خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های گیلان
بهترین رستوران‌های گیلان شاخص

کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های گیلان

نوروز است و فصل مسافرت و ایرانگردی، در این مطلب از مجله فیدیلیو می خواهیم شما را با کمک آقای فیدیلیو با بهترین رستوران‌های گیلان آشنا کنیم. فیدیلیو نوروز ۹۸ در سفر همراه شماست. فقط کافیست اپلیکیشن فیدیلیو رو برای ios و اندروید دریافت و نصب کنید ، تا در هر شهری که هستید بهترین پیشنهادهای رستورانگردی را همانجا، سریع و آسان پیدا کنید. آدرس، منو و قیمت ها ببینید، تا آنجا مسیریابی کنید و از خلق یک تجربه خوشمزه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپپن نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

 

گیلان بیشترین بهترین رستوران‌ها در یک استان

همه ایران خوشمزه است اما تو چیز دیگری

گیلان پایتخت خوارک و غذاهای ناب ایرانی است. استانی که بیشترین تنوع غذایی میان تمام شهرهای ایران را دارد و فرهنگ غذایی آن بقدری بالاست که رستوران‌هایش اکثرا غذاها و خوراک‌های محلی و ناب مزه گیلانی را سرو می‌کنند. از چه بگوییم؟ از میرزاقاسمی که در منوی ۹۹% رستوران‌های ایران است از برنج دودی و کباب ترش، از باقالا قاتوق یا رشته خوشکار؟ به واقع گیلان را نمی‌توان تعریف کرد، گیلان را باید مزه کرد آن هم از نزدیک آن هم در زیر باران.

رشت

۱- پلو کبابی حاج محرم

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های گیلان با چیزی حدود پنجاه سال سابقه فعالیت. بشقاب پیش غذای ویژه رشت ترکیبی است از گردو، باقالا، اشپل ماهی و سیر ترشی، این پکیج را بگذارید کنار برنج دودی و کباب ترش یا باقلا قاتوق و یا هر غذای رشتی دیگر، کاری می‌کند کارستان. برای همین است که از هر اهل دلی بپرسید رشت طعم چه چیزی را می دهد به شما خواهد گفت طعم کباب ترش محرم.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات پلو کبابی حاج محرم  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۲- رستوران محلی شورکولی

یا بهتر بگوئیم رستورانی با بشقاب‌های آبی بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های گیلان است. رستورانی با غذاهای محلی رشتی، با کته قالبی و کته کبابی آن هم با برنج دودی و با بهترین میرزاقاسمی‌های ممکن. رستوران شورکولی بیشتر از اینکه پاتوق اهالی خوش اشتهای رشت باشد پاتوق انواع و اقسام توریست‌های داخلی و خارجی است که به عشق طعم و مزه رشت پا به این شهر گذاشته‌اند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران محلی شورکولی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۳- رازقی

اگر دوست دارید در سفرتان به رشت یک غذای رشتی مرغوب را در یک رستوران شیک و مدرن در اصطلاح به سبک Fine Dining میل کنید، رستوران رازقی یکی از بهترین رستوران‌های گیلان در این زمینه است. از صبحانه تا شام با بیش از ۱۲۰ مدل آیتم غذایی در منو با ۵ شعبه در رشت، رستوران رزاقی را به یک انتخاب خوشمزه در رشت تبدیل کرده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران رازقی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۴- دلیجان

درست است رستوران دلیجان دکور لوکس و شیکی ندارد ولی غذایش یک دنیا خوشمزه است، می‌توان در فضایش و با طعم‌هایش عاشق شد و از عشق به غذای رشتی لذت برد. به نظر خیلی از رشتی‌ها بهترین کته کتاب دنیا متعلق به رستوران دلیجان، آن هم با آن ته دیگ رشته و زعفرونی و لذت بخش.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران دلیجان بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵- مس

رستوران ایرانی- فرنگی مس یکی از جدیدترین و خاص ترین رستوران های رشت است که در جمع بهترین رستوران‌های گیلان قرار دارد. مس و پارادیزو دو بخش این مجموعه غذایی هستند که یکی در زمینه غذاهای سنتی و ایرانی و گیلکی متخصص است و دیگر در زمینه غذاهای فرنگی.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران مس بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵- پارادیزو

رستوران پارادیزو تافته جدا بافته رستوران های شهر است، اینجا دیگر خبری از غذاهای محلی نیست و اگر دوست دارید تنوعی به خودتان بدهید باید حتما سری به پاردیزو بزنید. پارادیزو یکی از بهترین رستوران‌های رشت در زمینه انواع غذاهای فرنگی ار جمله پیتزا و پاستا است، آن هم به فرنگی‌ترین و خوشمزه‌ترین حالت ممکن.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران پارادیزو بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۶- کبابی حاج حسین

کبابی ای که در سال ۱۳۵۹ و توسط پدر همین حاج حسین آقا در رشت تاسیس شده و بخاطره کباب دوش یا دوش کباب‌هایش شهرت جهانی دارد. اینجا یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین رستوران‌های گیلان است که عطر بوی غذاهایش تا چند خیابان آنطرف تر هم رفته و هوش از سرو دل هر عابری برده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات کبابی حاج حسین بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۷- چلو شیش

چلو شیش یکی از با مسماترین اسم‌ها برای انتخاب اسم یک رستوران است که در دل خود ایهام خوشمزه‌ای دارد. چلو شیش یا ۴۶ هم از شماره پلاک خوردوهای رشت می‌آید که پلاکشان ایران ۴۶ است و هم از ترکیب چلو و شیش(به معنی سیخ در زبان ترکی). اینجا هم بهشتی است برای عشاق انواع غذاهای رشتی، از کباب ترش، سیر قلیه و فسنجون گرفته تا میرزا و باقی خوشمزه‌های رشتی.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران چلو شیش بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

انزلی

۸- رستوران حاج مرتضی

بله انزلی است و ماهی سفید تازه و حاج مرتضی و باقی خوشمزه‌ها. حاج مرتضی یکی از بهترین رستوران‌های گیلان و خوشمزه‌ترین‌های انزلی است که مرغ شکم پرش طعم و مزه دیگری دارد. کباب چنجه، ماهی دودی، قزل الا خال قرمز کبابی و … هزاران مزه ناب و خاص که باید آن ها را از نزدیک مزه کرد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران حاج مرتضی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۹- کبابی دوستان

کبابی دوستان یک رستوران نیمه خیابانی در نزدیکی دریا و با کلی کباب‌های خاص و خوشمزه و چرب و چیل. اینجا یکی از بهترین کبابی‌های ممکن است برای شمایی که به دنبال غذاخوری‌های خسته هستید. اینجا فضای شیکی ندارد و شاید هر خانواده‌ای از فضایش نتواند لذت ببرد اما مطمئن باشید هرکس یک بار مزه کباب‌های کبابی دوستان را چشیده تا آخر عاشق آن شده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات کبابی دوستان بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

لاهیجان

۱۰- رستوران محلی

اگر عاشق غذاهای محلی هستید و دوست دارید این غذاها را به روش سنتی و شکل و ظاهری قدیمی میل کنید رستوران محلی لاهیجان یکی از بهترین رستوران‌های گیلان است. رستورانی با فضای سبز چشم نواز و کته‌های قالبی و کباب‌هایی با گوشت تازه و مزه‌های جذاب.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران محلی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.