خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / لذت آشپزی با ست لوازم آشپزخانه میکی‌ماوس
ست لوازم آشپزخانه

لذت آشپزی با ست لوازم آشپزخانه میکی‌ماوس

ست لوازم آشپزخانه دیزنی از پیش‌بند گرفته تا ظرف و ظروف مورد علاقه شما را در بر می‌گیرد. کمپانی دیزنی در تازه‌ترین اقدام خود ست لوازم آشپزخانه دیزنی را برای فروش در اختیار هواداران خود قرار داده است. این کلکسیون جدید که در ۲۳ آپریل برابر با سوم اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های سراسر جهان در اختیار هواداران این برند قرار خواهد گرفت، از هم‌اکنون به صورت آنلاین نیز در دسترس مشتریان قرار دارد. در دنیای غذا و نوشیدنی از مجله فیدیلیو با ما همراه باشید تا با این ست لوازم آشپزخانه دیزنی بیشتر آشنا شوید.

ست لوازم آشپزخانه

ست ظروف اندازه‌گیری میکی ماوس

بدون تردید پیمانه زدن شکر و آرد با این پیمانه‌های با مزه که با میمیک‌های مختلف میکی ماوس تزئین شده‌اند یکی از هیجان انگیزترین کارهای دنیاست. این ۴ پیمانه بامزه با قیمت ۹٫۹۵ دلار در فروشگاه آنلاین دیزنی در اختیار مشتریان این برند قرار دارند.

ست لوازم آشپزخانه

ظروف دردار مینی ماوس

با این ظروف دردار با تم مینی ماوس بسته بندی و آماده کردن غذای کودکان یکی از سرگرم کننده‌ترین کارهای دنیا می‌شود. اگرچه احتمالا صرف غذا در این ظروف صورتی رنگ برای بزرگسالان هم جالب خواهد بود. ظروف دردار مینی ماوس با قیمت ۱۸٫۹۵ دلار در وبسایت دیزنی در اختیار دوست‌داران این برند قرار دارند.

ست لوازم آشپزخانه

ست کاسه و قاشق میکی ماوس

این ست کاسه و قاشق میکی ماوس یکی دیگر از جذاب‌ترین کارهای این برند است. البته ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید و مشکی هم در جلوه بخشیدن به این ظروف بی‌تاثیر نیستند. این ست زیبا آن قدر جذاب است که احتمالا هیچ‌کس تمایل به پنهان سازی آن در کابینت ندارد. شاید هم به عنوان زینت بخشی به آشپزخانه در روی کانترها قرار داده شود. به هر حال ست قاشق و کاسه میکی ماوس هم اکنون به قیمت ۲۴٫۹۵ دلار در وبسایت دیزنی قابل تهیه است.

ست لوازم آشپزخانه

ست قالب غذای میکی ماوس

با این قالب‌های میکی ماوسی تزئین غذاها به اشکال مختلف میکی‌ماوس میسر می‌شود. این قالب‌های جادویی تمامی غذاها از برنج گرفته تا پاستا و ساندویچ را به شکل میکی‌ماوس تزئین می‌کنند. هواداران این قالب‌ها می‌توانند آن‌ها را به قیمت ۱۲٫۹۵ دلار از وبسایت دیزنی تهیه کنند.

دستکش فر مینی‌ماوس

هر چیزی با پاپیون نشانه مینی‌ماوس می‌تواند آشپزخانه را رنگ و بویی تازه ببخشد. لازم نیست این دستکش‌های فر را در کمد مخفی کنید. طراحی جالب این دستکش‌ها آن‌ها را به قدری متمایز جلوه می‌دهد که می‌توانید در گوشه‌ای از آشپزخانه آویزان کنید. دستکش‌های فر مینی‌ماوس هم‌اکنون به قیمت ۱۲٫۹۹ دلار در وبسایت دیزنی در اختیار طرفداران این برند قرار دارند.

ست لوازم آشپزخانه

پیش‌بند و کلاه سرآشپز مینی ماوس

با این ست پیش‌بند و کلاه آشپزی به کودکان قدرت مانور بیشتری در آشپزخانه داده می‌شود و رویاهای دیزنی آن‌ها را به دنیای واقعی منتقل می‌کند. این ست آشپزی کودکان هم‌اکنون به قیمت ۱۹٫۹۵ دلار در وبسایت دیزنی به فروش می‌رسد.

ست لوازم آشپزخانه

ست قاشق پیمانه میکی‌ماوس

دستکش‌های جادویی میکی‌ماوس در قالب این قاشق‌های پیمانه، آماده اندازه‌گیری مواد غذایی مختلف برای طرفداران دیزنی هستند. هواداران میکی‌ماوس با مراجعه به وبسایت دیزنی و فقط با قیمت ۹٫۹۵ دلار می‌توانند صاحب این ست قاشق‌های پیمانه شوند.

ست لوازم آشپزخانه

ست پیش بند و دستکش‌های فر میکی‌ماوس

با این ست میکی‌ماوس در دنیای واقعی به یکی از شخصیت‌های جذاب دیزنی تبدیل شوید. ست پیش‌بند و دستکش‌های فر میکی‌ماوس هم اکنون به قیمت ۲۹٫۹۵ دلار در اختیار طرفداران این برند مشهور قرار دارد.

ست لوازم آشپزخانه

ست همزن میکی‌ماوس

با این ست همزن، مخلوط کردن مواد مختلف دیگر خسته کننده نخواهد بود. با همزن‌های میکی‌ماوس در حالی که در رویاهای دیزنی خود غرق شده‌اید بهترین و خوشمزه‌ترین کیک‌ها را تهیه کنید. ست همزن میکی‌ماوس به قیمت ۱۲٫۹۵ دلار در اختیار طرفداران این برند قرار داده شده است.

ست لوازم آشپزخانه

ست غذاخوری کودکان

اگر شما هم برای غذادادن به کودکانتان دچار مشکل هستید نگران نباشید. این ست غذاخوری دیزنی حتی سبزیجات را هم به خورد کودکان می‌دهد. با این ست جادویی احساس خوشایند شخصیت‌های دیزنی را به کودکانتان القا می‌کنید و در یک چشم به هم زدن آن‌ها را به صرف غذاهای سالم تشویق خواهید کرد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.