خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / کیک جشن تولد بیانسه ملکه موسیقی
جشن تولد بیانسه

کیک جشن تولد بیانسه ملکه موسیقی

جشن تولد یکی از رویدادهای فراموش نشدنی در زندگی افراد است. اما بی‌شک هیچ جشن تولدی بدون یک کیک خوشمزه کامل نمی‌شود. اغلب افراد سعی می‌کنند کیک تولد خود و یا عزیزانشان را متناسب با شخصیت و سلایق آن‌ها انتخاب کنند و این دقیقا همان کاری بود که جی. زد برای همسرش بیانسه انجام داد. چندی پیش بیانسه با جشن تولد و کیک با شکوهی که توسط همسرش تدارک دیده شده بود غافل‌گیر شد. به گفته خبرگزاری‌های معروف این کیک باشکوه توسط گروه cake for baker shop تهیه شده بود.

طبق گفته فیلی مگ مالک این قنادی ، آن‌ها چندی پیش سفارشی عجیب دریافت کرده بودند. در این درخواست مرموز تقاضای یک کیک بلند سیاه و زرد و به سبک سیلیکایی شده بود. پس از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدند که این درخواست از جانب گروه اجرایی بیانسه خواننده معروف بوده است. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

جشن تولد بیانسه در قنادی هم طرفداران خود را دارد

فیسچر سرآشپز قنادی در این رابطه به خبرگزاری‌ها گفته است: این سفارش برای من واقعا هیجان‌انگیز بود. زیرا همه می‌دانند که من عاشق بیانسه هستم و تقریبا تمام هفته گذشته را با صحبت در خصوص بیانسه سپری کردم. این کیک سه طبقه با روکش سیاه پوشیده شده بود و با خامه زرد و سفید تزیین شده بود. طعم اصلی و غالب کیک عسل و استخودوس بود. در پی برنده شدن این خواننده مشهور در مراسم جوایز گرمی، تیم حرفه‌ای قنادی برآن شدند تاجی شبیه به پوششی که بیانسه در این مراسم بر سر داشت نیز بر روی کیک قرار دهند.

کیک جشن تولد بیانسه

علاوه بر آن قنادها به سبب علاقه وافری که بیانسه به زنبور عسل دارد، شیرینی‌های کوچکی به شکل تاج و کندوی عسل نیز درست کرده بودند که در کنار کیک سرو شد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد گروه اجرایی بیانسه تمام تصمیمات مربوز به تهیه کیک را به قنادی واگذار کرده و دست آن‌ها را در خلاقیت باز گذاشته‌ بودند. فیسچر هم‌چنین اضافه می‌کند: ما می‌خواستیم این کیک بسیار زیبا و کلاسیک به نظر برسد. اگرچه فیسچر در خصوص این که هزینه مواد مصرف شده در کیک چه مقدار بوده است چیزی نگفته اما در کل گویا این کیک هزینه زیادی در بر داشته است.

با وجودی که فیسچر در حین تحویل کیک نتوانست ملکه موسیقی را به شخصه ببیند و از نزدیک تولدش را تبریک بگوید اما استایل و زحماتی که برای تهیه این کیک شده بود خود گویای همه چیز بوده است. احتمالا بهترین هدیه تولدی که بیانسه در این روز به خصوص گرفته بود همین کیک است.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.