خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های اصفهان
بهترین رستوران‌های اصفهان شاخص

کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های اصفهان

نوروز است و فصل مسافرت و ایرانگردی، در این مطلب از مجله فیدیلیو می خواهیم شما را با کمک آقای فیدیلیو با بهترین رستوران‌های گیلان آشنا کنیم. فیدیلیو نوروز ۹۸ در سفر همراه شماست. فقط کافیست اپلیکیشن فیدیلیو رو برای ios و اندروید دریافت و نصب کنید ، تا در هر شهری که هستید بهترین پیشنهادهای رستورانگردی را همانجا، سریع و آسان پیدا کنید. آدرس، منو و قیمت ها ببینید، تا آنجا مسیریابی کنید و از خلق یک تجربه خوشمزه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپپن نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

اصفهان شهر سی و سه مزه

بهترین رستوران‌ها در نصف جهان

با شنیدن نام اصفهان بعد از گز و پولکی ناخودآگاه آدم یاد بریونی، خورش ماست و البته دوغ و گوش فیل می‌افتد. اصلا اگر اصفهان بروی و یک دست بریونی و آبگوشت میل نکنی، برای دسر بعدش گز و پشمک با چای ننوشی یا برای یک نیم چاشت خودت را دوغ و گوشفیل مخصوص اصفهانی میهمان نکنی، بهتر است به کسی نگویی برای سفر اصفهان را بعنوان مقصد انتخاب کرده‌ای. اگر در انتخاب بهترین رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان دچار تردید هستی یا اینکه اصلا جای خاصی را نمی‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم برای یک انتخاب خوشمزه با مجله فیدیلیو همراه باشید.

۱- بریانی اعظم

بدون شک معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذای اصفهانی بریونی یا بریانی است. ترکیبی بینظیر از گوشت‌های مختلف با نان سنگک، سبزی و البته آبگوشت جذاب و خوش چرب. بریانی در اصفهان زیاد است اما بریانی اعظم استاد بزرگ این حرکت غذایی در کل جهان است. بریانی فروشی‌ای که چند شعبه دارد و برای میل کردن غذایش باید مدتی را در صف بایستید نا نوبتتان شود، انتظاری که به دو نتیجه ختم می‌شود یا عاشقش می‌شود یا ترجیح میدهید بعنوان یک خاطره نگهش دارید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران بریانی اعظم بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن فیدیلیو را دانلود کنید

۲- خوان گستر

یکی از رستوران‌های معروف و پر مشتری اصفهان که در محله جلفای اصفهان قرار دارد. با سرویس دهی ویژه و کمی لاکچری و انواع غذاهای خوشمزه و جذاب ایرانی و فرنگی، خوان گستر نیز با چند شعبه در اصفهان سفره خودش را برای میهمانان و مسافران نوروزی پهن‌تر کرده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران خوان گستر بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۳- شهرزاد

اگر از بیشتر اهالی اصفهان بپرسید که بهترین رستوران این شهر کجاست قطعا به شما می‌گویند رستوران شهرزاد. یک رستوران قدیمی با نما و دکوری قدیمی، با شیشه هایی رنگی، با سرویسی بینظیر و البته غذاهای جذاب و خوشمزه. سرویس غذایی که از سوپ و پیش غذا شروع می‌شود و حتما باید با خورش ماست زعفرانی و مرغوب ختم شود. البته برای یافتن رستوران بهتر است مزاحم مردم شریف اصفهان نشوید و از اپلیکیشن موبایل فیدیلیو برای یافتن آدرس این رستوران استفاده کنید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران شهرزاد بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۴- آرک

یک رستوران با دکوری تلفیقی و با منو ای فیوژن، تصور کنید در یک فضا با المان های سنتی میز و صندلی و دکوری فرنگی و شیک وجود داشته باشد و در منوی این رستوران جذاب انواع کباب و خورش در کنار استیک و پاستا و دیگر خوراک‌های پر طرفدار فرنگی باشد. آرک یک انتخاب متفاوت در میان اکثر طعم مزه های سنتی و اصیل در اصفهان است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران آرک بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵- جارچی باشی

