد در پی تغییراتی چند در منوی غذایی این برند ایجاد شده است. مک دونالد چند ماه پیش اعلام کرده است که تغییراتی از جمله افزودن بیف تازه در منوی خود به وجود آورده است. همچنین این کمپانی در ماه فوریه گذشته اظهار کرده که چیزبرگر و شیرکاکائو را از جعبه های شادی مخصوص کودکان حذف کرده است تا وعده های غذایی کودکان را به کم تر از ۶۰۰ کالری برساند. با این تفاسیر گویا باید منتظر خبرهای شگفت‌انگیز بسیار بیشتری از این برند مشهور در طول چند ماه آینده باشیم.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.