خانه / دسته‌بندی نشده / کیت کت جدید رابی در بازار ژاپن
کیت کت جدید رابی

کیت کت جدید رابی در بازار ژاپن

کیت کت جدید رابی هواداران ژاپنی و کره ای نستله را غافل گیر کرده است. نستله برای رونمایی از اولین شکلات رابی خود از یکی از شکلات فروشی‌های وسوسه انگیز و معروف این شهر استفاده کرده است که قدمت آن به بیش از ۸۰ سال می‌رسد. کمپانی نستله که تولیدکننده این شکلات‌های یاقوتی رابی است، تمامی‌ حق و حقوق خود را به مدت ۶ ماه در انحصار پیشرفت این محصول جدید صورتی رنگ با طعم طبیعی ترش و شیرین خود قرار داده است. شکلات‌های رابی از روز ۵ شنبه در تمامی ‌شعبه‌های کیت کت در ژاپن و کره جنوبی قرار گرفته اند. البته همزمان فروش آنلاین این محصول خوشمزه نیز آغاز شده است.

طرفداران شکلات بی شک قبل از جشن ملی روز ۱۴ فوریه این شکلات‌ها را در اختیار خواهند داشت. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید تا با کیت کت جدید رابی بیشتر آشنا شوید.

کیت کت جدید رابی

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ کمپانی معروف نستله منتشر شده است خبر از ورود شکلات‌های رابی خوشمزه این برند به هواداران کیت کت در کره و ژاپن داده شده است. نستله در این پست گفته:

اولین شکلات کیت کت رابی جهان را در ژاپن و کره ارائه دادیم. این محصول جدید از دانه‌های شکلات رابی کاملا طبیعی و با رنگ منحصر به فرد صورتی عرضه شده است.

ژاپن تا کنون شاهد فروش بسیاری از محصولات کیت کت در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف بوده است. اما آن چه که واضح است، مردم و توریست‌های ژاپن تمایل بیشتری به سمت طعم‌های خاص از جمله طعم گیاه واسابی و هوکایدو ( از گیاهان بومی‌) از خود نشان داده اند. پس از معرفی آخرین محصول کیت کت که در سپتامبر گذشته در ژاپن صورت گرفته است این نخستین بار است که محصول دیگری از نستله به بازار ژاپن وارد شده است. به گفته ساندرا مارتینز سرپرست صنعت شکلات سازی جهانی نستله، ژاپن تنها بازاری است که کیت کت را علی رغم طعم‌های مختلفی که تولید می‌کند به عنوان محصولی نمادین در کشور خود مطرح کرده است.

مارتینز همچنین می‌گوید این موضوع کشور ژاپن را به بازاری ایده آل برای معرفی محصولات و اخبار جدید نستله تبدیل کرده است. به علاوه کیت کت محصولی پرطرفدار و جدید است که در طی سالیان متمادی ارتباط خوبی با هواداران خود برقرار کرده است. بنابراین ژاپن انتخاب مناسبی برای ارائه شکلات رابی جدید ما خواهد بود.

کیت کت جدید رابی

برنامه ریزی‌های آینده نستله

فروش ۲٫۸ بیلیونی نستله از بابت حراج باترفینگر و آب نبات‌های بیبی روت حاکی از آن است که این کمپانی در حال برنامه ریزی برای ارائه محصولات سالم تر با قدرت تولید سریع تر از جمله قهوه، غذاهای حیوانات خانگی و آب خوراکی است. توماس جسترزاب یک تحلیل گر اطلاعاتی در شرکت بلومبرگ می‌گوید:

زمزمه‌ها در خصوص محصولات شکلاتی رابی احتمالا سبب افزایش تقاضا در کلیه محصولات کیت کت خواهد شد. این طعم خاص با عرضه متفاوت خود راه را برای حمایت دوباره از محصولات سابق کیت کت بیشتر هموار می‌سازد.

شکلات رابی بر پایه نوعی دانه شکلات که در سواحل عاج، اکوادور و برزیل یافت می‌شود تهیه شده است. این دانه‌ها که به صورت طبیعی صورتی رنگ هستند پس از برداشت و انجام پروسه‌های مختلف فشرده و تولید می‌شوند. شکلات‌های کیت کت استاندارد از ترکیب عصاره شکلات، شیر و کره شکلاتی تهیه می‌شوند و رنگ‌های مختلف توسط محصولات غذایی طبیعی به آن‌ها اضافه می‌شود. بر اساس گزارش‌ها بازار ۵ بیلیون دلاری صنعت شکلات در ژاپن آن را تبدیل به بزرگ ترین قطب فروش شیرینی جات در آسیا کرده است.

به علاوه ژاپن یکی از بزرگ ترین فروشندگان کیت کت است به گونه ای که کمپانی نستله تابستان گذشته اولین کارخانه خود را بعد از ۲۶ سال برای این بازار به وجود آورده است. کمپانی هلدینگ مجی یک کمپانی شکلات سازی ژاپنی نیز برای این منظور ۲۷ بیلیون ین یعنی در حدود ۲۴۰ میلیون دلار برای توسعه دو کارخانه شکلات سازی در این کشور هزینه کرده است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.