در دل اصفهان در این شهر فرهنگ و هنر و موسیقی چه رستورانی می‌تواند حق مطلب را ادا کند، قطعا یکی از بهترین رستوران‌ها جارچی باشی خواهد بود. یک سفره خانه سنتی در فضایی زیبا و طراحی سنتی با موزیک زنده و غذاهایی جذاب، میهمانی از طعم، رنگ و عطر و خاطره‌ای که هرگز فراموش نخواهد شد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران جارچی باشی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۶- عمارت نمکدان

یک عمارت یا خانه‌ای قدیمی، با حیاط و حوض فیروزه‌ای و میز و صندلی چوبی، رستورانی با دیوارهای سفالی و غذاهای سنتی. عمارت نمکدان اصفهان از آن مجموعه‌های فرهنگی غذایی جذاب در میان تمام کافه رستوران‌های اصفهان است. از اندرونی یا سالن داخلی‌ای که شبیه به حجره فرش فروشی است تا غذاهایی که در سینی مسی با ظروف سفالی سرو می‌شود و حتی شربت‌هایی که شیرینی سفر به اصفهان را بیشتر و بیشتر می‌کنند. همه اینها باعث شده تا عمارت نمکدان به یکی از ۱۰ بهترین رستوران‌های اصفهان تبدیل شود که حتما باید سری به آن‌ها زد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات عمارت نمکدان بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۷- رستوران ایتالیایی هرمس

یک رستوران ایتالیایی شیک در نصف جهان، اینجا یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان برای صرف یک وعده غذای غیر ایرانی و غیر محلی است. در هرمس می‌توان طعم ناب یک پاستای آلدنته یا یک استیک ریب آی با پخت مدیوم را چشید و از بودن در اصفهان بینظیر لذت برد، از طعم غذاها لذت برد و از معماری مدرن و سنتی همزمان با هم لذت برد و اصفهان را تبدیل به خاطره کرد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران ایتالیایی هرمس بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۸- رستوران چهل ستون (هتل عباسی)

مجلسی، سنتی، تاریخی، بینظیر و لغاتی که در وصف این نگین اصفهان یافت نمی‌شوند. هتلی مجلل به جای مانده از سالیان دور، که در طول مدت همیشه بهترین در اصفهان بوده است. حیات و سرسرایی بزرگ با پذیرایی بینظیر، بله اینجا مجموعه هتل عباسی اصفهان است با چند رستوران و سالن غذاخوری و باغ و یک دنیا خاطره بینظر از نصف جهان. درست است قیمت‌ها کمی با عرف و سطح شهر فرق دارد ولی اینجا جایی است که ارزش خرج کردن برای لذت بردن را دارد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران چهل ستون (هتل عباسی) بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۹- کافه رستوران سنتی آزادگان (چاه حاج میرزا)

اگه فکر می‌کنید واژه خسته برای همچین فضاهای بکری مناسب نیست بهتر است بدانید این قهوه خانه یا رستوران که در زمان صفویان تاسیس شده به “خسته خانه” معروف بوده است. اگر برای نخستین بار پا به کافه رستوران سنتی آزادگان می‌گذارید جای تعجبی ندارد که فکر کنید به اشتباه وارد یک عتیقه فروشی یا سمساری شده‌اید. اینجا یکی از معروف‌ترین‌ها در بخش بهترین رستوران‌های اصفهان است. سرای حاج میرزا چیزی از یک موزه کم ندارد، فضایی پر شده از هزاران المان و وسیله مختلف که دیدنشان سر هر مشتری‌ای را گیج می‌برد و تنها یک لیوان بزرگ دوغ و چند گوشفیل غرق در شیره است که می‌تواند شما را سر حالتان بیاورد. اینجا مثل گنجی است برای همه گردشگران که به دنبال مزه واقعی اصفهان هستند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات کافه رستوران سنتی آزادگان (چاه حاج میرزا) بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۱۰- شربت خانه فیروز

در شهر شهد و شکر در شهر پیاده‌روهای جذاب و در شهر کافه‌های خوش خط و خال شربت خانه فیروز از آن جاهایی است که باید در لیست گردشگری هر کس که پا به اصفهان می‌گذارد باشد. شربت خانه فیروز با در و پنجره چوبی که با شیشه‌های رنگی تزئین شده با شربت‌هایی هوس انگیز با عرقیجات سنتی و طعم‌هایی که همه شان یک دنیا خاطره‌اند به یکی از بهترین‌ها در میان این همه کافه و رستوران جذاب در اصفهان تبدیل شده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات شربت خانه فیروز بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

 

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.