خانه / اخبار / کیک‌ تولد ستارگان معروف دنیا چه شکلی است؟‌
کیک تولد افراد مشهور

کیک‌ تولد ستارگان معروف دنیا چه شکلی است؟‌

کیک تولد این روزها به یکی از فاکتورهای اصلی رقابت میان قنادی‌های مختلف تبدیل شده است. کیک‌های تولد امروزه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تهیه و عرضه می‌شوند.

در این میان کیک‌های سفارشی نیز جایگاه خاص خود را دارند. هستند افرادی که همیشه سعی می‌کنند برای خوشحال کردن شخصی که تولدش است کیک این مراسم را هماهنگ با علایق و سلیقه‌های شخصی او پیدا کنند.

در این میان سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بی شک همه شما کنجکاوید که بدانید کیک تولد این افراد مشهور چه شکل و چه رنگی است. در این مطلب مجله فیدیلیو سعی کردیم ۱۰ تا از کیک‌های بامزه این سلبریتی‌ها را برای شما گلچین کنیم که امیدوارم شما هم لذت ببرید.

کیک تولد آنجلیناجولی

کیک تولد آنجلینا جولی

1 آنجلینا جولی ستاره مشهور هالیوود که در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به بازدید از مینلند چین و به دنبال آن به بازدید از شخصیت maleficent فانتزی دیزنی در شانگهای رفته بود، با کیک تولد جالب توجه خود شگفت زده شد.
او که برای برگزاری یک نشست مطبوعاتی در رابطه با ضدیت اهداف خود با ساختمان‌های مرکزی برخی از شهرهای چین مانند شانگهای به آن جا سفر کرده بود با کیک تولد maleficent خود که عبارت تولدت مبارک به زبان چینی روی آن به چشم می خورد شگفت زده شد.

 

کیک تولد جنیفر لوپز

کیک تولد جنیفر لوپز

2 جنیفر لوپز خواننده و هنرپیشه معروف جشن تولد ۴۳ سالگی خود را با این کیک نقره‌ای ۶ طبقه برگزار کرد. این کیک که از قد خودش هم بلندتر بود مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته بود. جنیفر این  جشن را با همراهی نامزدش رودریگوز در میامی‌ برگزار کرد. براساس اخبار منتشر شده این جشن تولد تمام شب ادامه داشته است.

 

کیک تولد پنلوپه دیسیک
‌‌‌‌‌پنلوپه دیسیک

3 کورتنی کارداشیان چندی پیش جشن تولد ۵ سالگی تنها دخترش پنلوپه را با تم بالرین برگزار کرد. این ستاره ریالیتی برای نشان دادن این جشن تولد از پست‌های اسنپ چت استفاده کرد. او عکس‌هایی از کاپ کیک‌های خانگی این جشن تولد را در حالی که عبارت تولدت مبارک پنلوپه به چشم می‌خورد در اسنپ چت ارسال کرد.

 کیک تولد کارداشیان

جشن تولد مشترک دختران کارداشیان‌ها

4 کیم کارداشیان و خواهرش کورتنی کارداشیان چندی پیش برای دختران خود پنلوچه و نورت جشن تولد مشترکی در لس آنجلس گرفتند. البته این جشن تولد جدا از جشنی بود که کورتنی برای پنلوپه گرفت.

این دختر خاله‌های با مزه که یکی ۴ ساله و دیگری ۵ ساله می‌شدند هر کدام کیک مخصوص سه طبقه خود را داشتند. البته هر دو کیک کاملا همسان بودند. در این جشن از تمامی مهمانان درخواست شده بود که لباس‌هایی با تم هاوایی بپوشند.

 

زوکربرگ
کیک تولد مارک زاکربرگ

5 زاکربرگ در پستی که به مناسبت تولد۳۳ سالگی خود منتشر کرد نوشت: تیم کارکنان من برایم یک کیک با شکل گوشت درست کرده‌اند. این حرکت باعث خندیدن من شد و خوشحالم از این بابت که یک سال دیگر را در کنار همگی شما به پایان رساندم.

 

کلونی
کیک تولد جورج کلونی و راند گربر

6 این دوستان صمیمی جشن تولد‌های پاییزه خود را با کیکی که توسط همسر کلونی تهیه شده بود با یکدیگر برگزار کردند. طزاحی فوق العاده کیک عکسی از این دو ستاره را نشان می‌دهد در حالی که روبه روی کمپانی نوشیدنی خود که با یکدیگر شریک هستند ایستاده‌اند.

 

بروکلین بکهام
کیک تولد بروکلین بکهام

7 کیک تولد ۱۸ سالگی بروکلین بکهام پسر بزرگ ویکتوریا و دیوید بکهام پر از شمع‌های ستاره‌ای بود. دیوید بکهام در حالی که عکسی از تولد بروکلین با کیکش در اینستاگرام منتشر کرده بود نوشت: بروکلین کوچولوی من تبدیل شده به این مرد خوش تیپ و جذاب. من از این که در تمام مدت او را در کنارم می‌بینم افتخار می‌کنم. اما بیشتر از این به چیزی که قرار است در آینده بشود افتخار می‌کنم. بکهام چند وقت پیش هم فیلم و عکس‌هایی از شام و کیک تولد خودش منتشر کرده بود.

 

بون جو وی
کیک تولد جان بون جو وی

8 این ستاره معروف تولدش را بر فراز ابرها جشن گرفت. او تولد ۵۵ سالگی خود را در حالی که در جت خصوصی خود در آسمان‌ها به سر می‌برد با این آیس کیک وانیلی برگزار کرد. قبلا در  مطلبی از آشپزخانه خیریه بون جو وی داشتیم که پیشنهاد می‌کنم آن را هم بخوانید.

 

دونالد ترامپ
کیک تولد دونالد ترامپ

9 دونالد ترامپ سال گذشته جشن تولد خود را در حالی سپری می‌کرد که هنوز فقط کاندیدای رسمی‌ ریاست جمهوری بود. این سیاست مدار ۷۰ ساله جشن تولدش را با یک کیک به شکل پرچم آمریکا برگزار کرد و روی کیک عبارت ترامپ ۲۰۱۶ شماره #۴۵ به چشم می‌خورد. اگر دلتان می‌خواهد بدانید که این رئیس جمهور آمریکا در روز چه غذاهایی می‌خورد این مطلب را بخوانید.

 

بوش
کیک تولد باربارا بوش

10 جنا بوش هگر نوه باربارا بوش و جورج بوش چهل و یکمین رییس جمهور آمریکا تولد ۹۱ سالگی مادر بزرگش را جشن گرفت. او در پستی که در شبکه اجتماعی‌اش منتشر کرد نوشت: تولد ۹۱ سالگی اجباری. گویا این بانوی سابق آمریکا در ابتدا از این جشن امتناع کرده بود.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.